No ensi yön jälkeen on sittenAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:NUKKUMME MATTOLLA SITTEN :'( EI SIELÄ OLE TÄITÄ IHAN UUSAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Järkyttävää tuhlausta !! Riittää kun pesee korkeassa lämpötilassa ja sängyn heittäminen oli aivan järjetöntä kun ei ne elä ilman lämpöä ja verta.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:HEITÄN,MENEN PUOL TALOA NYT HEITÄMÄÄN :'( :'( :'( :'( :'( :'(
JOO MIES SANOI MITÄ JOS TARKISTAN KUITENKIN SUN PÄÄ KUN MÄ KUTIAN SEN,MÄ LULIN ETTÄ SITTEN HILSESTÄ ON KYSEE KUN MULLA ON HILSEE,NIIN HÄN TARKISTI JA LÖISI 2KPL :'( :'( JA MUNAT PÄÄSSÄ,HÄN TARKISTANUT LAPSIA JA HEILLÄKIN ,,,AAAAA.........Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Mistä tiedät, että teillä on täitä? Oletko täysin varma?
SOITAN ELLOKSEN MISSÄ MUN SÄNGYT |O |O |O |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:No ensi yön jälkeen on sittenAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:NUKKUMME MATTOLLA SITTEN :'( EI SIELÄ OLE TÄITÄ IHAN UUSAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Järkyttävää tuhlausta !! Riittää kun pesee korkeassa lämpötilassa ja sängyn heittäminen oli aivan järjetöntä kun ei ne elä ilman lämpöä ja verta.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:HEITÄN,MENEN PUOL TALOA NYT HEITÄMÄÄN :'( :'( :'( :'( :'( :'(
|O |OAlkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Ap:llä on selvästi mielenterveysongelmia ja paljon. Näitä hänen ketjuja, kun seurailee niin ei paljon muuta voi sanoa. Voi hyvää päivää!!! |O
hyppäät kaivoon. sillä ne lähtee, täitkin. lapsille käske miehen laittaa täishampoota.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:vastakaa joku miten saan niitä äkkiä pois päästä?ja onko ne vain täit,hitto
Siis sen takia sanoin yliopiston apteekkia koska ne on ainakin helsingissä auki 24.00 ainakin joku niistä.Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Asutko jossain kaupungissa, olisko siellä yliopiston apteekkia mistä saisit täishampoota? Jos sulla sitä ei ole niin ne ei varmaan ilman sitä ainakaan lähde. :hug:
Juu mies meni aptekkiin ,toivottavasti että ehti kun täällä muistakseni on auki 23,00 astiAlkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Siis sen takia sanoin yliopiston apteekkia koska ne on ainakin helsingissä auki 24.00 ainakin joku niistä.Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Asutko jossain kaupungissa, olisko siellä yliopiston apteekkia mistä saisit täishampoota? Jos sulla sitä ei ole niin ne ei varmaan ilman sitä ainakaan lähde. :hug:
Kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Wide:No ainahan voi asioita verrata, kaikki on suhteellista myös muiden kitinä.
Savanna,soitat vaan sinne kampaamon huomenna ja sanot että täitä löyty ja tarvit uuden ajan kun ongelma on hoidettu.
on varmaan tosi inhottavaa ja kyllä mäkin olisin shokissa jos löytäisin yäk.
Kannattaa varmaan tiedustella lähipiiriltä onko täitä kun uudelleen saitte ettei tule turhia kierteitä :/
Stemppiä vaan ,kyl se siitä!
Mihin töihin menet?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Wide:No ainahan voi asioita verrata, kaikki on suhteellista myös muiden kitinä.
Savanna,soitat vaan sinne kampaamon huomenna ja sanot että täitä löyty ja tarvit uuden ajan kun ongelma on hoidettu.
