** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Onnittelut RoSMo ja tervetuloa joukkoon! :wave:

Höh tää on aika tyhmä asia mutta pakko nyt kertoa :LOL: eli viikko sitten kun oltiin vauvauinnissa enkä vielä tiennyt olevani raskaana,mutta aavistukset heräs just tästä kyseisestä asiasta,eli ku olin vedessä niin alakerta tuntu jotenki tosi ihmeelliseltä! :whistle: Siis en osaa kuvailla sitä mutta aivan ku ois muka paikat hellänä sieltä ja röörit auki mahaan saakka :ashamed: Tänään oli siis sama juttu ja mietin vaan että onkohan kellään muulla uidessa samoja tuntemuksia? Siis tuntuu että kaikki vesi menee suoraan sinne :whistle:

 

Hei,

Iitu ilmoittautuu joukkoon... *hymyilee vieläkin hämillään* Eilen haamuili ja tänään näkyi jo vähän voimakkaampi viiva, selvä plussa siis. :)

La menee toukokuun alkupuolelle, viimeistään kuitenkin 13.5. :heart:

PHKS:ään ollaan tälläkin kertaa menossa vapun jälkeen puhisemaan (JOS siis kaikki menee hyvin). Kolmas lapsi tulossa, ikää minulla tuolloin 32 v.

On tää vaan niin uskomatonta... :)
 
Tervetuloa Nirtsu ja Iitu2!!! =)
Ja onnea kovasti!

Täällä edelleen sietämätön väsymys. Silti pitäis yrittää pitää tää kämppä ees vähän kuosissa. Ja esikoisen liian pienet vaatteet setviä kaapista.

Kävin jo omat vaatteeni äsken läpi ja hain mammahousut hyllylle odottelemaan käyttöä. Kaverilta pitäisi vielä saada lisää vaatetta. :) Ja tosiaan kesävaatteet meni jo pois. Ei vissiin enää tarvi niitäkään. ;)

Multitabseja pitäisi käydä ostamassa lisää ja ajattelin samalla ostaa rautatabuja jos se auttaisi tähän väsyyn. :)

Jonz ja Tessu 6+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:
Pakkasin juuri reilu kk sitten kaikki vauvanvaatteet, lelut sun mut autotalliin kirpparille vientiä varten ja hupsista miten kävikään
=)

Nyt voi sitten vissiin käydä hakemassa takaisin sisävarastoon. Mietin just, että eipä tarvii tosiaan paljon ostella muutakuin uutta vaatetta. Ensimmäisen vauvelin kohdalla joutui hankkimaan niin paljon kaikkee, että kalliiksi tuli...varsinkin hyökkäysvaunut! Mut onneks tuli hankittua Emmaljungat niin on vielä ihan uudenveroiset.

No mut ei pitäis vielä hötkyilllä näin alkuvaiheessa..meinaa vaan välillä ajatukset karata liiaksi eteenpäin. Onneksi on vielä aikaa ponnistusvaiheeseen, vaikkakin ekasta kerrasta jäi pelkästään hyviä kokemuksia lukuunottamatta peräpukamia!!
 
Mä ilmoittautuisin tähän pinoon kanssa. Viikko sitten perjantina tein kirkkaan plussatestin ja tuli kyllä onnen kyyneleet. Viides viikko meneillään. Kuinka se lasketaan kun on esim. 5+3 niin mistä tuo 3 tulee...? Kuitenkin 9.5. olisi neuvolatädin mukaan laskettu aika, mun mielestä 7.5 :/ 29.9. eka neuvola niin eiköhän sitten saa lisää infoa:) Kyllä tää on vaan niin onnellinen asia ja nyt pitäis vaan malttaa mielensä.. Kovasti tekee jo mieli hypistelemään vauvanvaatteita ja vaunuja valita. Ennen sitä ajatteli että mitäs väliä millaset vaunut on kunhan asiansa ajavat. Nyt se tuntuu maailman tärkeimmältä asialta että ovat just eikä melkeen :heart:

Niijoo, eli ikää 25, VKS synnytyssairaala ja ensimmäinen lapsi.
 
Moi!

Ilmoittaudun mukaan :D

Mulla olis viikkojan nyt tasan 6, mun mun menkkojen väli on aina ollut tosi pitkä eli noin 32 päivää, joten laskettu aika riippuu siitä millä laskurilla laskee: 29.4. tai 4.5.
Neuvolassa ne eivät ainakaan viimeksi piitanneet mun pitkästä menkkavälistä, ja poika syntyikin kaks viikkoo etukäteen.

Mut laitetaan sit LA:ksi toi 29.4
Popiina .... 29.4. .... VKS .... toinen laps.

