Voiko visa electron mennä miinukselle/miten mahdollista??

  • Viestiketjun aloittaja visa
  • Ensimmäinen viesti
visa
Alkuperäinen kirjoittaja Viekku:
Esim äitin työpaikalla meni 2 kk ennekuin pankki alkoi veloittaa asiakkailta ostoja... Ensin oli mennyt kyllä katevarauksiin, sitten jostain kumman syystä poistuneet ostot sieltä ja sitten 2kk:n päästä paukahtaneet takaisin. Oli ollut monta pirun tyytyväistä asiakasta... Vika yhteyksissä ja pankin päässä. Mutta lopputulos se, että kokaisen asiakkaan piti sopia pankin kanssa, milloin maksavat ostoksensa. Pitää kuulemma jokaisen pitää kirjaa ostoistaan ja huolehtia veloituksista... Kaikkea voi siis sattua!
No näinhän se on mullekin täytynyt käydä että on menneet katevarauksiin mutta miksi ihmeessä ne on sieltä poistunut??Pankinhan nuo miinukset nyt kuuluis hoitaa kun ne on mokanneetkin.....
Vaan no,eipäs auta kuin odotella sitten sitä pankin vastauksta.
Kiitos kaikille vastanneille!
 
Mulla oli kerran elektron miinuksella noin 60?!! Olin tankannu ja se kone oli ottanu 2x sen summan. Soitin pankkiin, niin selvittivät asian, siinä automaatissa oli ollu jotai häikkää.. Eli voi mennä ja paljonkin. Jos et tiedä mistä on tullut miinusta, soita pankkiin ja selvitä asia, siellä ne näkee kaikki tiedot, mihin oot korttii käyttäny.
 
Nti Nordea
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Palvelu maksuista voi mennä miinukselle, mutta niistä ei tule huomautus maksua.
Lain mukaan pankki ei saa palvelumaksuilla laittaa tiliä miinukselle eli eivät saa ottaa palvelumaksuja ennen kuin tilillä on katetta tarpeeksi.
 
vieras
Kyllä pankit ottavat palvelumaksun silloin, kun ottavat. Osuuspankissa tulee etukäteen ilmoitus veloitettavista palvelumaksuista ja tilillä on oltava silloin rahaa. Jos ei ole niin miinukselle menee tili.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Nordea:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Palvelu maksuista voi mennä miinukselle, mutta niistä ei tule huomautus maksua.
Lain mukaan pankki ei saa palvelumaksuilla laittaa tiliä miinukselle eli eivät saa ottaa palvelumaksuja ennen kuin tilillä on katetta tarpeeksi.
ai, mulla menee monesti joka kuukausi tili miinukselle palvelumaksuista?
 
Voi visa electron mennä miinukselle. Vaikka sitä kuinka väitetään että ei.
Näin kävi ainaki mun miehelle että meni miinukselle, ku oli Ruotsissa ja meni tankille.
Laittoi automaattiin että 20? tankataan. Se oli sitten siinä kaverinsa kanssa rupatellu ja ku oli kattonut mittaria että paljon sinne on vasta menny ku ei vieläkään muka oo kahenkymmenen euron edestä, niin siinä oli ollu jo 90?. Eli sillä meni 70? miinukselle jä pankki otti sitä mukaan ku rahaa tuli tilille. Ja miehelläni on Nordean visa electron.
 
Alkuperäinen kirjoittaja visa:
Minulla oli tilillä 1,00 euroa kun oli mennyt 6,00 euron palvelumaksu,eilen tili näytti 30 euroa miinusta tämän 6,00 euron palvelumaksun takia ja tänään oli mennyt 10,00 euron huomautusmaksu eli nyt on -40,00 euroa tili!!
Kuinka usein tuo 10,00 euroa tililtä viedään??Rahaa tulee seuraavan kerran 26.päivä....
Mies ei oo käyttäny Sampon tiliä pitkään aikaa, siis varmaan vuoteen. Nyt tuli lappu että tili on reilu 50? miinuksella, ihan vaan palvelumaksuista, ja siitä syystä tili on suljettu. Kortti pitäisi palauttaa pankkiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Ainakin pari vuotta sitten oli yksi keino, miten electronilla pystyi maksamaan vaikka tilillä ei ollut rahaa.. Mutta nykyisin en usko sen enää olevan mahdollista.
Juu juu.
joku joskus sanonu, siis muutama vuos sit, että pystyi saamaan miinukselle, kun maksoit kortilla jossakin ja sit menit heti toiseen paikkaan maksamaan. Kun se raha ei ollut vielä poistunut tililtä... Saiko tosta nyt ollenkaan selkoa?
 

Yhteistyössä