Hakutulokset

  1. E

    Ihanimmat vaunut/rattaat?

    http://www.vaunula.fi/F7_varit.jpg Meillä nää vaalenruskee-beigenä, ja on kyllä tosi ihanat!!
  2. E

    Nyt on kiire

    5dl vehnäjauhoja 4dl sokeria 1/2dl kaakaojauhetta 1tl soodaa 1tl suolaa 1tl vaniljasokeria 1tlk kermaviiliä 150g voisulaa 2 munaa Sekoita kuivat aineet keskenään, lisää muut. ja 175 asteen uuniin 1h 15min. :p :p :p :p :p :p
  3. E

    Onko raskauspahoinvointi aina pahempi mitä useampi raskaus?

    Ei se aina niinkään mene. Mulla on ollu toisinpäin.
  4. E

    Nukutatteko ulkona lasta, jolla korvatulehdus?

    Meidän tyttö nukkuu tosi huonosti sisällä. Pakko oli laittaa ulos nukkumaan, onneksi ei ole lämpöä. Mites muilla?
  5. E

    meneekö muilla hermot 3v kanssa

    2 veen kanssa menee joka toinen minuutti!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  6. E

    Mitä ruokaa broiskusta?

    Tää kuulostaa hyvältä, täytyypä kokeilla, kiitos :D :p
  7. E

    Mitä ruokaa broiskusta?

    :p Kiitos, harkintaan.. Oisko muilla jotain hyviä ideoita?
  8. E

    Mitä ruokaa broiskusta?

    Tuolla ois kaapissa hunajamarinoituja broilerin fileesuikaleita. Kertokaas ruokaideoita.. En aina jaksais tehä samaa, ei vaan itellä välähä :attn: :attn:
  9. E

    Paha äitikö?

    Meidän tytöllä on myös uhma. Huutaa ja huutaa, kaikki keinot on kokeiltu. Vaikka ei kiinnitä huomioo niin huutaa, vaikka yrittää ottaa syliin niin huutaa!! Eli ei mikään auta!! Välillä kun on hermot itellä kireellä, oon sanonu et vien ulos jäähylle, jos ei lopu huuto. Se auttaa. Enkä pue mitään...
  10. E

    Millä herkuttelet nyt?

    iskän tekemällä sämpylällä :p :p Yleensä ihmiset herkuttelee mummon tai äidin tekemällä, minä iskän :D (on eläkkeellä oleva leipuri)
  11. E

    Mitä mieltä kuivausrummusta?

    Kiitti vasatauksista. Joskus olin sukulaisperheessä hoitamassa lapsia ja käytin heidän kuivausrumpua, tuntu et vaikka millä kuivuus-asteella kuivas vaatteita, ne oli silti kosteita ohjelman loputtua. Mut voihan se vika olla myös rummussa... Todennäköisesti laitetaan sellainen uuteen kotiimme...
  12. E

    Mitä mieltä kuivausrummusta?

    Tekeekö sillä mitään? Kutistuuko kaikki vaatteet? Saako siellä edes mitään kuivata? Kuluttaako se vaatteet? Kertokaa kokemuksia.. Entäs te, joilla on, mihin laitatte pyykit suoraan kuivausrummusta? Voiko viikata suoraan kaappiin? Oma kokemukseni on, mitä tosi vähän olen sitä käyttänyt, että se...
  13. E

    Mitähän joku imetysfanaatikko sanois kun näkisi meidän puuhat..?

    urputi urputi :kieh: :kieh:
  14. E

    Mitähän joku imetysfanaatikko sanois kun näkisi meidän puuhat..?

    Minkä sille voi jos lapsi ei osaa/jaksa imeä/tyhjentää tissiä kunnolla.. :flower:
  15. E

    Mitähän joku imetysfanaatikko sanois kun näkisi meidän puuhat..?

    Ei tosi, parempi et saa mahan täyteen pikkunen, eikä sun tissit pursu maidosta, kun toinen ei saa tyhjennettyy niitä :) :hug:
  16. E

    Mitähän joku imetysfanaatikko sanois kun näkisi meidän puuhat..?

    Nyt se tissi suuhun sille lapselle!! Eihän tuossa touhussa nyt oo mitään järkeä ;) ;) :whistle:
  17. E

    PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

    Trix-suklaapatukka, sai vielä joskus 5 vuotta sitten s-marketista. Nykyään en oo mistään löytäny :/ Ne oli hyviä :p :p
  18. E

    Joensuulaiset huomio!

    Joo, eilen näin lehdessä jutun siitä, ja olin lähdössä käymään kaupungilla nii pistäydyin sit samalla sielläkin.. Oli kyl ihan siistejä vaatteita ja tosi siististi laitettu tavarat esille. Kannattaa käydä!
  19. E

    JIHUUUUU, mieheni vaihtaa toisen nimensä!!

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä