Hakutulokset

  1. Aurora72

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Hei pitkästä aikaa kaikille. Minua ei ole huvittanut täällä edes käydä kun olen voinut niin pahoin. Nyt näyttää valoa tunnelin päässä..välillä on muutama hyvä päivä etten voi pahoin. Lääkkeitä popsin aina jos siltä alkaa tuntua. Töihinkin ajatelin yrittää maanantaina palata. Aurora72 ja...
  2. Aurora72

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Miimi voimia sinulle :hug:
  3. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Neeanäiti: Oletko Seks:ssä vai? Minäkin olin siellä silloin tiputuksessa. Toivottavasti kaikki hyvin ja vauva saa ravintoa. Aika siellä tulee pitkäksi..mutta kaikki on vauvan ja sinun parhaaksi. :D
  4. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Hei pitkästä aikaa kaikille. Minua ei ole huvittanut täällä edes käydä kun olen voinut niin pahoin. Nyt näyttää valoa tunnelin päässä..välillä on muutama hyvä päivä etten voi pahoin. Lääkkeitä popsin aina jos siltä alkaa tuntua. Töihinkin ajatelin yrittää maanantaina palata. Täällähän on...
  5. Aurora72

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Ihan dopplerilla kuulu. Neuvolatätikin oli ihmeissään kun niin hyvin kuulu. Ja minä olen vähän pyöreä..vatsasta varsinkin :D Ultralla minulla ei edes katsottu. Seuraava ultra-aika tuli postissa ja se on 10.11.
  6. Aurora72

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Oikein paljon voimia Daamille :hug: Minulle on aikoinaan käynyt samoin. Täällä voidaan pahoin ja lääkityksen turvin mennään. Synttäritkin on tänään mutta ei jaksa paljoa juhlia. 36v. tuli täyteen. Ekassa neuvolassa olin maanantaina ja sydänäänet kuului jo vatsan päältä. :D Tänään tasan...
  7. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Hei pitkästä aikaa Täällä voidaan vieläkin pahoin..lääkkeiden avulla kuitenkin osa ruuasta pysyy sisällä. :ashamed: Voimia on kyllä tämä oksentelu vienyt. Tänään minullakin synttärit 36v. Kaveria odottelen kylään..ei tänä vuonna oikein jaksa juhlia. Onnea myös Anjamaritalle. :flower...
  8. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 2

    Hei vaan, Täällä kotiuduttu sairaalasta. Pahoinvointi vei kaikki voimat että jouduin pe tiputukseen. Ultrankin tekivät ja siellä sydän sykki vimmatusti. :heart: Pahonvointilääkkeitä kirjoitti lääkäri minulle ja katotaan kuinka minun käy. Oli outoa olla siellä muiden isomahaisten :D...
  9. Aurora72

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Heippa hei, Täällä kotiuduttu sairaalasta. Pahoinvointi ärtyi sitten niin kamalaksi että jouduin tippaan. Nyt kotilääkityksellä mennään eteenpäin. Olo nyt parempi. Mitäs tänne kuuluu? Ps: ultrassakin kävin..siellä se sydän tykytti :heart: Aurora72 ja katkarapu 7+4
  10. Aurora72

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Täällä näännytään pahoinvointiin. En voi liikkua kun yrjöt tulee samnatien. Koneellakaan en ole jaksanut käydä. :ashamed: Mahaa särkee päivisin koko ajan ja kun syön sitä särkee enemmän. Sitten jos on pitkään syömättä niin sittenkin tulee huono olo. Tämä on kamalaa. Huomenna meen neuvolaan...

Yhteistyössä