Nyt en ymmärrä. Kait se anoppi sen kuulee, kun teidät vihitään. Samalla tavalla, kun muut olis kuullu Päiviön.Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Ei tiedä eikä saakaan tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Kai anoppi tietää tempauksestasi?Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Miten niin, mul on ok anoppi.:flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etpä mahda olla anopin suosiossa enää tämän tyhmän teon jälkeen..
No eiköhän anopillekin se selviä viimeistään sillo kun ootte alttarilla, papillahan on pahana tapana kysyä typeriä niinku esim. " haluatko sinä matti kalevi meikäläinen ottaa tämän maija ääliö matikaisen aviopuloisoksesi..." jne...Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Ei tiedä eikä saakaan tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Kai anoppi tietää tempauksestasi?Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Miten niin, mul on ok anoppi.:flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etpä mahda olla anopin suosiossa enää tämän tyhmän teon jälkeen..
No anoppi ei tiedä et se on mun ehdotus. Mies sanoo jos kysyy, et ite keksi idean.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eiköhän anopillekin se selviä viimeistään sillo kun ootte alttarilla, papillahan on pahana tapana kysyä typeriä niinku esim. " haluatko sinä matti kalevi meikäläinen ottaa tämän maija ääliö matikaisen aviopuloisoksesi..." jne...Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Ei tiedä eikä saakaan tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Kai anoppi tietää tempauksestasi?Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Miten niin, mul on ok anoppi.:flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etpä mahda olla anopin suosiossa enää tämän tyhmän teon jälkeen..
No tollasta tapahtuu vaan sun mieli kuvissas. Ei oikeessa elämässä. Kukaan ei voi haluta pojalle Päiviö -nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs jos sitten kun saat itse poikalapsen ja annat hänelle mielestäsi maailman kauneimman nimen...hän rakastuukin naiseen,joka ei pidä siitä nimestä ja käskee poikasi vaihtaa nimensä päiviöksi ja tämä suostuu...
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka::headwall: HUONO VITSI!! ei todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja samalla kuin toisen nimen muutos astuu voimaan tulee myös ekan nimen muutos.. tadaa.. saanko esitellä.. Päiviö Samuel.
No onhan tuota joku halunnu laittaa poikansa nimeks päiviö..tuskin pakotettu siihen...Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:No tollasta tapahtuu vaan sun mieli kuvissas. Ei oikeessa elämässä. Kukaan ei voi haluta pojalle Päiviö -nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs jos sitten kun saat itse poikalapsen ja annat hänelle mielestäsi maailman kauneimman nimen...hän rakastuukin naiseen,joka ei pidä siitä nimestä ja käskee poikasi vaihtaa nimensä päiviöksi ja tämä suostuu...
vastaa vain että jos näin käy niin millainen anoppi sitten olet? ja entäs jos poikasi nimenvaihdoksen jälkeen sanoo että sai idean ihan itse? =)Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:No tollasta tapahtuu vaan sun mieli kuvissas. Ei oikeessa elämässä. Kukaan ei voi haluta pojalle Päiviö -nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs jos sitten kun saat itse poikalapsen ja annat hänelle mielestäsi maailman kauneimman nimen...hän rakastuukin naiseen,joka ei pidä siitä nimestä ja käskee poikasi vaihtaa nimensä päiviöksi ja tämä suostuu...
mä ainakin toivon että sulle käy just näinAlkuperäinen kirjoittaja Edina:No onhan tuota joku halunnu laittaa poikansa nimeks päiviö..tuskin pakotettu siihen...Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:No tollasta tapahtuu vaan sun mieli kuvissas. Ei oikeessa elämässä. Kukaan ei voi haluta pojalle Päiviö -nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs jos sitten kun saat itse poikalapsen ja annat hänelle mielestäsi maailman kauneimman nimen...hän rakastuukin naiseen,joka ei pidä siitä nimestä ja käskee poikasi vaihtaa nimensä päiviöksi ja tämä suostuu...
Villi veikkaus, että tähän ei tule kunnon vastausta. Tämä ap ei kykene kuvittelemaan .Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:vastaa vain että jos näin käy niin millainen anoppi sitten olet? ja entäs jos poikasi nimenvaihdoksen jälkeen sanoo että sai idean ihan itse? =)Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:No tollasta tapahtuu vaan sun mieli kuvissas. Ei oikeessa elämässä. Kukaan ei voi haluta pojalle Päiviö -nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs jos sitten kun saat itse poikalapsen ja annat hänelle mielestäsi maailman kauneimman nimen...hän rakastuukin naiseen,joka ei pidä siitä nimestä ja käskee poikasi vaihtaa nimensä päiviöksi ja tämä suostuu...
Eikös ne nimet siel kirkossa sanota ääneen? Sehän se sun ongelma olikin...Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Ei tiedä eikä saakaan tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Kai anoppi tietää tempauksestasi?Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Miten niin, mul on ok anoppi.:flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etpä mahda olla anopin suosiossa enää tämän tyhmän teon jälkeen..
Mä en voi mitään jos sul on noin huono mies. Mun mies kuuntelee munkin toiveita. Säälin sua tavalaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä ainakin toivon että sulle käy just näin
kyllä ihmettelen millanen mies sulla on..tossukka ilmeisesti. mun mies ainakin sanois että jos ei kelpaa omalla nimellään ni ei sitten. ja varmasti monen muunkin mies.
repskopsAlkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Mä en voi mitään jos sul on noin huono mies. Mun mies kuuntelee munkin toiveita. Säälin sua tavalaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä ainakin toivon että sulle käy just näin
kyllä ihmettelen millanen mies sulla on..tossukka ilmeisesti. mun mies ainakin sanois että jos ei kelpaa omalla nimellään ni ei sitten. ja varmasti monen muunkin mies.
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Mä en voi mitään jos sul on noin huono mies. Mun mies kuuntelee munkin toiveita. Säälin sua tavalaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä ainakin toivon että sulle käy just näin
No ei ole enää ongelmaa. kaikki on ihanasti järjestykses.:heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös ne nimet siel kirkossa sanota ääneen? Sehän se sun ongelma olikin...
Hullu oot tuosta pinnallisuudestasi! Ookkonää ihan tosissas et sua on joku miehes toinen nimi rassannu? Mä rakastasin ja oisin rakastunu mun mieheen vaikka sen nimi ois olli Jorma Jallu Yrjö Päiviö!Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Jeps mut eipä ookaan kohta JIPIIII!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Olikos se se Päiviö?
Pompin riemusta!! Ukko luulee et oon tullut hulluks. Hulluksi rakkaudesta oonkin! :heart: :heart:
Mulle ei merkitse mitään mikä miehen nimi on, rakastan häntä silti.Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Hullu oot tuosta pinnallisuudestasi! Ookkonää ihan tosissas et sua on joku miehes toinen nimi rassannu? Mä rakastasin ja oisin rakastunu mun mieheen vaikka sen nimi ois olli Jorma Jallu Yrjö Päiviö!Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:Jeps mut eipä ookaan kohta JIPIIII!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Olikos se se Päiviö?
Pompin riemusta!! Ukko luulee et oon tullut hulluks. Hulluksi rakkaudesta oonkin! :heart: :heart: