Kiva kuulla muiden synnytys kokemuksia ja ajatuksia. Ei ole näiden pohtimisiensa kanssa yksin, :flower: kaikille niitä jakaneille. Helpottaa kummasti tämän oman pohdinnan, ja jännityksen keskellä.
Tytti83, heh, jes meit on muitakin
Ja myös se mitäs kyselin, oli mielenkiintoista kuulla, et kuin useamman synnyttäneil on edenneet ne seuraavat synnytykset. Tais useimmilla olla et aina vaan lyhemmäksi käy. Toivokaamme että se on hyvä merkki. Jos se sit vaan on nopeammin ohi
Sopii mulle. kunhan ei kaikki paikat sit repeis??? kun tai jos tulee rytinällä? onko teille käynyt näin?
Juu tytti83, mulle kans kävi kaupassa nuin, yks vanha tuttu kylläkin, kävi niin onnellisen näköisenä suorastaan kiinni mun mahaani, ja jatkoi vaan sitä silittelyä, kyseli kuulumisia samalla.. mulkaisin ehkä sit tuimasti, kun tajus päästää irti :$ . Kyllä mä ylpeä olen massustani, ja itsekkin kovin innoissani siitä, mutta, josko vaikka vois kysyä, että saanko kokeilla??? Olis kovin mukavaa
Pikkasen repesin kun luin tuon sun pahoinpitelysyyte hommelin
Vois silittelijän ilme olla näkemisen arvoinen
Tuollainen käytös on varmasti ikävää isovanhempien taholta! Aika harvassa ne odottavat äidit on, jotka itse saa valita minä päivänä se vauva syntyy.. Ei varmasti helpota sun mietteitä tuollainen kysely.. :headwall:
Äx3 Tuota tunikaa minäkin meinasin tarjota, itse löysin mustan simppelin tunikan, jossa oli silkkinen ruusuke (hakaneulakiinnikkeellä) rinnassa, v-aukko kaulus, ja rypytys rinnan alla.. Vaikea selittää. Mutta koin sen helpoksi ratkaisuksi eräässä juhlassa, kun neuleella tai liinalla tms saa juhlavuutta, ja se ruusu teki sitä myös. mut sen ruusun saa sit poiskin, jolloin näyttää arkiseen käyttöön sopivammalta. Ja menee näin odotusaikana, kuin sen jälkeenkin..
Mulla kans ollut tuota että menee ihan tyystin välillä ohi mitä joku nenän edessä puhuu.. Välillä joutuu soittaan takaisinkin jollekulle kysyäkseen, mites me se asia sovittiinkaan.. Ja kyllä muuten nolottaa sit.. :ashamed:
Tuon Kelan tätsyn luonakin, voi että kun jouduin moneen kertaan kysymään, mites se meni ja mitäs sä sanoitkaan, mitäs mun pitikään tähän kohtaan laittaa... Huh, että sitäkin löytyy muidenkin "raskaus oireista"
On kyllä unet öisin niiiiiiin vähissä, ettei ole ihmekkään, ettei ihan pysy jutuissa mukana.. Ravaan parin tunnin välein vessassa, herään pienempiinkin raksahduksiin vessa käyntien välissä, sit saatan nähdä unia, ja en saakkaan sit enää unta.. Vaihdan asentoa ½h välein kun missään ei ole hyvä olla ...
:'( Sitä tänään ukko kullalle melkein itkinkin että milloinhan mä saisin nukuttua koko yön kunnolla? Varmaan sit kun muksu on jo 5v tai jotain
On niin ihanaa kun tuo pikkuinen möyryää tuolla masussa :heart: Välillä tuntuu niin selvästi tuossa kyljessä, että se oli jalka, polvi,tms. ja se näkyy niin uloskin päin.. =)
Ah, kun minäkin odotan kevättä. Ja sitä kevään tuoksua, ja että asfaltti alkaa näkyä, puihin ilmestyy ekat lehtien silmut, nurmikkoa alkaa näkyä... Ja kohta me päästään työntelemään nyyttejämme vaunuissa, tuolla :heart:
Niiksu täällä on myös toisinaan tuota mahan arkuutta (kin) Siis jos meinaat, että se mahan iho on sillain kosketus arka? jopa mahan silittäminen tuntuu ikävältä?
Onkohan mulle kertynyt nyt ihan kaikki vaivat
ekassa raskaudessa pääsin niin helpolla, niin nyt voi sit ihan kaikennälöiset vaivat tulla ja olla vai.. :$ No olen mä selvinnyt karmealta ja pitkä kestoiselta oksentamiselta, ja totaali vuodelevosta pitkäkestoisesti.. ja RD.stä.. kai niittä on muitakin..
(kannattaakohan mainita "ääneen" joku raskausvaivakeskus näkee, että nuitahan ei olekkaan muistettu tuonne osoitteeseen laittaaa
) voimia kaikille vaivojen kanssa painiville
Yellow täälläkin pidetään kovasti peukkuja, että asuntoasiat sujuisi parhain päin !
Sompio Hyvä että tuli hyviä uutisia neuvolasta
Onneksi sait kuurin, niin saa tulehduksen? pois ennen vauskin syntymää
Ihania kuveja olitte laittaneet!
Josko tämä romaani olisi tässä tältä erää :wave:
Miimaamuu+masukki 27+0