Hakutulokset

  1. M

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Tässäpä olisi uusi pino uuden kuun kunniaksi =) [color=red]LA.......nimi......synnytyssairaala......monesko lapsi.....ikä [color=violet] 29.4............Karviainen........MKS...........esikoinen.......30v 29.4............Ensitoive...........HYS.............esikoinen...
  2. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Mä huomena aamusella teen meille uuden pinon lokakuuksi =) Kunhan vain muistan :D Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja Suvi85 tervetuloa joukkoomme ja onnittelut plussasta :flower: Lisään sut lokakuun pinon etusivulle =) Nyt telkun ääreen :wave: Daami ja muru 8+3
  3. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    H3LMI en mäkään vielä tiiä nuista harsojen taitteluista.Voip olla että kokeilen myös sisävaippoja. Ja jännää oli että loppujen lopuksi mun mies innostu kestoilusta enempi ja sai jatkamaan sitä :laugh: 8+ viikolla sukusolut kehittyy eli voip kai se pili nt ultrassa näkyä mutta ainaski...
  4. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    H3LMI nuita kestoja on tosiaan monia eri variaatioita, mutta Fuzzi Bunzit on ainaki hyviä taskuvaippoja. Niissä on valmiiksi kosteudenpitävä päällypuoli ja kuivantuntoinen sisäpuoli ja väliin vain laitetaan imuja. Uutena hinta jotain 17?, käytettynä muutamia euroja halvemmalla ja siis tosi hyvä...
  5. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Painosta en huolehdi,esikoisesta tuli 9kg ja nyt on lähtenyt 15kg joten miinuksella ollaan :whistle: En käsitä miten yhtäkkiä alko kilot tippumaan,en ole ollut ylipainoinen.Nyt ekassa neukussa paino oli 54.1kg ja painoindeksi se 20 eli normaali. Saa nähä tiettyhän sitä saatta turvota mutta en...
  6. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    kissinminttu En usko että antibioottikuuristasi oli mitään haittaa vauvalle ku alkiohan kiinnittyy kohdun seinämään 6. päivänä hedelmöittymisestä ja sen jälkeen vasta alkaa saamaan ravintoa ym sun verestä =) Itse myös söin ekaa odottaessani tuhdin antibioottikuurin...
  7. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Itse olen alkanut kallistua siihen suuntaan että en välttis haluakkaan tietää sukupuolta =) Ois varmaan tosiaan mahtava kysyä kätilöltä että kumpi tuli :heart: Ja ehkä se vähän rauhoittas tätä mun shoppailuhimoa :laugh: Tosin tuolla on hahtuvalankaa jo vaaleanpunastakin mutta tokihan sitä...
  8. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Tänään rv 8+0 =) :heart:
  9. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    tehäänkö muuten sillai että aina kuun alussa alotellaan uus pino? ni ei kovin paisu nämä =) Mä voisin ilmottautua vapaaehtoseksi lokakuun päivittäjäksi :wave: Haluaisin kokeilla miten se onnistuu =)
  10. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    moikka! alice in wonderland :hug: Täällä myös älytön väsymys painaa päälle! Ei tahtois millään jaksaa valvoa yli yheksän |O Ja tuo masun koko, mulla myös nyt jo alamaha semmoinen kumpu :heart: esikoisesta alko näkymään vasta rv 17 :o mutta turvotushan se vielä tekee paljon ainakin...
  11. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Hmmmm,mä en tiedä lämpenenkö kerhoajatukselle :whistle: Mutta eipä sitä toki yks ihminen päätä.Mutta aikasemmassa raskaudessa ku täällä myös keskustelin huomattiin pinon kanssa että kerho ei toiminut meidän kohdalla,ihmiset ei jaksaneet vaivautua sinne asti vaan höpöttelivät täällä =) Ja...
  12. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Ellielena :'( :hug: Onneksi teillä tosiaan on siellä pieni joka auttaa jaksamaan! Olipa kyllä kiva huomata että oli jo kesäkuun pino,vautsi! :) Miä tässä pähkäilen kuinka laskisin raskauden kestoni,sen ultranko mukaan jolloin nyt olisi rv 7+1 vai menkkojen mukaan jolloin nyt on 7+4 :whistle:
  13. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    :headwall: Unohdin onnitella muitakin ultrassa käyneitä :heart: Niin omanapaista näiden viestien sisältö :ashamed: Mutta sallittakoon se meille kaikille :D Sain ultrakuvat s-postiini mutta aijaan kautta ei onnistunutkaan liittää kuvaa tänne :|
  14. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Rockmummy juu sikiö näkyi sykkivänä mutta itse ruskuaispussi ei näkynyt niin selvästi mutta kumminkin oli kuulemma siellä. Tämä kakkonen oli kolme päivää nuorempi kuin meidän esikoinen silloin varhaisultrassa ja aika vissi ero, Jännä kuinka älyttömästi ne kasvaa muutamassa päivässä. Hassua...
  15. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    KIsuli :hug: Meillä oli tänään se varhaisultra :heart: :heart: :heart: Sikiön syke näkyi tosi hyvin ja pullea ruskuaispussi joka on kuulemma hyvä merkki raskauden jatkumisesta. Jos on keskeytymässä niin pussi on kuulemma litteän mallinen. No toivotaan ainakin parasta =) Mutta siis...
  16. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    heh heräsion kauhiaan vessahätään ja sen jälkeen olikin pakko kipittää jääkaapille kun kauhia nälkä :p :D Tässä sitten vedän paahtoleipää ja kaakaota näin yöpalaksi ja ajattelin käyttää rauhallisen ajan hyödyksi ja surffailla hetkisen. Suuren suuri osanotto niksutitin :hug: ja jaksamisia...
  17. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    oho en mä vissiin edes pysty ite muokkaamaan tuota ekasivun listaa :whistle: :D eli siis Daami la 9.5.
  18. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Just tulin siis ekasta neuvolasta ja tosi kiva täti oli =) Laskettu aika siirtyi päivän varhaisemmaksi eli onkin 9.5 eli nyt on menossa rv 7+2. Voisiko joku päivittää sen etusivulle ku mä olen niin tumpelo :ashamed: Meillä on eka ultra jo n. 3viikon päästä!!!14.10 siis. Täällä Oulussa on...
  19. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Wendy salibandya =) että sillai aika kovaotteinen laji ja tänäänkin meni sitten polvi vähän sökösi,tässä samalla ku koneella istun koitan jääpussia piettää ettei kovin turpoais. Mutta en mä usko että se mitenkään pahasti meni :whistle: Mukava oli päästä liikkumaan.Esikoisen aikana viimeisen...
  20. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Iitu2 :hug: Toivotaan todella että kaikki kääntyisi parhainpäin! Samon muilla!!!! Mä oon lähössä harjotuspeliin ihan rapakuntosena ku viikon tuli vedettyä pitsaa ja kroisantteja :p Esikoista odotellessa taisin pelata viimeisen kunnon pelin rv9 mutta silloin olikin jo loppukausi ja tuo oli...

Yhteistyössä