Voiko visa electron mennä miinukselle/miten mahdollista??

• Viestiketjun aloittaja visa
  • Ensimmäinen viesti
Samposta ei mun mielestä tullu edes kuukauden välein huomautusta, olisko voinu tulla jokatoinen kuukaus...voi olla että muistan väärin. Ja voi se elektron mennä miinukselle, juurikin palvelumaksuista.

Nyt tuli vastaus suoraan ap:lle, kun ei muita saanut kommentoida :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Nordea:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Palvelu maksuista voi mennä miinukselle, mutta niistä ei tule huomautus maksua.
Lain mukaan pankki ei saa palvelumaksuilla laittaa tiliä miinukselle eli eivät saa ottaa palvelumaksuja ennen kuin tilillä on katetta tarpeeksi.
ai, mulla menee monesti joka kuukausi tili miinukselle palvelumaksuista?
näin mullakin menee, ikinä tosin ei ole tarvinu maksaa mitään maksuja siitä että on miinuksella.

Kyllä todellakin voi mennä miinukselle, ainakin S-Pankin kortilla, niillä kun ei näkynyt tilillä käydessä se todellinen saldo vaan koko summa vaikka siellä olisi vielä varaukset lähtemättä.
Mulla meni miinukselle 25 euroa, juurikin tämän takia, kyllä nyppi, pankissa kävin huomauttamassa ja ainakin mulla nyt näkyy se todellinen käyttövara.

Jukka
Kävi viime viikolla silleen että kortti oli tietämättäni nollilla ja olin ostanut 23 eurolla ruokaa ja seuraavasta palkasta (3 päivän päästä) veloittivat tuon 23? eli periaatteessa meni miinukselle kun ei ollut tilillä rahaa

Jukka
Alkuperäinen kirjoittaja Jukka:
Kävi viime viikolla silleen että kortti oli tietämättäni nollilla ja olin ostanut 23 eurolla ruokaa ja seuraavasta palkasta (3 päivän päästä) veloittivat tuon 23? eli periaatteessa meni miinukselle kun ei ollut tilillä rahaa
ja korttihan oli OP visa electron

öde
itse olin bulgariassa ja tuli nostettua siellä tili tyhjäksi reissun aikana. Reissun jälkeen tuli vielä parin euron edestä palvelumaksuja jotka pistivät tilin hieman miinukselle.

"jaanax"
kyllä voi mennä miinukselle,jos ei vaikka kauppa veloita sitä rahaa heti eli ei siis näy katevarauksissa.
sillon pystyy siis menemään tili miinukselle. kokemusta on. yhden pankkipäivänjälkeen menee 10e huomautusmaksu,jos tilille ei laita riittävästi rahaa.

"vieras"
Aika harvoissa paikoissa on enää semmosia koneita, jotka ei ota varausta tililtä. Jotkut pienemmät liikkeet ja törmäsin jopa viime vuonna vielä mankeliin, kun kävin ottamassa tatuoinnin :D

Yhteistyössä