Hakutulokset

  1. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Huomenta! Täällä tänään rv 7+0 :heart: :heart:
  2. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    RockMummy Sydänäänet kuului vasta rv11 dopplerilla mutta tuossa ultrassa syke näkyi selvästi. Tuo on ultrattu mahan päältä ja silti noin selkeä kuva =) Mulla tänään 6+6 <3 Suosittelen sitä merioulun neuvolaa ainaki Oululaisille!Tosi kiva ja kokenut se kätilö.Selittää kaikki ja näyttää...
  3. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Tässä on kuva meidän esikoisesta varhaisultrassa rv 7+3 :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=2766696.jpg ajattelin nyt varata samoille viikoille jos vaan saan ajan =)
  4. M

    G: Juotko alkoholia raskausaikana?

    En juo eikä kyllä tee mielikään =) Tässä raskaudessa tosin join lasin kuoharia rv3+5 tuttujen häissä kun jos olisin kieltäytynyt kaikki olisi heti arvanneet syyn :heart:
  5. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    niin ja niistä tuplista,täällä kans hankitaan,ikäeroa tulee se 1v7kk =) Kunhan sinne asti päästään. Esikoiselle haettiin vaunut Haaparannasta ja säästettiin 350?! Raskausviikkoja oli jo 39+6 ja jääny tuo reissu niin hyvin mieleen ku mä Ikeassa itkua tihersin hyllyjen välissä ku autoon ei mahtunu...
  6. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    ElinaMaria toivotaan todella että se olisi vain harmitonta vuotoa!!! :hug: Minä kyllä varaan maanantaina varhaisultraan ajan. Heh ja tänään piti kauppareissulla ostaa vielä yksi raskaustesti ku niin epäuskonen olo. Tummanpunanen viiva piirtyi heti =) :heart: Toivotaan että murunen pysyy...
  7. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Moi pitkästä aikaa! Surulliseksi kyllä tuli mieli kun pinoa luin ja niin monella on murheita ja osalla mennyt kesken :'( Voimia ja jaksamisia kaikille tarvitseville :hug: Toivotaan että huonoja uutisia ei tulisi enää lisää!!! Tuolla reissun päällä ei joutanu murehtia onko kaikki hyvin ja...

Yhteistyössä