Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

Terve!

Ilmoittaudun minäkin tähän pinoon nyt, kun LA varmistui edes jonnekin suuntaan.. Voi keskiviikkona kyllä muuttua vielä.. Eli ensimmäinen raskaus on meneillään, itse olen 22-vuotias. LA on 16.7.2009 ja synnytyssairaala KAKS.

Murppa ja nyytti rv 9+6
 
meritähti :hug: :hug: kumpa se ei olisi sitä pahinta

Täällä se vuoto luojan kiitos jäi siihen yöhön.. ruskeaa tuhrua on tullut hieman vielä eilen ja tänää ihan vaalean ruskeaa, sellaista on tullut aikasemminkin. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyssä,että tämä ´raskaus jatkuisi :heart:
 
Ei tuu meille Jellonaa, kesken meni taas.
Kohtu tyhjeni kokolailla itsekseen, ei ollut kun verta siellä jäljellä kun käytiin ultrassa.

Toivon sydämestäni parempaa onnea kaikille teille, kiitos tuesta.
Kasvatelkaahan masuja ja voikaa hyvin.

-Meritähti-
 
uc1
:hug: sitä tarvitseville ja kaikkea hyvää ihan jokaiselle.

Olen tänään onnellisempi kuin koskaan aiemmin

Pääsin viime viikolla takaisin Suomeen ja rakkaiden luokse. Tänään oli 1. neuvola käynti ja kaikki näyttää tällä kertaa niin hyvältä , että oikein itkettää onnesta - kuulin vauvan sydänäänet :heart: :heart: :heart:

Usko tulevaan on kasvanut niin paljon.

Äidillekin annettiin "terveenpaperit", joten innolla odottelen vielä huomista ultraa.
Edellisen enkelivauvan laskettu-aika olisi ollut 20.12.08, mutta näinköhän tästä sittenkin tulee onnellinen joulu?

Minut voi muuten lisätä pinoon, olen 29-vuotias, esikoinen tuloillaan, LA 5.7.2009 ja synnytyssairaala Jorvi


uc ja minipupu 11+2
 
Kylläpä taas on huonoja uutisia mennäviikollakin tullut heinäkuuvauvaa odottaneille :'( Iso rutistus kaikille pikkuisten enkelivauvojen äideille.

Itsellä oli tänään np-ultra, mutta kävi niin kuin ajattelin, että oma arvioni lasketusta ajasta piti enemmän paikkansa kuin terkkarin kesäkuun loppuun sijoittuva, lasketuksi ajaksi varmistui 7.7.09. Ensi viikon ti on uusi ultra kun tänään ei sitten mitattu niskapoimua eikä muutakaan. Todettiin vain, että melkoinen menijä on kyydissä, ei malttanut olla paikallaan hetkeäkään, kaikki raajat vaan vispasi vimmatusti ja pikkuinen sydän löi :heart:

Päätä särkee, huono olo iskee jos ei jotain hiilaripitoista ja sokereita nostattavaa napostele parin tunnin välein ja paino on noussut sitten sen johdosta. Työt en napostelisi yhtään, pari iltavuoroa ja yksi aamuvuoro, sitten alkaa loma!

Katja-81 ja pikkukolmonen 10+6
 
Voi Meritähti, hirmusesti voimia teille :hug:

Murmelin: Toivottavasti sulla on vuoto loppunut. :hug:

Tervetuloa uudet :wave:

Mä oon kaverin luona tekemässä opparia, nyt tuntuu että tää saattaa ehkä joskus hyvällä tuurilla valmistuakin... :LOL: Ehkä mullakin on sitten toivoa ton valmistumisen suhteen... :whistle: Mulla välillä huono olo, ei kuitenkaan yhtä paljon kunviime viikolla. Tissit on vähän niinku turvonneet edelleen koko ajan, muuten tuntuu niinkun "tuntis" kohdun kun käy vessassa tai kääntää kylkeä :D Perjantaina ultra.

