Kontrollissa käyty. Pikkuinen näytti voivan hyvin, kovasihan se tuolla masussa möyryääkin
Uskomattoman ihanaahan se oli pikkuinen siellä nähdä, vallattoman suloinen<3 Ei ollut paikat auenneet, huh. Tai se lekuri oli ihan kummalline, keskittyi vaan opiskelijaansa, selitti sille, eikä sit mulle välittänyt vastailla tai kertoa |O Sai 0.2mm lyhyemmän kohdunkaulan mitan, mutta sit jäi arpomaan että mittaskohan nyt oikei vai ei.. tosi hyvä fiilisjäi, ja kertakaikkisen luottavainen. Onneks nyt sit 2vko pääst uus kontrolli, sit taas kuulee mikä tilanne.. Nyt ei tartte vuodelevossa enää maata, jes. saan liikkua omien tuntemusten mukaan, vähän laisesti kuitenkin. Uintilupaa en saanut , harmi. se olis ollut selän kannalta parasta liikuntaa, kävely kun on välittä yhtä tuskaa, ja välillä ei onnistukkaan, lisäksi nuita supistuksia. Mulle on ilmennyt uuski vaiva: tohon häpy luuhun sattuu ihan uskomattoman paljon! (oli aiemmin juilaisuja, mutta nyt hervotonta kipua, vallankin jos on pystyssä. Onkohan tää nyt vaan voimistunutta S-I_nivel kipua, vai liitos vai mitä lie häpyluu kipua
:'( ??
Unista: niitä täälläkin, ihan kummallisia. välillä niissä ei ole päätä eikä häntää, välillä tutuista ihmisistä.. Alussa mulla oli järkkyjä painajaisia, ne onneks väistyneet.
Synnytys: Lohdullista kuulla että muutkin jo miettineet sitä kovasti.. Mua kanssa hirvittää, kipu lähinnä. Ekassa oli epiduraali, se oli hyvä. Ilokaasu oli jotain aivan kamalaa. Aquarakkuloita en edes ajattele pyytäväni. Pötkin pakoon, jos joku niitä ees ehdottaa
Mites te joilla useampi synnytys takana, Kauanko ovat kestäneet, eka, toka, kolmas jne? Avautumiset, ponnistusvaiheet yms? Joskus kun väitetään, että toisen synnytys olis jo helpompi, tai ainakin nopeampi. Mutta, onko se nopea sit sen helpompi? vai rysähtääkö kipu vaan tuplana.. En ole kyllä haluanko sittenkään tähän (viimeisimpää kysymykseen) vastausta, jos vastaus onkin myöntävä..
Ihanaa, kun saa käydä pikkasen ulkona, täytynee kohta mennä haukkaamaan raitista ilmaan, ja nauttimaan siitä, edes hetkeksi..
Mä en ole vielä saanut aikaiseksi palauttaa koko äitiysavustus hakemusta. Toki tää liikkuminenkin on ollut hankalaa... Mäkään en ole varma millä tuloilla se kannattais hakea.. Meinasin mennä ihan sinne kelaan asti kysymään, että mitä laitan ja mihin. Mut mitä lappuja sinne pitää ottaa mukaan? verojututhan ne näkee koneelt`? Palkkanauhatko? Muuta? Edellisen täytöstä sen verran aikaa, ettei yhtään muista. Koskas on muuten viho viimeinen päivä, että se on palautettava, että viä kerkii saada?
Miimaamuu ja masukki 26+5