Kannattaa varmaan tiedustella lähipiiriltä onko täitä kun uudelleen saitte ettei tule turhia kierteitä :/
ei ne täit ole niin inhottavia vaan se että työ alkaa koht,sekä että mä tarvitsen pidennystä :'( :'(
sori nyt mutta sä oot ihan sekasinAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:SOITAN ELLOKSEN MISSÄ MUN SÄNGYT |O |O |O |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:No ensi yön jälkeen on sittenAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:NUKKUMME MATTOLLA SITTEN :'( EI SIELÄ OLE TÄITÄ IHAN UUSAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Järkyttävää tuhlausta !! Riittää kun pesee korkeassa lämpötilassa ja sängyn heittäminen oli aivan järjetöntä kun ei ne elä ilman lämpöä ja verta.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:HEITÄN,MENEN PUOL TALOA NYT HEITÄMÄÄN :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Siis työn takia tarvitset pidennyksen vai mitä häh?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Kiitos :hug:
ei ne täit ole niin inhottavia vaan se että työ alkaa koht,sekä että mä tarvitsen pidennystä :'( :'(
anteeks,mutta en palstalla halua kertoa :ashamed: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin töihin menet?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Wide:No ainahan voi asioita verrata, kaikki on suhteellista myös muiden kitinä.
ootsä sit menossa töihin "sellaseks naiseks"?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:eli minulle on sen takia iso ongelma,jotkut ei vaan voi ymmärrä että en tee siitä pidennystä vain ja ainoastaan itsen varten :kieh:
joo,työn takia,en halua selitellä mitään palstalla,anniskelupassi menen suoritamaan,miehellä on onneks kaveri joka järjestä,mutta ei enempää tästäkin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Siis työn takia tarvitset pidennyksen vai mitä häh?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Kiitos :hug:
Ootko saanut suoritettua sitä anniskelupassia? Siitä kyselit viime viikolla.
enAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootsä sit menossa töihin "sellaseks naiseks"?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:eli minulle on sen takia iso ongelma,jotkut ei vaan voi ymmärrä että en tee siitä pidennystä vain ja ainoastaan itsen varten :kieh:
ei tarvitse pois heittää, lämmitä sauna kuumaksi ja laita peitot, pehmolelut ym sinne moneksi tunniksi tai laita pakastimeen.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:MÄ HEITÄ KAIKKI POIS KAIKKI TYYNYT PEITOT LAKANAT ARGHHHH NE TÄIT :kieh: :kieh:
Mä tiilasin sänky noin 2-3viikkoa sitten sieltä,sekä lipasto,penkki ja yökappi(jos se on oikei suomeks)Alkuperäinen kirjoittaja ainokaino:sori nyt mutta sä oot ihan sekasinAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:SOITAN ELLOKSEN MISSÄ MUN SÄNGYT |O |O |O |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:No ensi yön jälkeen on sittenAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:NUKKUMME MATTOLLA SITTEN :'( EI SIELÄ OLE TÄITÄ IHAN UUSAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Järkyttävää tuhlausta !! Riittää kun pesee korkeassa lämpötilassa ja sängyn heittäminen oli aivan järjetöntä kun ei ne elä ilman lämpöä ja verta.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:HEITÄN,MENEN PUOL TALOA NYT HEITÄMÄÄN :'( :'( :'( :'( :'( :'(
tottakai ajan pystyyn peruun ja vaihtaa toiselle päivälle kerta pidenykset maksettu.
Oikeasti en halua enää otta riski,ne ei maksaa niin paljon että en voi niitä heitä,sauna jopa maksaa enemmän anteeks :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:ei tarvitse pois heittää, lämmitä sauna kuumaksi ja laita peitot, pehmolelut ym sinne moneksi tunniksi tai laita pakastimeen.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:MÄ HEITÄ KAIKKI POIS KAIKKI TYYNYT PEITOT LAKANAT ARGHHHH NE TÄIT :kieh: :kieh:
Parvekkeellakin täit kuolee jos ovat pari vuorokautta ihmisistä erossa.
Shamppoot päähän nyt ja kahden viikon päästä uudestaan, sitten kuolee nekin jotka ovat munissa vielä.
Kampaamalla lähtee iso osa munista pois.