Myönnän, että kun näin tuon kuvan, niin leuka loksahti ja suusta lipstahti "wottafuk", mutta...
Itse epäilen, että Tukiainen on heittänyt tuota "Tukiaisshowtaan" ainakin osittain vitsinä ja tuo meikittömänä esiintyminen oli puhdas vihjaisu siitä, että nyt hän tuli haastatteluun rehellisesti omana itsenään. Jos joku kuunteli ko. haastaattelun, niin siellähän jutusteli ihan tavallinen ihminen.
En tosiaan ole mikään Tukiaisen fani, mutta myötätuntoni on sikäli hänen puolellaan, että mielestäni hänestä on kirjoitettu turhan ilkeästi ja häntä on arvosteltu hyvinkin inhottavasti. Voi vaan kysyä, että kuinka moni meistä kestäisi itse täysijärkisenä vaikkapa ylimääräisistä kiloista sellaista arvostelua kuin mitä hän joutuu kohtaamaan.
Ja kyllä, hän on julkisuuden henkilö jne. plaaplaaplaa, mutta kyllä siltikin aikuisilla ihmisillä täytyy joku roti olla. Kuinka ikinä Johanna Tukiaista läskiperserumailotyttöjne:ksi haukkuva voi aidosti sanoa lapselleen, että koulukiusaus on väärin? Tuo on vain yksi esimerkki. Ja kuinka yksi hassunhauska blondihahmo voikaan herättää näin älyttömiä tunteita?
Toinen juttu on sitten muuten se, että jokainen voisi mennä ilman meikkiä peilin eteen ja sanoa rehellisesti olevansa ihan vitun paljon kauniimpi ja hehkeämpi au naturel kuin Tukiainen. Eli onko sittenkään vara arvostella?
Itse toivon, että Tukiainen vetäytyy julkisuudesta oman mielenterveytensä vuoksi.