Hakutulokset

  1. E

    Voi noita lapsiressuja :(

    Voi raukkoja.. Meillä myös ollut lapsilla yskää. Jos löytyy ainekset nii tee pikkusille tämmönen sekoitus: n.ruokalusikallinen kuumaa vettä, t-lusikallinen hunajaa ja 5-10tippaa echina forche/auringonhattu uutetta. Tällä ainakin meidän tytöltä lähti yskä. Joka ilta kun antaa yhen satsin niin saa...
  2. E

    Tyttö nielaisi pinnin..

    Nii, en mä niitä säteilyjä pelkää. Mieluummin vien kuvattavaks jos on aihetta, mitä otan riskin et pinni aiheuttaa jotain vaurioita. Ei siltä säteilyltä voi muutenkaan kokonaan välttyä. :D Mut hyvä näin, toivottavasti pinni tulee normaalisti ulos =) ihme kun ei oo aiemmin mitään nielassu, on...
  3. E

    Tyttö nielaisi pinnin..

    Soitin päivystykseen ja se kysy päivystävältä lääkäriltä nii sano et jos on menny hengitysteistä ohi niin voi vaan seurailla, et jos ei tuu mitään ongelmia nii tulee itestään pois. Ja eikohän tuo oo menny hengitysteistä ohi kun on ihan normaali, henki kulkee ja mehuakin joi äsken..
  4. E

    Tyttö nielaisi pinnin..

    Mikä tuo numero on? Mihin menee?
  5. E

    Tyttö nielaisi pinnin..

    siis ei sellanen pitkä terävä aikuisten pinni, vaan luulisin et semmonen n.2cm pitkä. siis kuulin kun vähän yökkäili ja yski ja menin kaattomaan niin nieleskeli ja vähä huohotti ja sano et pinni meni pois ja näytti suuhun..
  6. E

    Tyttö nielaisi pinnin..

    Luulisin että sellainen pieni lasten pinni. Sanoi vaan että pinni meni mahaan. Uskaltaako vaan seurata, että tulee pois, vai pitäiskö viedä lääkäriin? vajaa 2v kyseessä... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  7. E

    Tyhmin vitsi minkä olet vitsikirjasta lukenut?

    eräs mies joutui autiolla saarelle. Kun hän pääsi pois sieltä, ihmiset kyselivät, mitä hän söi siellä ja mies vastasi että paskaa.. Ihmiset utelivat, etää eikö se sit ollu pahaa, mies vastasi, ett ei se paska vaan se paskan paskan paska :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  8. E

    Yksivuotiaan yö mennyt täysin katkonaiseksi!

    Meillä sama melkein 1vuotiaan kanssa, sit hällä oli korvatulehdus, sekin voi olla muuten kivuton. Antibiootin jälkeen nukkuu taas paremmin. Eihän teidän lapsella samaa??
  9. E

    Tietäiskö joku parvorokosta?

    En tiedä onko mulla olluut parvorokkoa, pitääpä huomenna soitella neuvolaan..toivottavasti olen sen joskus sairastanut tai ei ole tarttunut... :/
  10. E

    Tietäiskö joku parvorokosta?

    Onko jollain ollut se? Tytöllä oli muutama päivä kuumetta ja aristeli kurkkuu (sitä ennen silmä- ja korvatulehdus) ja nyt tänään, kun on alkanu muuten parantuu, on posket ruvennu punottaa ja jotain pientä syheröö on mahassa ja selässä, et onko just tota parvorokkoo?? Itellä rv 25 ja vähä...
  11. E

    Olin tänään siellä lääkärineuvolassa..

    Se varmaan riippuu neuvolasta tms kun ite kävin lääkärillä noin rv:lla 18 ja se teki sisätutkimuksen sillon, mitä lie tutkinu, sitä en tiiä. Ja kuitenki aika lähekkäin asutaan...
  12. E

    Just meidän "tuuria", poitsu kipeenä :(

    Voi pientä..ja just kun ois se tutkimus ollu, saa taas sitä ootella... Täällä on kans tää pienempi neiti kipeenä. Sunnuntaina käytin päivystyksessä kun on korvatulehdus. Sai antibiootin ja sillon su iltana nousi kuume ja sen jälkeen on ollut paljon kipeempi kun ennen lääkkeen alottamista.. :(...
  13. E

    Mistä johtuu 2-vuotiaan haiseva hengitys?

    Meillä kummallaki tytöllä haisee hengitys sillon kun on korvatulehdus..
  14. E

    mitä tehtäs?

    Sama täällä, muutto kuukauden vaihteessa mutta kun ei vaan jaksa pakata.. Päätä särkee ja väsyttää.. Tytölle nousi yöllä kuume nii oli vähän levoton yö. |O |O
  15. E

    Maitorahkasta...

    Käyttäsitkö maitorahkaa, jossa parasta ennen päiväys 29.2. ? :wave: :wave:
  16. E

    500?:n yllättävä meno, kuinka näkyy taloudessanne?

    Onko se aina niin jos perustaa perheen(saa lapsia) nuorena ja kesken opiskeluiden että sillon ollaan köyhiä ja aina sossun luukulla kerjäämässä??? Ite olin 17 ja mies pari vuotta vanhempi kun saatiin ensimmäinen lapsi ja nyt lapsia on 2 ja kolmas tulossa. En voi sanoa että rikkaita oltais, mut...
  17. E

    Voiko visa electron mennä miinukselle/miten mahdollista??

    Mulla oli kerran elektron miinuksella noin 60?!! Olin tankannu ja se kone oli ottanu 2x sen summan. Soitin pankkiin, niin selvittivät asian, siinä automaatissa oli ollu jotai häikkää.. Eli voi mennä ja paljonkin. Jos et tiedä mistä on tullut miinusta, soita pankkiin ja selvitä asia, siellä ne...
  18. E

    Saan kai päästellä vähä höyryjä?!!!

    Nii ja semmosta vielä et mulle on oikeestaan ihan sama millä se ite ajelee, kunhan mun ei tarvii sillä kulkee. Pihassa on kiva pieni lenkki sillä heittää mut en kyllä lähtis minnekkään ihmisten ilmoille sillä ajelemaan!! :headwall:
  19. E

    Saan kai päästellä vähä höyryjä?!!!

    :laugh: Sori, tuo rupes naurattaa toi "kauppapussit sarvista roikkuen". Mut mun ukko on ihan samanlainen. Vaihto toisen auton tilalle mönkijän, mut ei tod odota, että minä sillä ajelisin, sen oon tehny sille selväks. Ite se sillä töihin ajelee ja mulla on auto. Jos illalla tarviin autoo nii...
  20. E

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    Meidän tyttö synty 9.5.2007 P-KKS:ssa. Eli ei ihan yhtä aikaa olla osastolla oltu :D

Yhteistyössä