JIHUUUUU, mieheni vaihtaa toisen nimensä!!

• Viestiketjun aloittaja ei enää vihanen akka
  • Ensimmäinen viesti
hä hä?
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:
eiköhän pappi ole kuullut kaikki mahdolliset nimet ja mitä hävettävää sulla ois kun aikuiset ihmiset eivät nuin pinnallisia ole, eli jos sinulla jokin syy hävetä silmät päästä niin voisin olettaa että koska pappi ja vieraat sen kuulevat, niin eikös silloin vieraslista ole tarkistusta vailla? eli juntteja mitä juntteja.. huokaus.. ja säälin sua...
Onko se sulta pois et mieheni muutti nimeä? Kadeko oot? Se ei oo mun vika jos sul on huono mies.
Kyl mä tiedän mitä papit on kuulu ja mitä ei, ja sä et tiedä siit mitään.
Oot selvästi juntti.
en oo kade =) mun miehel on yksi kaunis nimi ollut aina, mut mä itse olen sitä mieltä ettei nimi lasta eikä miestä pahenna.. en tiedä sit siellä teidän kaveri/sukulaispiirissä calld JUNTTILA =)

vieras
ei jaksa lukee koko ketjua, mutta siinä vaiheessa ymmärrän jos mies on vaikka esim Matti Päiviö ja sun sukunimi sattus oleen Päiviö ja ottasitte sun sukunimen niin eihän se sillon kävis mitenkään ...Matti Päiviö Päiviö...

mut ajatelkaa. AP väittää haluavansa tämän päiviön kanssa naimisiin mutta sitten ei halua kuulla papin lausuvan hänen nimeään?

mun mielestä kannattaa kattoa että kenenkäs kanssa se oikeesti haluaa naimisiin...

--------
Jos pelkästä nimestä menee häät pilalle, niin on kyllä tosi outoa. Tosin äkkiähän se anoppikin ne häät pilaa kun alkaa Päiviön perään kyselemään..... Ootkos sitä miettinyt????

hohoi
Alkuperäinen kirjoittaja saku:
miks et myönnä suoraan että olet pinnallinen ja lapsellinen ja että nimi on sulle ongelma?
Ei oo ongelma. Onko sulle?
Ai sulle ei ole nimi ongelma? Miks miehen sitten piti nimensä vaihtaa? Kas, kun en koko nimeään käskenyt vaihtaa?? :D

tod harmaa
minä niin toivon koko sydämestäni et ap:n kukkalähetys myöhästyy, sukkiin tulee silmäpako, kengästä katkee korko, kaasolla on musta silmä, kakkupohja palaa eikä uutta ehditä tekemään, hääpäivänä tulee vettä kun esterin perseestä ym mukavaa... ja suurin morsiamen murhe oli et miehen toinen nimi (millä ei ole mitään merkitystä kun miestään niin kovin rakastaa) on Päiviö. Häistähän tulee täydelliset heti kun mies vaihtaa nimeä.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:
Voi luoja....mä oikeesti luulin et se olis ollut provo mut ei kai kukaan provoilija viitti noin kovin vaivaa nähdä et tulis myöhemin vielä provoilemaan lisää samasta aiheesta...

Mä luulin kans :eek:
Siis annoit miehes ihan Itte valita toisen nimensä :LOL: :LOL:

Ei vitsit.... ootko sä kans niitä jotka haluaa valita mimmosia joulukortteja haluat ihmisten teille lähettävän?? *SIIiiis meille sit vaan kauniita kortteja- ei siis mitään kakaroitten kuvia eikä mitään joulupukkeja. Lumiukkoja saa olla jos ovat sinipohjasiiii...* :D

ounou
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä ainakin toivon että sulle käy just näin :D:D
kyllä ihmettelen millanen mies sulla on..tossukka ilmeisesti. mun mies ainakin sanois että jos ei kelpaa omalla nimellään ni ei sitten. ja varmasti monen muunkin mies.
Mä en voi mitään jos sul on noin huono mies. Mun mies kuuntelee munkin toiveita. Säälin sua tavalaan.

Toiveita? TOIVEITA? Jos tää on totta, ethän sä mitään TOIVEITA esitä. Vaan kiristystä, käskyjä, naputusta ja vinkumista.

Jestas mitä typeryyttä...
Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:
ja jos kerta huolesi oli että ihmiset kirkossa kuulisivat Päiviö nimen joka siis on TOINEN nimi, niin miksi kutsuit niin juntteja ihmisiä häihisi jotka nimestä jotain piittaisivat????
Hää vieraamme EIVÄT ole juntteja. Nimi oisi häirinnyt mua papin eessä, enkä halua että elämäni upein päivä menee sen takia piloille.
Ei vieraittekaan onneks nyt tarvitse sitä hirveyttä kuula. Oisin hävenyt silmät päästä ja niin vieraatki.
KAIKKI NYT ONNEKSI OK, Samuel on nätti nimi kun sitä maistelee.
Porvoosta huolimatta otan kantaa. Eikös siellä teidän häissä ole kuitenkin oletettavasti (toivottavasti) myös tämän reppana-miehesi sukulaisia ja ystäviä? Eiköhän heillä ole tiedossa tuo miehesi OIKEA toinen nimi...? Mahtaa mummolta pudota tekarit suusta kun kuulee uuden nimen. Ja uskallan väittää, että ainakin kaverit antavat aika mukavaa palautetta ystävälleen tossun alla olemisesta.

JA mitä tähän täydelliseen haaveiden päivääsi tulee mitä jos sataa vettä kaatamalla? Mitä jos kampaajalta katkeaa edellisenä iltana käsi? Mitä jos pukusi repeää? Entäpä jos kakku kaatuu? Tai mitä jos bändiin iskee vatsatauti...? Elämäsi upein ja samalla ilmeisestyi pinnallisin päivä voi mennä niin kovin monella tavalla pieleen vielä... Mutta ONNEKSI nimiasia on nyt kunnossa. Ehkä sinäkin sielä joskus opit mitä se oikea rakkaus on.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Sanokaa mulle että tää on Suomen JUNTEIN PROVO. Että oikeasti laillisesti sais mennä naimisiin ihminen joka on noin naiivi. Mä en kehtais ikinä tunnustaa tällästä. Edes virtuaalitodellisuudessa. Että mun ongelma oikeasti olis mun miehen TOINEN NIMI.
Aamen tälle!

Tiia
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Voi mie on oikeesti pahoillani ap:n miehen puolesta.Aika loukkaavaa jos oma mies sanoisi ettei mennä naimisiin ennen kun vaihtaisin nimeni, mutta ei se kyllä sellaista ehdottaiskaan, koska se olisi ihan liian pinnallista, outoa ja lapsellista
Mutta täähän on todellisuutta monissa perheissä... mies suostuu naimisiin vain jos vaimo ottaa miehen sukunimen.. ja koska yleensä ne on naiset jotka haluaa naimisiin niin ne suostuu. Pinnallista outoa ja lapsellista?

Tää on kyl niin paras ketju aikoihin :LOL:
Mun vapaapäivä ainakin alko rattosasti tän myötä. Eikai kukaan voi oikeesti olla noin tyhmä, että pakottaa miehensä vaihtaa nimensä. Mun mies naurais mut pihalle, jos nyt menisin sanoo, et häät on peruttu ku sulla ei oo tarpeeks kiva nimi. Tai jos mun mies tollaseen suostuis, ei taitais kauaa olla enää mun mies, tai mies ollenkaan..

Yhteistyössä