JIHUUUUU, mieheni vaihtaa toisen nimensä!!

  • Viestiketjun aloittaja ei enää vihanen akka
  • Ensimmäinen viesti
apua
Kyllä on munaton mies jos suostuu nimensä vaihtamaan yhden akan hullutusten takia! Mitä sillä on väliä mikä toinen nimi on? Ketä se haittaa. Ei ainakaan ketään tosi ystävää tai rakastavaa aviopuolisoa. Kyllä on nainen nyt sekaisin päästään. En voi tajuta!
 
On se jännää, miten jollekkin ihmiselle voi olla elämää suurempana ongelmana miehen toinen nimi!!!??? :headwall: |O :LOL:

Oletko sattumoisin koskaan kuullut sanontaa: "Ei nimi miestä pahenna, vaan mies itse!"? Tässä tapauksessa pahentaja ootkin sä.....

Todella vakaalla pohjalla on teidän suhteenne juu... kannattaisko kuitenki toistamiseen miettiä sitä naimisiinmenoa? :LOL:
Jos saat jostakin toisesta nimestä noin ison numeron aikaseks, niin voin vaan kuvitella mitä tulevaisuus teille tuo tullessaan... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:
ja jos kerta huolesi oli että ihmiset kirkossa kuulisivat Päiviö nimen joka siis on TOINEN nimi, niin miksi kutsuit niin juntteja ihmisiä häihisi jotka nimestä jotain piittaisivat????
Hää vieraamme EIVÄT ole juntteja. Nimi oisi häirinnyt mua papin eessä, enkä halua että elämäni upein päivä menee sen takia piloille.
Ei vieraittekaan onneks nyt tarvitse sitä hirveyttä kuula. Oisin hävenyt silmät päästä ja niin vieraatki.
KAIKKI NYT ONNEKSI OK, Samuel on nätti nimi kun sitä maistelee.
Kuulostaa siltä, että elät aika pitkälti häiden ympärillä ja lisäksi sen mukaan, mitä muut teistä ajattelee :whistle: Tiedätkö, että se on elämää häiden jälkeenkin. Näin pinnallisesti ajatteleva on takuulla tilastoitu parin vuoden kuluttua avioerotilastoihin.

 
Ahdistus
tulee olemaan erittäin vaikea elämä jos aina pitää ajatella mitä muut ajattelee. Säälittää jo mahdolliset tulevat lapsenne (jos niitä ei jo ole) JOS NE EIVÄT TÄYTÄKÄÄN ÄIDIN VAATIMUKSIA JA OVAT JOTENKIN ÄIDIN MIELESTÄ "VIALLISIA" NIITÄHÄN SAA SITTEN HÄVETÄ. nIINKÖ!? aIVAN KAUHEAA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ahdistus:
tulee olemaan erittäin vaikea elämä jos aina pitää ajatella mitä muut ajattelee. Säälittää jo mahdolliset tulevat lapsenne (jos niitä ei jo ole) JOS NE EIVÄT TÄYTÄKÄÄN ÄIDIN VAATIMUKSIA JA OVAT JOTENKIN ÄIDIN MIELESTÄ "VIALLISIA" NIITÄHÄN SAA SITTEN HÄVETÄ. nIINKÖ!? aIVAN KAUHEAA!
Niin.... tai jos pahimmassa tapauksessa (siis jos lapset ei kelpaa kuten ei kelvannu miehen toinen nimikään) niin lähtee vaihtamaan lapsensakki :LOL: :LOL: :headwall: |O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
En voi olla kysymättä, mutta mitä rakkautta se on,jos ei voi hyväksyä toisen toista nimeä? Mie olen ainakin sitä mieltä, että jos rakastaa toista todellakin, toisella nimellä ei ole mitään merkitystä.. ja jos toinen vaihtaa nimensä vain sen takia, että puoliso ei voi hyväksyä alkuperäistä ja uhkaa lähteä kälppimään..
Kyllä mä rakastan miestäni oli nimi mikä tahansa. Mut naimisiin en mene ennen kuin nimi vaihdettu. Mulle on ihan sama vaika se ois paska nimeltään, rakkaus ei sitä katso. :heart:
Ei, rakkaus ei nimeä katso, joten miksi nimi pitää vaihtaa? En ymmärrä, en... Minkälainen suhde se oikein on, missä esitetään noinkin isoja uhkavaatimuksia jo ennen avioitumista? :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:
ja jos kerta huolesi oli että ihmiset kirkossa kuulisivat Päiviö nimen joka siis on TOINEN nimi, niin miksi kutsuit niin juntteja ihmisiä häihisi jotka nimestä jotain piittaisivat????
Hää vieraamme EIVÄT ole juntteja. Nimi oisi häirinnyt mua papin eessä, enkä halua että elämäni upein päivä menee sen takia piloille.
Ei vieraittekaan onneks nyt tarvitse sitä hirveyttä kuula. Oisin hävenyt silmät päästä ja niin vieraatki.
KAIKKI NYT ONNEKSI OK, Samuel on nätti nimi kun sitä maistelee.
[/quote]

Kyllä mä häpeisin sua, kun oot tommonen juntti, että joku toinen nimi pilaa hääpäivän... :LOL:
 
pohojalaane


Mulle ei merkitse mitään mikä miehen nimi on, rakastan häntä silti.
Onneksi kaikki menee nappiin häiksi ja tulee ihanat kesähäät.[/quote]


no miksi ihmeessä sen miehen sitten pitää se päiviö nimi muuttaa, JOS SUA EI KERRAN NIMI HÄIRITTE!!!!!!!!!!

 
mä en tajuu ap:tä oikeesti....Kuinka sä voit koko ajan hokea "Rakastan miestäni nimineen kaikkineen" vaikka todella törkeesti käskit sen vaihtamaan nimeä.
Ja kaikkein eniten mua huvittaa tässä se et onpa varmaan kiva mennä naimisiin kun heti hääpäivänä saa koko suvun vihat niskoilleen...Mistäs sitä tietää vaikka toi Päiviö olis joku nimi joka kulkee suvussa ja sitä on vaalittu vuosia antamalla se poikalapsille.Siinäpähän on kiva olla sitten naimisissa kun kaikki inhoaa hullua morsianta=)
Onnea :flower:
 

Yhteistyössä