Moi!
Swiss todella ikävää, että siinä sitten kävi noin :'( , iso :hug:
Sukupuolen näkymisestä nelosen np-ultrassa näkyi ihan selvästi jalkojen välissä uloke ja kätilö oli sitä mieltä että se varmaan on pippeli. Se näkyi niin selvästi, että bongasin sen ensin ite ja kysyin sitten kätilöltä, että munatkos ne siinä vilahti ja kätilö tuumas vaan, että no samaa hänkin katsoi! Eihän tuossa vaiheessa tietenkään mitään 100% varmuutta asiaan saanut, mutta rakenneultrassa sitten varmistui, että poika tulee ja niin tuli!
Nikunaku, mulla on ihan samat ajatukset kuin sulla. Pelkään kauheasti sitä, että kaikki ei mee hyvin, kun jo neljä raskautta ja synnytystä on suht hyvin mennyt ja neljä tervettä lasta saanut, niin voiko enää viidennellä kerralla onnistaa. Tavallaan sitä aattelee, että noni se on nyt sitten mun vuoro kokea km tai jotain muuta kurjaa. Niin ja täällä on tosiaan monta viidennen odottajaa! Minä oon yksi heistä
Tuolta etusivun listalta voi käydä kurkkimassa ketkä kaikki viidettä odottelee!
Joose75 mä kans oon täällä ihan ihmeissäni, että menikö se pahoinvointi tosiaan viikossa ohi, viime perjantaina oli viimenen oikein huonon olon päivä ja silloin alotin sen B6:sen ja sen koommin ei ole sellasta pahoinvointia enää ollut! Eli mäkin uskon kyllä tolla B6:lla olevan osuutta asiaan.
Kestoilua ei olla harrastettu, eikä harrasteta nytkään...Ei riitä mielenkiinto ja inhoon muutenkin pyykinpesua, joten ei kiitos yhtään ylimäärästä
Painosta, mulla löytyy ylimäärästä ainakin 10kg ja oon tosi herkkä lihoomaan. Raskausaikana on tullu aina melkein se 20kg, mutta ei niistä kyllä oo sitten oikeestaan mitään jääny, joten en jaksa huolehtia vaikka kiloja tuleekin, niitä tulee vaikka päällä seisois, loppuraskaudessa reilua kiloa per viikko. Toki täytyy kattoa ettei millekään mässäilylinjalle lähe ettei sitten ala kertyä ihan oikeeta läskiä mikä ei jääkään synnärille. Imetyksen laihduttavaan vaikutukseen mä en voi tuudittautua, mulla se ei vaikuta mitään.
Mä panin jo edellisessä raskaudessa merkille, että neuvolassa lasketaan
LA:ksi päivää aikasempi päivä, kuin mitä laskurit näyttää. En tiiä sit mistä mahtaa johtua.
Onnea kaikille hyviä
ultrakuulumisia saanneille! Ihana lukea niitä
(.) vointi on siis jo parempi. Väsyttää kyllä yhä kovasti, joten ihan täysin normaali olo ei vielä ole, mutta ihanaa että pystyy syömään eikä kokoajan oo huono olo. Vielä olis tasan viikko odottelemista ennenko on varhaisultra, tähän asti oon hyvin malttanu, mutta nyt ei enää jaksais oottaa!