Hakutulokset

  1. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Heipskukkuu! Täällä ollaan jo lomafiiliksissä,huomenna iltapäivällä kone starttaa Tampereelta kohti Italiaa ja päästään vähäksi aikaa leputtelemaan aivosolukkoja :D Nyt on kolmisen päivää kestänyt tämä armoton väsymys ja varsinkin aamuisin etoo tosi paljon :x Toivotaan että reissussa olis...
  2. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    4krs :D Kauan sulla on edellisestä raskaudesta?Meillä esikoinen on 11 kk ja silti tuntuu etten muista vastauksia näihin kysymyksiin mitä nyt päässä pyörii :whistle:
  3. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    4krs ne repäisyt voi johtua siitä ku kohtuha n venyy kokoajan ja sitku tekee äkkinäisiä liikkeitä ni se voimistaa repäsyn tunteita. Mulla vihlasee ihan alamahaa ja alaselkää ajoittain. ja muutenki kokoajan kyllä on tunne että oon raskaana :heart: Jännä ku esikoisesta en juuri huomannut.
  4. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Moikka! Täällä tänään eka kertaa koettu kunnon pahoinvointia!Olin kävelyllä esikoisen kanssa ku hyökyaalto iski ja aivan hirvittävä olo!Tuntu että pakko kipittää pusikkoon ku tuntu että molemmista päistä tulis :x Ei auttanu ku ensimmäisellä bussilla kotia ja tekasin lasangnea ja vedin ison...
  5. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Tehän olette aktiivisesti kirjotelleet =) En valitettavasti jaksanut kaikkea tekstiä kahlata läpi mutta suurinpiirtein tiedän missä mennään :saint: Mäki varasin tänään ekan neuvola-ajan 22.9 Mutta myöhemmin lisää
  6. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    karviainen Täälläpäin eivät edes ala noin varhaisilla viikoilla kuuntelemaan sydänääniä. Mulle sanoivat esikoisen aikaan että turhaan äidit säikähtävät sitten jos ei kuulu. Mulla ei kuulunut esikoisesta vielä rv9+ jotain mutta rv10+ jotain kuului =) Me lähdetään viikon päästä Italiaan...
  7. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Niin ja lisättäköön tietoihin että 21v ja synnytyssairaala OYS.
  8. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    ElinaMaria Ihanaa!!!!! :heart: Oon niin onnellinen sun puolesta! Samassa pinossa ollaan oltu tuolla kuumeilijoissa :D Ja tietysti tevetuloa kaikille muillekkin!!!! =)
  9. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Tervetuloa kaikille uusille!!!!! :wave: Ihanaa meitähän on jo vaikka kuinka paljon! Ja RoSMolle :hug: Tsemppiä kovasti ja ilmottele itsestäsi jos vain haluat! Matilda kirjottelit että olet viidennellä viikolla ja la 9.5, silloin sulla on tänään rv 4+6. Eli viides viikko on menossa...
  10. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Onnittelut RoSMo ja tervetuloa joukkoon! :wave: Höh tää on aika tyhmä asia mutta pakko nyt kertoa :laugh: eli viikko sitten kun oltiin vauvauinnissa enkä vielä tiennyt olevani raskaana,mutta aavistukset heräs just tästä kyseisestä asiasta,eli ku olin vedessä niin alakerta tuntu jotenki tosi...
  11. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Juu täällä myös syödään raskaus vitamiineja =) Tänään on ollut maha aika kipeäkin välillä,sillai vihlaisuja oikeen! :| Toivotaan että kaikki kunnossa. Toisaalta kohtuhan kasvanee pikkuhiljaa ja pientä turvotusta on ilmassa. Mä en ikinä muista soittaa neuvolaan vaikka joka päivä ajattelen...
  12. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Musta ei ole vähään aikaan kuulunu ku olen ollut nettipimennossa ja tosiaan Toukokuisissa ollaan :heart: viikkoja tänään vasta 4+2 mutta en jaksa turhaan ressata tulevasta =) Onneksi olkoon muillekkin plussanneille ja oikein kovasti tsemppiä yritykseen niille joilla ei tässä kierrossa...
  13. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Oon nyt pikasesti käymässä koneella ja ajattelin kertoilla että vielä ollaan menossa mukana =) menkat ei oo siis alkanu ja mahaa nippailee samalla lailla kuin esikoisesta. Uusi oire minulle on kamala närästys yötä päivää!!! :o Voiko tätä tosiaan olla jo ihan alussa? Toivottavasti pian saadaan...
  14. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Voi [/b]Maisa75[b] ,toivottavasti se täti ei tee tuloaan vaan on jotain ihan muuta. Itselläni kans juilii alhaalla ihan pikkusen. Sillai huono ku näin aikasin testaa ku on se kemiällisen raskauden riski mutta en jaksa sitä nyt pelätä vaan lähinnä odottelen päivien kulkua :heart: Mies oli ihan...
  15. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Siis täh?Mä äskön kyllä kommentoin tuossa edellisessä viestissä jonkun kommenttia mutta nyt sen tyypin kommentti on lähteny ja se on häipynyt myös tuosta mun viestistä :whistle: Jos kukaan tajus...joku siis vissiin pyyhki itsensä pois... Mutta vielä tulin kirjottelemaan oireista,mulla ei ole...
  16. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Tuulia79 toivotaan ettei tätiä näy! ja miten ihmeessä pystyt olemaan testaamatta aikaisemmin? :saint: Miä taisin tänne tullessani vouhottaa että testailen eka kerran vasta sunnuntaina :D
  17. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Täällä taas :wave: Tänään piirtyi myös haamujen haamu :heart: :heart: Jos nyt siis olen raskaana niin viikkoja olisi vasta 3+4 ja LA 10.5. Meillä myös esikoinen vajaan vuoden joten hulinaa tiedossa mikäli tähtönen pysyy matkassa :heart: :heart: :heart: Nyt pitää lähtä laittamaan...
  18. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Oon tänään tehny 2 testiä ja molemmissa todella haalea haamu. Apteekin herkässä näkyi vähän selvempi ku tavallisen kaupan :heart: Nyt ois rv 3+5 ja LA olis 10.5 :heart: Mutta katsellaan josko haamut vahvistuis! Ja tsemppiä kaikille muillekkin !!!
  19. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Huomenta! Aurora eikös se ole mahdollista että ovistestin plussa voi tarkoittaa myös raskautta =) Näin olen ainakin kuullut. Hmmmph mä testailin taas jo viiden aikaan aamulla ja hyvin epäselvä viiva :whistle: Pitäs jaksaa odottaa ees huomiseen ennen ku testaan uudestaan ku menkkoihin...
  20. M

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    heippa! Tänään tein halpistestillä haaleaakin haaleamman haamun ja huomenaamuna uusiksi. jos sittenkin on viivaa tikussa niin ehkä uskaltaudun ilmoittautua mukaan :heart: Menkkojen tulisi alkaa vasta vloppuna joten ihme on ku edes mitään näkyi.. Mutta huomiseen! Ja kovasti onnea kaikille...

Yhteistyössä