Huutonet ja reimatecit sun muut

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mun mielestä on ihan ok, jos huutojen myötä käytetyn puvun hinta nousee pilviin. Silloin se on kuitenkin ihan niiden huutajien omasta tahdosta siellä.

Mutta on törkeää, että laitetaan hintavaraus tai osta heti hinta jonnekin 60-70e tienoille, kun kyse kuitenkin on käytetystä puvusta.
 
Ilmeisesti tarkoitat lasten reimatec-vaatteita.
Paljonko olisitte valmiit maksamaan lasten käytetystä reimatec-puvusta entä aikuisten?

Itsellä oli myynnissä lähes uudenveroinen naisten reimatec (4 vuoden ajan puku, maksanut 199e), ei mennyt kaupaksi edes puoleen hintaan???? No, nyt sitten aion säästää sen, jos vaikka menis päälle vuoden päästä syksyllä....
 
mie
Se on kyllä niin suhdanteista ja sattumasta kiinni toi Huutis-myynti, että minä en ainakaan aattele ollenkaan sitä, mitä olen itse vaatteesta maksanut. Huvittaa noi ihmiset, jotka esim. vaatepaketteihin rupee laskeen kappalehintoja, kun paketeissa ideana just on, että saa paljon vaatetta halvalla. Itse olen huutanut loistovaatepaketteja 30-40 eurolla, joissa uudenveroisia vaatteita tosi paljon. Sitten lastenvaatteista sais maksaa mammojen mielestä vaikka mitä...
 

Yhteistyössä