taas täit:/

piiu
hatut, pehmolelut, rattaiden kangasosat?

Keiden tuttujen kanssa olette olleet tekemisissä? Olisko jollain tuttavapiirissä paha täiongelma, jos ne teille tulevat aina vain uudestaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Hoh hoijaa, ei tämä nyt niin vakava asia ole, että tähän kuolisi. Rauhoitu ja ota järki käteen. Ei tarvitte joka asian olla tuollaista draamaa.
SAAKO HOITANKO MÄ YHDESSÄ YÖSSÄ,MÄ VOIN ISTUA PALSTALLA JA KAMMATTA AAMUN ASTI IHAN OIKEASTI
ARGHH,SYÖN SUKLAATA NYT MITÄ EI SAA PAHA OLON TAKIA :'(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Hoh hoijaa, ei tämä nyt niin vakava asia ole, että tähän kuolisi. Rauhoitu ja ota järki käteen. Ei tarvitte joka asian olla tuollaista draamaa.
SAAKO HOITANKO MÄ YHDESSÄ YÖSSÄ,MÄ VOIN ISTUA PALSTALLA JA KAMMATTA AAMUN ASTI IHAN OIKEASTI
no 7ymmärrä nyt ettei ne yhdessä yössä lähde ja miten sä voit hangata koko yön koko perheen päitä koska et sä voi viedä sun lapsia hoitoon naapurille jos teillä on täitä.

Ei niitä varmaan yhdessä yössä pois saa. Soitat kampaamoon ja selität tilanteen, varaat uuden ajan.

Mutta ei maailma voi tähän kaatua, kyse kuitenkin vain täistä. On huomattavasti pahempiakin asioita.

Savanna. Piti ihan kirjautua sulle sanomaan: täällä on ihmisiä joilla on oikeitakin ongelmia, sairautta ja kuolemaa lähipiirissä. Että älä viitsi itkeä että kun sulla on täitä niin kuolet. Tämän jälkeen en enää avaa sun aloituksia, nyt riitti.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
HEITÄN,MENEN PUOL TALOA NYT HEITÄMÄÄN :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Järkyttävää tuhlausta !! Riittää kun pesee korkeassa lämpötilassa ja sängyn heittäminen oli aivan järjetöntä kun ei ne elä ilman lämpöä ja verta.
NUKKUMME MATTOLLA SITTEN :'( EI SIELÄ OLE TÄITÄ IHAN UUS
muista nakata huomenna se matto roskiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:
Savanna. Piti ihan kirjautua sulle sanomaan: täällä on ihmisiä joilla on oikeitakin ongelmia, sairautta ja kuolemaa lähipiirissä. Että älä viitsi itkeä että kun sulla on täitä niin kuolet. Tämän jälkeen en enää avaa sun aloituksia, nyt riitti.
Samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:
ANTEEKS :'( MUTTA TÖITÄ EN SAA JOS EN SAA NÄITÄ POIS PÄÄSTÄ

Yhteistyössä