Jee, on tää vaan mukavaa, esikoinen täytti just elokuussa vuoden!

:wave: :wave:
 
Heip! Tännehän on ilmoittaunut monta uutta masunkasvattajaa, hienoa. Tervetuloa uusille minunkin puolestani.

Täällä on tänään kärsitty oudoista mahakivuista koko päivän. Toivottavasti ei oo enne mistään ikävästä. :| Lisäksi töissä oli tuskaa kun tuntui että housut painaisi mahaa kokoajan vaikka oikeasti ne eivät edes kiristäneet. Vessassa on myös saanut juosta koko päivän. Toisaalta hienoa kun edes jotain oireita alkaa ilmaantua :)

Wendy + mini 7+1
 
Mahtuisikohan vielä yksi mamma mukaan!?? :wave:
Elikkäs täällä olisi 21-vuotias pienen ihanan 03/08 syntyneen neidon onnellinen äippä. Omien laskujen mukaan uusi tulokas "Nipsu" olisi nyt kasvamassa rv 5+0. Eli la olisi 7.5. Toinen siis tulossa ja meillä sairaalana pkks.
Kovin en vielä uskalla tästä uudesta tulokkaasta iloita, kun esikkoa yritettiin 1v3kk, ja lopulta neiti sai alkunsa clomifenien avulla. Tämä uusi tapaus tärppäsikin yk 1, ja ihan luomuna!! Joten nyt vähän mietityttää, että voiko tämä mennä näin helposti.. :whistle:
Oireita ei ole kauheasti vielä ollut. Väsymys alkaa tosin jo nyt olemaan aika rankkaa, lämmöt on 37, joten palelee. Ja nälkä!! Voiko pieneen ihmiseen mahtuakaan näin paljon sapuskaa!!?? :LOL:

Jotenkin on vielä tosi epätodellinen olo. Niin onnellinen, mutta samalla niin huolestunut. Testit näyttää ihan selvää plussaa, joten kai tämä nyt vaan on uskottava, että minusta taitaapi olla tulossa tupla-mamma!! :D

Nasu ja Nipsu 5+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:
Nirtsu ja Iitu2:

Me ollaankin lähes samassa jamassa :D La:t, lasten lukumäärä, ikä ;)
Jep, niin taidetaan olla. :) Minkäikäisiä teillä on vanhemmat lapset? Meillä pojat -02 ja -06. Ovat sen verran vilkkaita kavereita että hiukan hirvittää minkälaiseksi meno täällä talossa yltyy (niin, jos siis kaikki menee hyvin loppuun asti) ... :)

 
Mäkin kävin eilen ostaa niitä jonkun jo mainitsemia multi tabseja.
Onkos täällä muita samassa tilanteessa olevia? Elikäs mulla on lievä ylipaino BMI 30. Terkkaritäti painotti ruokailemisista paljon. Ja joudun 20 viikon tuntumassa sokerirasitustestiin. Kuinkahan todennäköistä se on, että mulle tulee raskausajan diabetes? Sitä mä en kyllä halua :snotty:
 
Heipsan, ja onnea kaikille!

Mulla on menossa rv 5+4 ja tuntuu, että olen ollut raskaana jo kauan! Aavistin nimittäin jo rv:llä 3 menkkamaisista juilimisesta, että raskaana ollaan. Niin ja oli mulla tosi vahva TUNNEKIN siitä, että jotakin on tapahtunut. Olipa sitten tuskaa odottaa, että voi aloittaa testien tekemisen... Rv 3+4 sain sitten jo ekan haamun, mutta vasta rv 4+4 vahvan viivan jälkeen uskalsin kunnolla tuulettaa. :D

Alavatsajuilinnan lisäksi vatsa on ollut aika lailla sekaisin, mutta ilmeisesti se tosiaan on normaalia... Mielelläni kyllä kestän tuollaisia oireita, koska olen kädet kyynärpäitä myöten ristissä toivonut, ettei tulisi todella kaameaa pahoinvointia. Työni vuoksi joudun nimittäin ajamaan melko paljon autoa, joten ei olisi kovin kiva pysäytellä yrjöämään.

Eli mulla on LA 3. tai 4.5., odotan esikoista, sairaala TAYS ja ikää 27 vuotta.
 
H3LMI Tervetuloa mukaan joukkoon... meillä sitten lähes samaan aikaan laskettuaika, ja synnytyssairaalakin sama =) , mulla tosin jo neljäs, mutta olo on vähän sama, mitä ekaa odottaessa, kun viimeisen synnytyksestä tulee reilut 6 v la.n aikoihin... aika oireetonta on täälläkin... pahoinvointia yhä siis odotellessa :whistle:
5+3
 

Yhteistyössä