No pitää kyllä ihan sulle sanoa että älä hyvänen aika keuhkoa!Ihan kun olisin lukenu jostain kohdasta että tämä on keskustelupalsta.On se kumma jos saa puhua vaan'oikeista'ongelmista'! Meinaatko ettet ite koskaan puhu mistään vähäpätöisemmästä,tai valita mistään? Sananvapaus,ystäväiseni,sananvapaus.Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:Savanna. Piti ihan kirjautua sulle sanomaan: täällä on ihmisiä joilla on oikeitakin ongelmia, sairautta ja kuolemaa lähipiirissä. Että älä viitsi itkeä että kun sulla on täitä niin kuolet. Tämän jälkeen en enää avaa sun aloituksia, nyt riitti.
hei ihan oikeesti pienet lapset raahataan saunaan ja täishampoot päässä saunaan keskellä yötä ei oo todelista :$Alkuperäinen kirjoittaja vieras:'NYT SHAMPOO PÄÄSSÄ KAIKILLA,MEEN NYT SAUNAAN EHKÄ SEKIN AUTA+SHAMPOO 'Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ne muksutkin shampoo päässä siellä saunassa?
Niin näyttäisi olevan...
Hui,miheltä pakko otta kaikki karvat pois,posliiniks :$Alkuperäinen kirjoittaja Satiaisia!:Totta. Kannattaa kysyä lääkäriltä onko ne satiaisia jos täishampootkaan ei auta. Mieheltäsi varmaan tarttunut koko perheeseen. Ne tarttuu myös lapsiin, kaikkeen missä kasvaa karvaa.
no eikä ole mikään iso asia,vaikea ne saada pois vaan,eikä mun lapset käy nyt missäänAlkuperäinen kirjoittaja huuuh:Ei ole mikään pieni asia täit eikä satiaisetkaan! Toivottavasti mun lapset ei ole samassa hoitopaikassa sellaisten lasten kanssa, joiden äidit ajattelee noin...
Nuraa vaan,mua jännittä hirveästi kun soitan kampamoon,sekä se että ehdinkö mä saada hiuksia :/Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Sori,mut mä en voi olla nauramatta.
Ai kauheeta. Mitä sä teet, kun ei sulla ole tukkaa enää koskaan. Järkkyy.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Nuraa vaan,mua jännittä hirveästi kun soitan kampamoon,sekä se että ehdinkö mä saada hiuksia :/Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Sori,mut mä en voi olla nauramatta.
Mitä mä teen kun en mee sinne mihin olis pakko,niin silloin juu järkkyy jos pomolle sanon sorry mulla on täitäAlkuperäinen kirjoittaja :D:Ai kauheeta. Mitä sä teet, kun ei sulla ole tukkaa enää koskaan. Järkkyy.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Nuraa vaan,mua jännittä hirveästi kun soitan kampamoon,sekä se että ehdinkö mä saada hiuksia :/Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Sori,mut mä en voi olla nauramatta.
Mistä voit tietää, minne on pakko mennä? Et voi mennä enää koskaan mihinkään, kun et tiedä. Kääk.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mitä mä teen kun en mee sinne mihin olis pakko,niin silloin juu järkkyy jos pomolle sanon sorry mulla on täitäAlkuperäinen kirjoittaja :D:Ai kauheeta. Mitä sä teet, kun ei sulla ole tukkaa enää koskaan. Järkkyy.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Nuraa vaan,mua jännittä hirveästi kun soitan kampamoon,sekä se että ehdinkö mä saada hiuksia :/Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Sori,mut mä en voi olla nauramatta.
mun on nyt mentävä nukkuunAlkuperäinen kirjoittaja oho:Mistä voit tietää, minne on pakko mennä? Et voi mennä enää koskaan mihinkään, kun et tiedä. Kääk.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mitä mä teen kun en mee sinne mihin olis pakko,niin silloin juu järkkyy jos pomolle sanon sorry mulla on täitäAlkuperäinen kirjoittaja :D:Ai kauheeta. Mitä sä teet, kun ei sulla ole tukkaa enää koskaan. Järkkyy.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Nuraa vaan,mua jännittä hirveästi kun soitan kampamoon,sekä se että ehdinkö mä saada hiuksia :/Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Sori,mut mä en voi olla nauramatta.
No ei se nyt kämpästä johdu, jos teillä on täitä. Voi elämä sua...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ME HEITÄMME SÄNKYKIN NYT POIS,VOI OLLA SE ON SIELTÄ,KUN MEILLÄ OLI NIIN PASKA KÄMPÄÄ VIIMEKS,SIELÄ OLI JOTAIN :'(
..ja verhot ja matot ja pyyhkeet ja vaatteet ja..ja..Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:MÄ HEITÄ KAIKKI POIS KAIKKI TYYNYT PEITOT LAKANAT ARGHHHH NE TÄIT :kieh: :kieh: