alapään mömmöt

Kertokaa onko teistä joku oikeasti saanut alapäästä lähtemään karvat jollain mömmöllä? Hemmetin mönjät |O kokeilin ja ei sitten niin mitään tapahtunut ja ootin sen kymmenen minuuttia vaikka varmaan ohjeista huolimatta olis pitänyt tunti odottaa ja ykskään karva ei lähteny :headwall: sain kaiken hyväks revittyä sillä lastalla ihon helläks :snotty: :snotty: :snotty: Niin ja siis jos olet onnistunut niin kerrotko vielä että minkä nimisellä aineella onnistuit tässä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
jollain veetin mömmöllä mä oon poistanu.....sulla on tiukassa tuo alapää :ashamed:

:LOL:
Ilmeisesti oikein kunnon teräskarvoitus :whistle:
Mä ostin kerran sellasta geelii, millä luulin et lähtee karvat, ja sit ku olin aikani ihmetelly et miks ei karvat lähe, niin tuoteselosteesta selviskin et se oli sellasta mitä kuuluu käyttää höylän kans :ashamed:
 
kyllä toimii
Veetin bikini-mömmö toimii ihan hyvin, ja kokemusta pari vuotta säännöllisesti viikottain.
Käytän vaan sinne alemmas häpyhuulien alueelle. Ylempää poistan pinseteillä ja epiloiden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä toimii:
Veetin bikini-mömmö toimii ihan hyvin, ja kokemusta pari vuotta säännöllisesti viikottain.
Käytän vaan sinne alemmas häpyhuulien alueelle. Ylempää poistan pinseteillä ja epiloiden.
Kuinka sun iho kestää :eek:
Vai pitääkö ensin tehdä viikkokaupalla jotain "siedätyshoitoa" iho punaisena ja kipeenä ja sitten joskus jälkikin on nättiä...? :ashamed:
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Ihan niin masokisti en sentään vielä ole että alkasin epiloimaan (kerran kokeiltu :$ ) Ja just tuota bikini mömmöä testasin :headwall: Täytyy varmaan edelleen luottaa höylään :(
Jos totuttelee sen alakerranihon ekaksi pinseteillä karvan nyppäisyyn, niin epilaattoriin siirtyminen ei olekaan niin kamalaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Ihan niin masokisti en sentään vielä ole että alkasin epiloimaan (kerran kokeiltu :$ ) Ja just tuota bikini mömmöä testasin :headwall: Täytyy varmaan edelleen luottaa höylään :(
Jos totuttelee sen alakerranihon ekaksi pinseteillä karvan nyppäisyyn, niin epilaattoriin siirtyminen ei olekaan niin kamalaa...
Juu olen kokeillut nyppiä mutta siltikään mä en kärsi epiloida sitä ja olen kokeillu sitä puuduttavaa voidettakin ja sekään ei auttanut :snotty: Mä vaan en kärsi epiloida. Olis ihan mahtavaa kun ei sattus niin hemmetisti se epiloiminen :)
 
peesaa
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Bodyshopin sugarwax :attn:
Peesaan edellistä!
Toimii paremmin kun hyvin. Tärkeää saada vaha sopivan lämpöiseksi ja kaveri kiskaisemaan lappuja. Otan nykyään ihan kaikki sieltä, niin säästyy niiltä rajauksilta.
 

Yhteistyössä