Hakutulokset

  1. M

    Onko kenelläkään tullut viivanpaikka First signalin raskaustestiin vaikkei olisikaan raskaana?

    Siinäpä se kysymys. Onko siis teillä ollut luotettava testi vai onko antanut "viivan paikkoja" tai roskishaamuja. :whistle:
  2. M

    Loppukiertolaisten oirepino

    Tämä pino sopii myös mulle ku nyrkki silmään :laugh: Hmm ensinnäkin mun tilanne on nyt tällanen: Aina,siis aina elämässäni kierron pituus on ollut 30pv, kunnes tässäkuussa yhtäkkiä kp25 tuli vaaleen ruskeeta valkovuotoa,tein testin (en tiiä miksi :D ) oli nega. Seuraavana päivänä alko...
  3. M

    Oletteko ikinä kylvettäneet vauvaa tiskialtaassa?

    en ole minäkään kylvettäny tiskialtaassa mutta miksipäs ei jos siihen mahtuu :D Sairaalassahan se on myös ihan tiskialtaan näkönen :D Mutta jos kylvettäisin ni varmaan ensin hinkkaisin aika hyvin "puhtaaksi".
  4. M

    Usko ja tiede?

    hahah aika huvittavia juttuja :D Minä uskon vähän kaikkeen enkä takerru jokaiseen pikku epäkohtaan =) Eli siis Jumala juu-u ja tiede myös. Mulle on kuitenkin ihan sama onko ihmiset polveutuneet apinasta vaiko Aatamin käsivarresta,pääasia että ollaan täällä tässä ja nyt.
  5. M

    Kaavinnan jälkeen raskautuminen

    Eli kyselisin kanssa sisarilta kuinka on raskautuminen onnistunut kaavinnan jälkeen? Oma tarinani on tämmöinen että varhaisultrassa rv 7+3 kaikki oli kunnossa,sydän sykki ja vastasi viikkoja,mutta nt ultrasa rv 10+3 todettiin että pieni oli kuollut joskus rv 8 :'( Halusin ehdottomasti...
  6. M

    Uuden raskauden "yrittäminen"

    Meillä todettiin keskeytynyt km nt ultrassa rv10+3 mutta pieni vastasi viikkoja 8+jotain. Kaavinta tehtiin reilu viikko sitten ja jälkivuoto kesti vajaan viikon. Tässä kans vähän mietiskellään kuinka pitkän tauon pitäis ennen ku alkais yrittään uudestaan. Henkisesti olen suht hyvin jo toipunut...
  7. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Tänään oli siis ultra ja huonoja uutisia :'( Vauva oli kuollut kohtuun ilmeisesti viikoilla 8. Olo on surullinen ja väsynyt :'( Jollain aistilla tiesin enkä maalaillu mielikuvia mutta olihan se aika järkytys. Nyt se on sitten itsekkin koettu ja tietää miltä se tuntuu. Toivon kuitenkin...
  8. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    [b]ariella[i] tervetuloa! :flower: Haluutko antaa tarkempia tietoja,esim ikä ja synnytyssairaala ja monesko lapsonen ois tulossa?
  9. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    menossa ollaan mukana edelleen vaikka vähän olen kirjotellu =) On niin väsy olo ettei mitään järkeä. Tiistaina nt-ultra :heart: Jännittää vähän ja toivotaan että kaikki ois hyvin.Onko muilla ollu vielä tuota ultraa? Mulla tuolloin viikkoja vasta 10+3. Daami ja muru 10+1 :heart:
  10. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    No niin listaa päivitelty =)
  11. M

    onko täällä poskiontelotulehdukden sairastaneita odotusaikana?

    mulla on ollut ekassa raskaudessa 3poskiontelon tulehusta ja tässä toisessaki on jo kerennyt olla yksi. Nyt lääke oli joku Amoxin ja hyvin tehosi =) Nyt viikkoja 9+5,saa nähä montako tulehusta kerkiän vielä saada aikaseksi :ashamed:
  12. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Mua kans ärsyttää tuo piilomainonta siitä dopplerista!!!! :kieh: Heh mitähän mun piti kommentoida.. :whistle: Niin joo,Äittä83 meillä sai mennä kakkosvaiheeseen joko omalla autolla tai autokoulun autolla,jos meni autokoulun niin se maksoi aika tolkuttomasti lisää. Ajoin myös automaattisella...
  13. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    alice in wonderland :hug: Voi että olen iloinen puolestasi!!!!! Toivotaan että pikkuinen sinnittelee mukana loppuun asti :heart: Sanotko vielä tietosi niin päivitän ne uudelleen listaan =)
  14. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Tervetuloa pikku möhkis Minä sillon ku esikkoa aloin oottamaan jätin myös pilleriliuskan kesken,parin päivän päästä tuli tyhjennyvuoto ja sen jälkeen ei menkkoja tullut. LA piti paikkaansa tuon tyhjennysvuotopäivän mukaan =) Toivotaan että sinäkin saisit asiat selvyytenn,voisit melkeen vaatia...
  15. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Tervetuloa uusille! :wave: Lisäilin listalle. Perlos onko sulla la tiedossa ku ei oo listassa? Kävästiin pojan kans kaksistaan miehen äidin luona yökylässä,oli kyllä ihan kivaa,sitten tänään löytyi alennusmyynnistä 10? pienten takkeja! Ostettiin ihan kaksin kappalein,ihan merkki kuteita,ärsytti...
  16. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower: Lisäsin SaNi-81 listalle ja päivittelin kirpun tiedot myös. tehotuhot ilmottele tietosi sitten kun tiedät ni lisäillään listalle =) Täällä olo on aika normi,paitsi väsymys on ihan älytöntä ja mitään ylimääräistä ei jaksais tehdä! Huippaa...
  17. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    artunäiti anteeksi mutta viititkö vielä ilmoittaa iän,synnytyspaikan ja monesko tulossa mikäli haluat =) Ku päivitin LA mutta en yhtään hokannut katsoa noita muita tietoja :D Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville :hug: Daami ja vauvi 8+4
  18. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Hei te joilla ois kaksoset tulollaan,ajattelin että jos päivittelisin senkin tiedon tuohon listalle,samoin sitten kun alkaa sukupuolet olla selvillä niillä jotka sen kysyvät niin vois laitta punasella tyttöjä oottavat ja sinisellä poikia oottavat :D
  19. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    kissinminttu päivitin tietosi listaan =) Äitti-83 kokeilein tehdä noinkin kuten sanoit mutta ei vielä ainakaan onnistunut. Täytyy vielä kokeilla :D Mun tutulla on doppleri ja uskon saavani tälläkin kertaa sillon tällöin kuunnella sydänääniä :heart: On se kyllä ihanan kuulosta...
  20. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    höh nyt en jotenki osaa liittää noita kuvia :headwall:

Yhteistyössä