Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
ärsyttää jos taas tulee kokoajan lisää uusia ihan pyllystä sellanen.
No älä.
Mun mielestä toi ei oo reilua koska siellä olis pitäny olla alusta asti ne samat ihmiset jotka on myös koko ajan ne samat ei tulis uusia.
Ei mun mielestä voi voittaa sellanen joka on mennyt sinne kesken kauden. :/
Ei oo kuitenkaan ollut alusta asti.
Jos esim: joku asukkaista luovuttaisi ja tulee pois talosta niin mun mielestä sitte siirrettäis vaan äänestystä seuraavaan viikkoon eli siis olis yhden sunnuntain niin ettei ketään äänestettäis ulos
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tänään on talossa bileet :D Kerrankin näin viikonloppua vasten ettei arkiviikolla. Lisäksi sunnuntaina taloon menee neljä uutta asukasta.. Jes!
Hyvä että on bileet. :D
Talossa on tänään ollu todella kiree tunnelma että ihan hyvä ku porukka pääsee vähän irrottelemaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harri pilkkaa ja ivaa Cheriä muiden miesten läsnäollessa, ihan niinku sillä pääsis suosioon. Ärsyttävää se sen vosuttelu ja lehmittely!
Aiheesta, mitäs lehmäili ja vosuili siellä :D
Ai millai? Eihän se ja Harri ollu pari vaan vain ystäviä. Cheri taas oli ihastunu Ristoon mut Risto ei siihen. Ja Harri on ollu ihastunut Cheriin mut Cheri ei oo ollu ihastunut Harriin.
 
No mut olihan se törkee ja teki itestään ihan pellen sen Riston kanssa.
Mun mielestä Harri voi käyttäytyä just noin, ei senkään tarvii sitä mielistellä kun toinen ensin nyhjää kylessä ja sit kun viinaa ottaa niin naukuu toista miestä.
No ehkä Harri on jotenkin niin loukkaantunu kun kuvitteli liikoja niiden jutusta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
No mut olihan se törkee ja teki itestään ihan pellen sen Riston kanssa.
Mun mielestä Harri voi käyttäytyä just noin, ei senkään tarvii sitä mielistellä kun toinen ensin nyhjää kylessä ja sit kun viinaa ottaa niin naukuu toista miestä.
No ehkä Harri on jotenkin niin loukkaantunu kun kuvitteli liikoja niiden jutusta.
Cheri luuli et Risto olis ollu ihastunut siihen. En mä kyl osaa nähdä asias mitään hirveen törkeetä. Siis ainahan bb-talossa on kiehnätty ties kenen kainalossa ilman et se tarkoittaa mitään. Harrihan on loukkaantunut ku se pieni parka oli rakastunut Cheriin. Ja nyt se roikkuu Cherin kimpus jatkuvasti.
 
Nirppu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
No mut olihan se törkee ja teki itestään ihan pellen sen Riston kanssa.
Mun mielestä Harri voi käyttäytyä just noin, ei senkään tarvii sitä mielistellä kun toinen ensin nyhjää kylessä ja sit kun viinaa ottaa niin naukuu toista miestä.
No ehkä Harri on jotenkin niin loukkaantunu kun kuvitteli liikoja niiden jutusta.
Cheri luuli et Risto olis ollu ihastunut siihen. En mä kyl osaa nähdä asias mitään hirveen törkeetä. Siis ainahan bb-talossa on kiehnätty ties kenen kainalossa ilman et se tarkoittaa mitään. Harrihan on loukkaantunut ku se pieni parka oli rakastunut Cheriin. Ja nyt se roikkuu Cherin kimpus jatkuvasti.
Kuinka Cheri olis voinu luulla Riston ihastuneen siihen kun joutui tosi nolosti itseään tyrkyttään niin kauan ettei toinen enää jaksanu pistää vastaankaan.
 
Joo
Eiköhän ne ole ripittäneet Nikoa siitä kun eilen pisti asukkaat siinä improleikissä leikkimään että ovat tuotantotiimin haastattelussa... Kai ne on uhannut sitä sillä. että potkivat sen ulos talosta jos ei meno muutu. Ja fiksu veto on laittaa Niko vahtimaan muiden puehtia koska hänen suustaan niitä sammakoita eniten tulee.
 
MinäS
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Eiköhän ne ole ripittäneet Nikoa siitä kun eilen pisti asukkaat siinä improleikissä leikkimään että ovat tuotantotiimin haastattelussa... Kai ne on uhannut sitä sillä. että potkivat sen ulos talosta jos ei meno muutu. Ja fiksu veto on laittaa Niko vahtimaan muiden puehtia koska hänen suustaan niitä sammakoita eniten tulee.
Ahaa, kiitos. En tiennyt tuollaisesta improleikistä mitään :)
 
ainokaino harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja povia:
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Joko ne 4 uutta asukasta on kerrottu :) Voisko yks niistä olla TUKIAINEN :LOL: :LOL:
Ei oo kerrottu mutta ma tiedan yhden......... Sapinaa varmaan luvassa!
luin eräältä bb-foorumilta varis ja kookos olisi vihjeitä tulevista asukkaista
varis=mira
kookos=perttu
nämä ovat vain arvailua!
mulla on aikas vahava epäilys että tuksu menisi jossain vaiheessa taloon.
 

Yhteistyössä