Kiitos. Oon todella onnellinen. :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Oikeasti ole hyväö ihminen todella onnellinen jos sun elämän suurimmat ongelmat on tämmösiä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Mulle ei merkitse mitään mikä miehen nimi on, rakastan häntä silti.Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Hullu oot tuosta pinnallisuudestasi! Ookkonää ihan tosissas et sua on joku miehes toinen nimi rassannu? Mä rakastasin ja oisin rakastunu mun mieheen vaikka sen nimi ois olli Jorma Jallu Yrjö Päiviö!Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Jeps mut eipä ookaan kohta JIPIIII!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Olikos se se Päiviö?
Pompin riemusta!! Ukko luulee et oon tullut hulluks. Hulluksi rakkaudesta oonkin! :heart: :heart:
Onneksi kaikki menee nappiin häiksi ja tulee ihanat kesähäät.
ainoo ketä mä säälisin olet sinä ja miehesi.. itse en voisi ottaa miestä joka ei ole mies ja olisi ylpeä omasta taustastaan ja identiteetistään. enkä kestäisi olla samanlainen kuin sinä joka ei kunnioita rakastaan...Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Mä en voi mitään jos sul on noin huono mies. Mun mies kuuntelee munkin toiveita. Säälin sua tavalaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä ainakin toivon että sulle käy just näin
kyllä ihmettelen millanen mies sulla on..tossukka ilmeisesti. mun mies ainakin sanois että jos ei kelpaa omalla nimellään ni ei sitten. ja varmasti monen muunkin mies.
Hää vieraamme EIVÄT ole juntteja. Nimi oisi häirinnyt mua papin eessä, enkä halua että elämäni upein päivä menee sen takia piloille.Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:ja jos kerta huolesi oli että ihmiset kirkossa kuulisivat Päiviö nimen joka siis on TOINEN nimi, niin miksi kutsuit niin juntteja ihmisiä häihisi jotka nimestä jotain piittaisivat????
eiköhän pappi ole kuullut kaikki mahdolliset nimet ja mitä hävettävää sulla ois kun aikuiset ihmiset eivät nuin pinnallisia ole, eli jos sinulla jokin syy hävetä silmät päästä niin voisin olettaa että koska pappi ja vieraat sen kuulevat, niin eikös silloin vieraslista ole tarkistusta vailla? eli juntteja mitä juntteja.. huokaus.. ja säälin sua...Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Hää vieraamme EIVÄT ole juntteja. Nimi oisi häirinnyt mua papin eessä, enkä halua että elämäni upein päivä menee sen takia piloille.Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:ja jos kerta huolesi oli että ihmiset kirkossa kuulisivat Päiviö nimen joka siis on TOINEN nimi, niin miksi kutsuit niin juntteja ihmisiä häihisi jotka nimestä jotain piittaisivat????
Ei vieraittekaan onneks nyt tarvitse sitä hirveyttä kuula. Oisin hävenyt silmät päästä ja niin vieraatki.
KAIKKI NYT ONNEKSI OK, Samuel on nätti nimi kun sitä maistelee.
Ei oo ongelma. Onko sulle?Alkuperäinen kirjoittaja saku:miks et myönnä suoraan että olet pinnallinen ja lapsellinen ja että nimi on sulle ongelma?
tehdäänpä tämä! =)Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:tekis mieli panna nettiin ja lehtiin ilmoitus: päiviö joka vaihdoit akkasi tossun alla nimesi samueliksi, vaihda akkaa älä nimeä.. ei nimen vaihto sitä akkaa paranna =)
Onko se sulta pois et mieheni muutti nimeä? Kadeko oot? Se ei oo mun vika jos sul on huono mies.Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:eiköhän pappi ole kuullut kaikki mahdolliset nimet ja mitä hävettävää sulla ois kun aikuiset ihmiset eivät nuin pinnallisia ole, eli jos sinulla jokin syy hävetä silmät päästä niin voisin olettaa että koska pappi ja vieraat sen kuulevat, niin eikös silloin vieraslista ole tarkistusta vailla? eli juntteja mitä juntteja.. huokaus.. ja säälin sua...
kuullu sanassa on kaksi ällää, ärsyttää toi sun kuulu kuulu kuulu-lässytysAlkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Onko se sulta pois et mieheni muutti nimeä? Kadeko oot? Se ei oo mun vika jos sul on huono mies.Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:eiköhän pappi ole kuullut kaikki mahdolliset nimet ja mitä hävettävää sulla ois kun aikuiset ihmiset eivät nuin pinnallisia ole, eli jos sinulla jokin syy hävetä silmät päästä niin voisin olettaa että koska pappi ja vieraat sen kuulevat, niin eikös silloin vieraslista ole tarkistusta vailla? eli juntteja mitä juntteja.. huokaus.. ja säälin sua...
Kyl mä tiedän mitä papit on kuulu ja mitä ei, ja sä et tiedä siit mitään.
Oot selvästi juntti.
Ei oo totta...Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Kiitos. Oon todella onnellinen. :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Oikeasti ole hyväö ihminen todella onnellinen jos sun elämän suurimmat ongelmat on tämmösiä :headwall:
ootko ihan tyhymä??? mitäs sitte ko se kuulee papin kysyvän jotta: tahdotko sinä XX Samuel ottaa tämän XXX:n vaimoksesi? se varmaan ihmettelee että mihinkäs se Päiviö sieltä katos ku sen nimiseksi lapsonen kerran kastettiin...?Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Ei tiedä eikä saakaan tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Kai anoppi tietää tempauksestasi?Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Miten niin, mul on ok anoppi.:flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etpä mahda olla anopin suosiossa enää tämän tyhmän teon jälkeen..
peesailen! kuka laittaa ekaks ilimotuksen?Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:tehdäänpä tämä! =)Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:tekis mieli panna nettiin ja lehtiin ilmoitus: päiviö joka vaihdoit akkasi tossun alla nimesi samueliksi, vaihda akkaa älä nimeä.. ei nimen vaihto sitä akkaa paranna =)
no onhan se siulle ongelma ko pakotit ukkos sen nimensä vaihtamaan! senhän takia se onki siulle justiinsa ongelma, ei meille muille.Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Ei oo ongelma. Onko sulle?Alkuperäinen kirjoittaja saku:miks et myönnä suoraan että olet pinnallinen ja lapsellinen ja että nimi on sulle ongelma?