Ja mä oon vähän sillai tyhmä että kun multa otetaan mikä tahansa testi niin oon aina ihan varma että mulla on kaikki. No neuvolassahan otettiin ne kuppa ja c-hepatiitti ja hiv ja nyt mä pelkään että mitä jos mulla onkin joku?! Vaikka en mä kyllä ymmärrä mistä mä olisin sellasen saanu, mutta sitä tulee ihan vainoharhaseks kun sellanen testi mentiin ottamaan... :/ Muita yhtä höppänöitä...?

Kukkaiskeiju + pöppiäinen 9+6
 
Meritähti voi ei :'( kun jaksoit minua kannustaa sen pienen tiputtelun jälkeen torstaina.. Et uskokaan kuinka se jo vähän rauhotti. Paljon jaksamista sinulle! :hug:

Murmelinille myös :hug: sekä kaikille sitä tarvitseville!

Tiputtelua ei ole onneksi ollut torstain jälkeen eikä vuotoa tai kipuja ollut. Perjantaina sen sitten näkee ultrassa, että missä mennään.

Ihana tämmönen jouluketju. Ens viikolla se jo onkin.. Aika menee niin nopsaan.

Ainiin Cassylle kiitos ja minua ei vielä listassa ole, niin jos jossain vaiheessa jaksat lisäillä. Eli meikäläinen 23 vee ja esikoinen tulossa. LA omien laskelmien mukaan joskus 15.7. ja ehkä se sairaala tulee olemaan EKKS, vaikka Espoossa vielä oon.

Joulua kohti..

- Jousku ja pn 9+5
 
Ihan yhtä höppänä täälläkin Kukkaiskeiju viimeks verenluovutuksen jälkeenkin olin ihan varma,että tulee postissa tieto HIVistä,kun pari viikkoo sen jälkeen tuli veripalvelusta kirje..mutta siellä olikin vaan uusi verenluovutuskortti.. Kaikkea pieneen päähän mahtuu... :LOL:

Vuoto tosiaan loppu, hieman kellertävää valkkaria tänään tullu, nyt on ajoittaisia vihlasuja vatsassa..ja jotenkin kipeempi toi vatsan seutu, toivottavasti kasvukipuja vaan.. sitä vaan pelkää sitä pahinta koko ajan.. Mutta eipä tässä voi kun elää päivä kerrallaan :heart:

Kuinka aikaisin sydänäänet voi kuulua dopplerilla neuvolassa? mietin vaan, että onko mitään mahkuja viikolla 9+0, jolloin mulla on neuvola,jos sinne asti päästään. Olis vaan niin ihana ennen joulua saada varmistus,että kaikki on hyvin..

Murmelin ja pikkumurmelin 8+0
 
uus ilmottautuu mukaan B)
elikkäs ikää mammalla jo 31v.kolmas ois tulossa 16.7.09 ja kaks tytteliä entuudestaan -97 ja -99.ainut asia mikä on pysyny samana on, että synnytys ei oo tainu muuttua 10 vuoteen B)
joo ja synnytys paikka ois PKKS.
 
Myös minä tipun :'( Ultrassa nähtiin kaksi elotonta alkiota.. Yllätys oli kyllä että niitä on kaksi. Meidän pienet rakkaat.. Huomenna tyhjennykseen. Tämä oli nyt neljäs menetys jo meille ja nyt sitten aloitetaan tutkimukset.
 
Muuta en nyt ehdi kuin että:
:hug: Teille keskenmenon saaneille, olen täällä ihan että :eek: , miten samalla sivulla voi olla näin monta huonoa uutista :'(
Jaksamista teille kaikille eteenpäin :flower: ...
 
Voi kun on nyt ikäviä uutisia monella ja vielä näin joulun alla. :/ :ashamed:
Halaus teille ja hirmuisesti voimia tulevaan. :hug:

Murmelin, mulla oli eka neuvola vkolla 9+4 ja pienen etsinnän jälkeen saatiin sydänäänet kuuluviin, hyvin kuului. :)

 

Yhteistyössä