JIHUUUUU, mieheni vaihtaa toisen nimensä!!

• Viestiketjun aloittaja ei enää vihanen akka
  • Ensimmäinen viesti
...
Voi mie on oikeesti pahoillani ap:n miehen puolesta.Aika loukkaavaa jos oma mies sanoisi ettei mennä naimisiin ennen kun vaihtaisin nimeni, mutta ei se kyllä sellaista ehdottaiskaan, koska se olisi ihan liian pinnallista, outoa ja lapsellista

Alkuperäinen kirjoittaja ei enää vihanen akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Olikos se se Päiviö? :D
Jeps mut eipä ookaan kohta JIPIIII!!!
Pompin riemusta!! Ukko luulee et oon tullut hulluks. Hulluksi rakkaudesta oonkin! :D :heart: :heart:
Hullu oot tuosta pinnallisuudestasi! Ookkonää ihan tosissas et sua on joku miehes toinen nimi rassannu? Mä rakastasin ja oisin rakastunu mun mieheen vaikka sen nimi ois olli Jorma Jallu Yrjö Päiviö!
Mulle ei merkitse mitään mikä miehen nimi on, rakastan häntä silti.
Onneksi kaikki menee nappiin häiksi ja tulee ihanat kesähäät.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

hä hä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä ainakin toivon että sulle käy just näin :D:D
kyllä ihmettelen millanen mies sulla on..tossukka ilmeisesti. mun mies ainakin sanois että jos ei kelpaa omalla nimellään ni ei sitten. ja varmasti monen muunkin mies.
Mä en voi mitään jos sul on noin huono mies. Mun mies kuuntelee munkin toiveita. Säälin sua tavalaan.
ainoo ketä mä säälisin olet sinä ja miehesi.. itse en voisi ottaa miestä joka ei ole mies ja olisi ylpeä omasta taustastaan ja identiteetistään. enkä kestäisi olla samanlainen kuin sinä joka ei kunnioita rakastaan...

ja jos kerta huolesi oli että ihmiset kirkossa kuulisivat Päiviö nimen joka siis on TOINEN nimi, niin miksi kutsuit niin juntteja ihmisiä häihisi jotka nimestä jotain piittaisivat????

kriztina83
tekis mieli panna nettiin ja lehtiin ilmoitus: päiviö joka vaihdoit akkasi tossun alla nimesi samueliksi, vaihda akkaa älä nimeä.. ei nimen vaihto sitä akkaa paranna =)

ei enää vihanen akka
Alkuperäinen kirjoittaja hä hä?:
ja jos kerta huolesi oli että ihmiset kirkossa kuulisivat Päiviö nimen joka siis on TOINEN nimi, niin miksi kutsuit niin juntteja ihmisiä häihisi jotka nimestä jotain piittaisivat????
Hää vieraamme EIVÄT ole juntteja. Nimi oisi häirinnyt mua papin eessä, enkä halua että elämäni upein päivä menee sen takia piloille.
Ei vieraittekaan onneks nyt tarvitse sitä hirveyttä kuula. Oisin hävenyt silmät päästä ja niin vieraatki.
KAIKKI NYT ONNEKSI OK, Samuel on nätti nimi kun sitä maistelee.

hä hä?
Hää vieraamme EIVÄT ole juntteja. Nimi oisi häirinnyt mua papin eessä, enkä halua että elämäni upein päivä menee sen takia piloille.
Ei vieraittekaan onneks nyt tarvitse sitä hirveyttä kuula. Oisin hävenyt silmät päästä ja niin vieraatki.
KAIKKI NYT ONNEKSI OK, Samuel on nätti nimi kun sitä maistelee.
eiköhän pappi ole kuullut kaikki mahdolliset nimet ja mitä hävettävää sulla ois kun aikuiset ihmiset eivät nuin pinnallisia ole, eli jos sinulla jokin syy hävetä silmät päästä niin voisin olettaa että koska pappi ja vieraat sen kuulevat, niin eikös silloin vieraslista ole tarkistusta vailla? eli juntteja mitä juntteja.. huokaus.. ja säälin sua...

ei enää vihanen akka
eiköhän pappi ole kuullut kaikki mahdolliset nimet ja mitä hävettävää sulla ois kun aikuiset ihmiset eivät nuin pinnallisia ole, eli jos sinulla jokin syy hävetä silmät päästä niin voisin olettaa että koska pappi ja vieraat sen kuulevat, niin eikös silloin vieraslista ole tarkistusta vailla? eli juntteja mitä juntteja.. huokaus.. ja säälin sua...
Onko se sulta pois et mieheni muutti nimeä? Kadeko oot? Se ei oo mun vika jos sul on huono mies.
Kyl mä tiedän mitä papit on kuulu ja mitä ei, ja sä et tiedä siit mitään.
Oot selvästi juntti.

päiviö
Onko se sulta pois et mieheni muutti nimeä? Kadeko oot? Se ei oo mun vika jos sul on huono mies.
Kyl mä tiedän mitä papit on kuulu ja mitä ei, ja sä et tiedä siit mitään.
Oot selvästi juntti.
kuullu sanassa on kaksi ällää, ärsyttää toi sun kuulu kuulu kuulu-lässytys

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
etpä mahda olla anopin suosiossa enää tämän tyhmän teon jälkeen..
Miten niin, mul on ok anoppi.:flower:
Kai anoppi tietää tempauksestasi?
Ei tiedä eikä saakaan tietää. :)
ootko ihan tyhymä??? mitäs sitte ko se kuulee papin kysyvän jotta: tahdotko sinä XX Samuel ottaa tämän XXX:n vaimoksesi? se varmaan ihmettelee että mihinkäs se Päiviö sieltä katos ku sen nimiseksi lapsonen kerran kastettiin...?

ja mitäs itte sanosit äitinä jos siun lapses tulis siulle sanomaan että en voi mennä akkani kanssa naimisiin ku se hyeena ei tykkää miun nimestä ja vaatii vaihtamaan sen???

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
tekis mieli panna nettiin ja lehtiin ilmoitus: päiviö joka vaihdoit akkasi tossun alla nimesi samueliksi, vaihda akkaa älä nimeä.. ei nimen vaihto sitä akkaa paranna =)
tehdäänpä tämä! =)
peesailen! kuka laittaa ekaks ilimotuksen?

mie taian laittaa tämän keskustelun ketjuna menemään ympäri suomenmaan sähköpostilla, tämä on kuitennii pieni tämä suomi ja jossain vaiheessa sen päiviön kaveri tai jopa se itte, saa tämän ketjun lukea....

Alkuperäinen kirjoittaja saku:
miks et myönnä suoraan että olet pinnallinen ja lapsellinen ja että nimi on sulle ongelma?
Ei oo ongelma. Onko sulle?
no onhan se siulle ongelma ko pakotit ukkos sen nimensä vaihtamaan! senhän takia se onki siulle justiinsa ongelma, ei meille muille.

dorka.

Yhteistyössä