Hakutulokset

  1. Zahira

    Uskotko siihen 9/11 salaliittoteoriaan?

    Luulen että amerikka koko homman takana :kieh:
  2. Zahira

    Tiedättekö, että Raamattu, Jumalan Sana

    Muhammed oli se viimeinen profeetta :attn:
  3. Zahira

    Virallinen bb pino 2008, osa 2

    Joko ne 4 uutta asukasta on kerrottu :) Voisko yks niistä olla TUKIAINEN :laugh: :laugh:
  4. Zahira

    alapään mömmöt

    Bodyshopin sugarwax :attn:
  5. Zahira

    Savanna

    Ja mua B)
  6. Zahira

    Lähetin miehelle textarin..

    :saint: :saint: :laugh: Palaverissa oli varmaan kivaa :whistle:
  7. Zahira

    kauanko olette tällä sivulla

    up
  8. Zahira

    kauanko olette tällä sivulla

    päivittäin
  9. Zahira

    Minkä maalaisia (ja uskontoisia) miehiä teillä on?

    No sanotaan sitten näin, etten tiedä ketään turkkilaista tai muunkaan maanlaista MUSLIMIA joka syö possua. :xmas:
  10. Zahira

    Onko Tukiainen Johanna kauniimpi ilman meikkiä:

    Kuis vanha se sitten on :o Mä luulin että pyörii jossain 45 vaiheilla :/
  11. Zahira

    Onko Tukiainen Johanna kauniimpi ilman meikkiä:

    :laugh: :laugh: :laugh:
  12. Zahira

    Mitä tarkottaa jos tekstarin lähetys...

    Jos se tulee välitystietona niin tarkista viestiasetuksista siellä pitäisi olla joku sellanen kohta mistä pystyy määrittelemään viestin voimassaoloajan, jos sulla on siinä jostain syystä esim tunti, ja kyseisen henkilön viestimuisti on täynnä niin tunnin jälkeen tulee automaattisesti se...
  13. Zahira

    Mitä tarkottaa jos tekstarin lähetys...

    Tuossa tilanteessa pitäisi tulla välitystietona että ODOTTAA. Jos viesti epäonnistuu niin se saattaa johtua siitä että kyseistä numeroa ei ole tai puhelin on kiinni ja jos se tulee nopeasti että epäonnistuu esim tunnin päästä ja hänen puhelin on kiinni niin kannattaa tarkistaa...
  14. Zahira

    Normaalipainoiset ja hoikat: luetelkaa mitä olette tänään syöneet ja kuinka paljon?

    Makaroonilaatikkoa, kolme palaa pizzaa ja taateleita, myös pala unelmatorttua uppos.
  15. Zahira

    Onko lihomisen syy usein se, että syö liikaa hiilihydraatteja?

    Mä syön oikeestaan vaan vaaleeta leipää, pastaa riisiä ja perunaa, lihaa ja makeeta, juon paljon kokista ja vettä. Mutta siltikään en liho, mutta en syö kyllä hirveitä määriä. Ja LIIKUN suhteellisen paljon vaikken harrasta mitään urheilua.
  16. Zahira

    Onko lihomisen syy usein se, että syö liikaa hiilihydraatteja?

    Mä syön ainakin paljon hiilihydraatteja ja vähän kasviksia, jonkun verran hedelmiä, paljon makeeta, mutta mä en jostain syystä kyllä liho. Mutta liikun paljon. Tietenkin se on geeneissä kiinni että millainen kroppa muodostuu, mutta luulen että just ne hiilihydraatit lihottaa, samoten alkoholi...
  17. Zahira

    Illan vitsi

    :laugh: :laugh:
  18. Zahira

    taas täit:/

    Siis sen takia sanoin yliopiston apteekkia koska ne on ainakin helsingissä auki 24.00 ainakin joku niistä.
  19. Zahira

    taas täit:/

    Asutko jossain kaupungissa, olisko siellä yliopiston apteekkia mistä saisit täishampoota? Jos sulla sitä ei ole niin ne ei varmaan ilman sitä ainakaan lähde. :hug:
  20. Zahira

    Onko 5 t pöydällä seissyt makaronilaatikko enää syötävää?

    Uskaltaa. Kyllä mä ainakin söisin. :D Jos tuntuu ettet uskalla niin paista vielä pannulla niin mahdolliset pöpöt kuolee :xmas:

Yhteistyössä