Hakutulokset

  1. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    mies tuossa pyörii kokoajan ni en voi ny rauhassa kommentoida teille... mutta tsemppiä negan saaneille ja kaikki on vielä mahdollista!
  2. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Eli tuossa tunteroinen sitten piirtyi ihan ruokakaupasta ostettuun testiin haamujen haamujen haamu! :heart: Minä kans huomena aamuna testaan vielä samanlaisella testillä ja jos siihenkin piirtyy jotain niin sitten saatan uskoa raskauden mahdollisuuteen! Enkä mäkään oo kertonu miehelle vielä...
  3. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    muoks siis odottaa =)
  4. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Huomenta!!!! Täällä kukutaan! En käsitä,tää on jo kolmas yö peräkkäin ku en saa nukutuksi! :o Esikoinen nukkuu nätisti omassa sängyssään mutta se oon minä joka pyörin ja häiritten toisen unta. Meillä on muutto tulollaan niin esikoinen nukkuu nyt väliaikasesti samassa huoneessa meidän kans...
  5. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    Tsemppiä täältäkin kaikille!!! :wave: Maisa75 heh rento ote johtuu ennemminkin olosuhteiden pakosta kuin omasta halusta :laugh: Meillä on miehen kanssa molemmilla opinnot kesken joten kaiken jären mukaan toista ei kannattaisi vielä tehdä mutta toisaalta sydän sanoo toista :heart: Olis...
  6. M

    ~~*~~Vkon 35 plussaajat!!~~~*~~<3

    ilmoittautuu mukaan :wave: Tosin hivenen myöhässä. Edelliset menkat alko 3.8 jotenka kp taitaa olla nyt 22/30 tai 22/27. Kierto on tosiaan pikkusen heitelly vaikka suht. säännöllinen onkin. Ja toisesta siis haaveillaan :heart: Selkeää yritystä ei ole vaan lähinnä sillon ku huvittaa ja on...

Yhteistyössä