Hakutulokset

  1. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Kissaminttu: hienon verhon olit ommellut. Kumpa minäkin olisin ompeluihmisiä.. mulla menee hermot jos ei onnistu kerralla. :D :ashamed:
  2. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Tässä minun tämänpäiväinen masukuva. Itseotettu. Aurora ja toukka 25+5
  3. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Äitiyspakkaus tuli..ihana hypistellä noita vaatteita. :D Sairaslomalla ollaan seuraavat 2 viikkoa noiden liitoskipujen kanssa. Huh..olotila välillä aika tukala. :ashamed:
  4. Aurora72

    Pahat liitoskivut

    Kiitos vinkeistä. :) Olin tänään lääkärissä ja kahden viikon sairasloman kirjoitti. Minulle parasta on liikkua kohtuullisesti..liika makaaminen saa mut jäykistymään etten meinaa päästä ylös..taas liika käveleminen aiheuttaa kipuja. Tukivyö minullakin on. Päivä kerrallaan tässä mennään...
  5. Aurora72

    Pahat liitoskivut

    Minulla samat oireet kun yllä kirjoittaneilla..saikulla ollaan. Eilen tein kävely lenkin (vähän pidemmän) ja illalla en sitten meinannut päästä ylös sohvalta ja kävely oli hankalaa :o Yö oli aivan kamala..tuntuu että halkean tuosta häpyluun kohdalta kun käännän kylkeä. |O Huomenna lääkäri...
  6. Aurora72

    Pahat liitoskivut

    UP!
  7. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Peite, 80x120 cm, 50% puuvilla / 50% polyesteri, vanu 100% polyesteri Aluslakana, 90x150 cm, 100% puuvilla. Pussilakana, 85x124 cm Tässä äitiyspakkauksen peitteen ja lakanoiden koot..jos joku miettii mitä kokoa kantsii hankkia.
  8. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    mä olen huomannut saman..ärsyttävää kun ei heti kerro että loppu koko tuote. :( Siellä on kyllä monta muutakin ihanaa pussilakanaa vauvalle..tilasin myös tämän..menee molemille. Noita tytön ihanuuksia en vielä uskalla tilata...
  9. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Nikunaku: tilasin pussilakanat elloksen talvi luettelosta..voipi olla että tässä uudessa kuvastossa niitä ei enää ole. Harmi. Niin ja se matto on ostettu Maskun sisustusliikkeestä alennusmyyntien aikaan. Nyt kun asutaan omakotitalossa on tilaa laittaa vauvalle oma huone..3 ensimmäistä...
  10. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Tällaiset petivaatteet löysin kirpparilta 15e:lla.. ne vaihtuu sitten kun olen varma että tyttö sieltä tulee :D Ja tätä en voinut kaupassa vastustaa..vaikka ei ole kovin käytännöllinen. Nämä ihanat pussilakanat tilasin ellokselta Mobilen tilasin lastenhuoneesta (oli aika...
  11. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Hei taas! Teiltä tosiaan tulee juttua. En taas ole hetkeen päässyt koneelle.. mitäs kaikille kuuluu? Samanlaisia vaivoja näyttää teilläkin olevan; mulla myös noita liitoskipuja ja selkäsärkyä josta olen nyt parin päivän sairaslomalla. Kyljen kääntäminen sängyssä on tuskaisaa ja...
  12. Aurora72

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Heipä hei, Täällä ollaan kovin vaivaisia :/ Mulla häpyluu kipeytynyt ja käveleminen tuottaa hankaluuksia. Varsinkin jos istuu pitkään. Yöllä nukkuminen hankalaa ja tuntuu kuin norsu yrittäisi kääntyä sägyssä :D Mulla masu aika iso; mitta 22 kun tiistaina lääkäri mittas. Veriarvo oli 106...
  13. Aurora72

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Täytyy myös komentoida tähän..mun hyvällä kaverilla myös poika jäi kiinni hartioista ja hermot menivät poikki venytyksestä. Ranteesta alaspäin ei käsi toimi ollenkaan. Pari leikkausta tehty ja peukaloon saatu vähän voimaa. Mun kaveri yritti sanoa ettei mahdu tulemaan alakautta koska sen äitillä...
  14. Aurora72

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Heipä hei :wave: Meillä yhdessäoloa takana 3,5 vuotta. Kihloihin mentiin 1,5v sitten. Naimisiin menosta emme tiedä.. ei ole pakollista. Mekin ollaan uusperhe tavallaan. Mulla entisestä liitosta 3 lasta. Meillä vaan sellainen tilanne että lapset asuvat suurimman osan ajasta isänsä luona...
  15. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 3

    Heipä hei, Ultrassa käyty ja kaikki näytti olevan kunnossa. :heart: Kovin rauhallisesti siellä köllötteli. Kätilö heilutti masua useasti että olisi saanut vauvelin vaihtamaan asentoa, mutta ei :D Kätilö veikkas tyttöä..ei kuitenkaan sanonut että varmasti tyttö. Oli se asento sellainen...
  16. Aurora72

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Heipä hei, Ultrassa käyty ja kaikki näytti olevan kunnossa. :heart: Kovin rauhallisesti siellä köllötteli. Kätilö heilutti masua useasti että olisi saanut vauvelin vaihtamaan asentoa, mutta ei :D Kätilö veikkas tyttöä..ei kuitenkaan sanonut että varmasti tyttö. Oli se asento sellainen...
  17. Aurora72

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Hei Minullakin rakenneultra huomenna..jännittää! :p Aijon kysyä kumpi se on... Olen kanssa surffannut netissä vauvan tarvikkeita etsien... Huusin huuto.netistä jalat ammeelle ja hoitoalustan. Kirpparilta löysin aivan ihanat sänkyvaatteet tytölle..ostin ne..jos tulee poika laitetaan takas...
  18. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 3

    Kiitokset osanotoista :hug: Haleja myös neeanäidille..tämmöistä tämä elämä on..yksi syntyy ja toinen lähtee. :| Kuolemassa on vaikeinta se lopullisuus..kun ei voi enää nähdä jne.. :'( Meillä talvihautaan vienti perjantaina ja hautajaiset sitten kahden viikon päästä. Täälläkin itku tulee...
  19. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 3

    Saatiin tänä aamuna suruviesti; Mieheni isä nukkui pois 87- vuoden iässä. :ashamed: :'( Ei ehtinyt meidän vaavia nähdä. Sairaalassa käytiin joulunpyhinä viimeksi katsomassa..kysyi koska poika syntyy. (oletti että poika..tietysti) Mies lähti äitinsä kanssa sairaalaan katsomaan sitä..minä...
  20. Aurora72

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Minä täällä laitan taloa uuteen uskoon. Kaikki joulu systeemit on viety pois ja huonekalut, verhot, matot vaihtanut paikkaa. Vauvalle aloin sisustaa huonetta..en vaan tiedä mitä värejä beigen lisäksi laittaisin. Olen netissä surffannut ja etsinyt ideoita. Minulta menee yöunetkin kun niin...

Yhteistyössä