taas täit:/

jummi
Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:
Savanna. Piti ihan kirjautua sulle sanomaan: täällä on ihmisiä joilla on oikeitakin ongelmia, sairautta ja kuolemaa lähipiirissä. Että älä viitsi itkeä että kun sulla on täitä niin kuolet. Tämän jälkeen en enää avaa sun aloituksia, nyt riitti.
No pitää kyllä ihan sulle sanoa että älä hyvänen aika keuhkoa!Ihan kun olisin lukenu jostain kohdasta että tämä on keskustelupalsta.On se kumma jos saa puhua vaan'oikeista'ongelmista'! Meinaatko ettet ite koskaan puhu mistään vähäpätöisemmästä,tai valita mistään? Sananvapaus,ystäväiseni,sananvapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko ne muksutkin shampoo päässä siellä saunassa?
'NYT SHAMPOO PÄÄSSÄ KAIKILLA,MEEN NYT SAUNAAN EHKÄ SEKIN AUTA+SHAMPOO '

Niin näyttäisi olevan...
hei ihan oikeesti pienet lapset raahataan saunaan ja täishampoot päässä saunaan keskellä yötä ei oo todelista :$

kai tarkistit saako edes saunaan mennä shampoon kanssa?

Satiaisia???
SAVANNA:

Jos lääkärikin sanoi ettei teillä enää ole täitä, oletteko ajatelleet ovatko ne satiaisia? Yhdessä päiväkodissa pääkaupunkiseudulla muutama viikko sitten lapsesta toiseen ja sitä kautta aikuisiin tarttui satiaisia! En ollut uskoa itsekään.

Eli onko teillä SATIAISIA??? Ne voi helposti sekoittaa täihin. Kun kerran lääkärikin sanoi ettei teillä ole enää täitä eikä näköjään shampoot auta.

Mikä ne on kerro lisää vaan,toki kaikki voi olla,shampoo meillä on oikeasti jo 4kerta päässä :(
Mä tiedän se ei ole mikään iso ongelma,enkä olisi stressaanut sen takia jos mun ei olisi pitänyt laita sen helvettin pidennys ja ymmärrän että täit on pieni asia tai satiasia,vaikka en tiedä mikä ne on

Satiaisia!
Totta. Kannattaa kysyä lääkäriltä onko ne satiaisia jos täishampootkaan ei auta. Mieheltäsi varmaan tarttunut koko perheeseen. Ne tarttuu myös lapsiin, kaikkeen missä kasvaa karvaa.

Unbelievable!
Juu et ole ainut ketä naurattaa, tai lähinnä itkettää. Voiko tuollaisia ihmisiä ollakaan...

Juu, ei mitään väliä millään täillä tai satiaisilla, lapsiraukat kärsii, ei se mitään. Mutta kun itse pitäs päästä kampaajalle niin sitten alkaa tapahtua, ei jeesus! Mäkin lyön vetoa satiaisten puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Sori,mut mä en voi olla nauramatta.
Nuraa vaan,mua jännittä hirveästi kun soitan kampamoon,sekä se että ehdinkö mä saada hiuksia :/
Ai kauheeta. Mitä sä teet, kun ei sulla ole tukkaa enää koskaan. Järkkyy.
Mitä mä teen kun en mee sinne mihin olis pakko,niin silloin juu järkkyy jos pomolle sanon sorry mulla on täitä :LOL:

ll
Hoito

Vaatetäi hoituu vaatteen pesulla tai hävittämisellä. Päätäi hoidetaan tähän tarkoitukseen valmistetulla shampoolla, jota on saatavilla apteekista. Shampoolla pestään huolellisesti hiuspohja ja hiukset. Valmisteesta riippuen hoito on hyvä uusia 1-5 päivän kuluttua ensimmäisestä käsittelystä. Shampoon lisäksi voidaan käyttää myös linimenttiä. Saivarit kammataan irti tiuhalla kammalla. Päiväkodeissa, kouluissa ja perheen piirissä tulisi pyrkiä löytämään kaikki tartunnan saaneet ja hoitaa heidät samanaikaisesti.

Päätäiden ennaltaehkäisyssä on tärkeää etenkin tarhoissa ja kouluissa välttää kampojen ja päähineiden lainaamista, pestä hiukset riittävän usein sekä huolehtia vaatteiden ja vuodevaatteiden puhtaudesta.

Satiasten häätöön tehoavat samat valmisteet kuin päätäihinkin ja hoidon yhteydessä pestään shampoolla huolellisesti oireiset alueet, tavallisesti häpykarvoituksen alueen hoito riittää. Hoito voidaan uusia 1-5 päivän kuluttua valmisteesta riippuen. Partnerin hoito tulisi suorittaa samanaikaisesti.

Shampookäsittelyn jälkeen kutina saataa kestää vielä useita päiviä, jolloin oireita voidaan lievittää kortisonivoiteilla ja -linimentillä.

http://www.tohtori.fi/?page=4702652&id=9418364

Unbelievable
Herää jo Savanna! Et sä voi olla tosissasi. Tän on pakko olla sun outoa huumoria. Ihan pakko. Et voi olla tosissasi että olet huolestunut että koko perheellä on täitä vain koska sulla on kampaaja. Kuulostat tosi mahtavalta mamalta...

oho
Nuraa vaan,mua jännittä hirveästi kun soitan kampamoon,sekä se että ehdinkö mä saada hiuksia :/
Mitä mä teen kun en mee sinne mihin olis pakko,niin silloin juu järkkyy jos pomolle sanon sorry mulla on täitä :LOL:
Mistä voit tietää, minne on pakko mennä? Et voi mennä enää koskaan mihinkään, kun et tiedä. Kääk.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Mistä voit tietää, minne on pakko mennä? Et voi mennä enää koskaan mihinkään, kun et tiedä. Kääk.
:LOL: mun on nyt mentävä nukkuun
koitapa savanna rauhoittua

alli
ME HEITÄMME SÄNKYKIN NYT POIS,VOI OLLA SE ON SIELTÄ,KUN MEILLÄ OLI NIIN PASKA KÄMPÄÄ VIIMEKS,SIELÄ OLI JOTAIN :'(
No ei se nyt kämpästä johdu, jos teillä on täitä. Voi elämä sua...
Sulla on ainoona vaihtoehtone että peset kaikkien päät täishampoolla ja kampailet sillä täikammalla. SITTEN teet sen "täisiivouksen" eli saunotat/pakastat kaiken mitä irti lähtee.

alli
MÄ HEITÄ KAIKKI POIS KAIKKI TYYNYT PEITOT LAKANAT ARGHHHH NE TÄIT :kieh: :kieh:
..ja verhot ja matot ja pyyhkeet ja vaatteet ja..ja..
Kuule jos tolle linjalle lähdet, niin sun todella pitäis laittaa meneen koko tein kämppä.

Yhteistyössä