meneekö muilla hermot 3v kanssa

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
|O |O Huoh!

Nyt on joku uusi vaihe. Joka kerta pitää tahallaan kaataa maitolasi pöydälle |O ei auta pöydästä poistot tai jäähyt. Syöminen yhtä leikkimistä ja heilumista. :kieh:

WTF
mun mielest ton ikäsille ihan oikeesti sattuu vahinkoja... näin muistaisin mun kolmelle lapselle sattuneen lähes joka kerta ku oli jotai juomaa mukissa... on kuulemma jotai kömpelyyttä... mut jos tekee tahallaan se on tietty eri asia...

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
mun mielest ton ikäsille ihan oikeesti sattuu vahinkoja... näin muistaisin mun kolmelle lapselle sattuneen lähes joka kerta ku oli jotai juomaa mukissa... on kuulemma jotai kömpelyyttä... mut jos tekee tahallaan se on tietty eri asia...
varmaan sattuu vahinko kun pitää pelleillä ja hösätä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
|O |O Huoh!

Nyt on joku uusi vaihe. Joka kerta pitää tahallaan kaataa maitolasi pöydälle |O ei auta pöydästä poistot tai jäähyt. Syöminen yhtä leikkimistä ja heilumista. :kieh:
Täällä sama homma plus se et ei osaa enää riisua, ei pukea :/

vieras

Joka kerta pitää tahallaan kaataa maitolasi pöydälle

JO vain, samaa temppuilua meilläkin, ja välillä on nokkamuki sen takia käytössä...ja kyllä...kyse nimenomaan kohta 3 vuotiaasta pojan koltiaisesta!

Vieras
MEnee sen sata kertaa päivässä eniten just tuon 3 vuotiaan kanssa. Mutta hyvin pärjää nuo 5 ja 10 vuotiaatkin mun hermojen raassaamisessa. 7 ja 9 v:t aavistuksen helpompia muihin verrattuna.

2-vuotiaan kanssa menee..tänään näin ihan kunnolla punasta,kun tuolla pojalla on joku pakkomielle imureihin ja tänään oon sanonut ainakin 500 kertaa "siellä on pikkuimuri..ja siellä on iso imuri" ja ravannut eteisen siivouskomeron ja keittiön rikkaimurin väliä |O myös kaikki mainoslehdissä olevat imurin kuvat täytyy katsoa monta kertaa ja joka kerran sanoa että "joo,siellä on imuri." Viimenen pisara oli kun istuin paskalla ja poika kantoi mun syliin sen leikki-imurin |O

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
2-vuotiaan kanssa menee..tänään näin ihan kunnolla punasta,kun tuolla pojalla on joku pakkomielle imureihin ja tänään oon sanonut ainakin 500 kertaa "siellä on pikkuimuri..ja siellä on iso imuri" ja ravannut eteisen siivouskomeron ja keittiön rikkaimurin väliä |O myös kaikki mainoslehdissä olevat imurin kuvat täytyy katsoa monta kertaa ja joka kerran sanoa että "joo,siellä on imuri." Viimenen pisara oli kun istuin paskalla ja poika kantoi mun syliin sen leikki-imurin |O
:LOL: :LOL: :LOL: anteeksi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
täällä ens kuussa 9v täyttävä..annetaan hyvään kotiin :kieh:
Mitäh? Eiks ton ikäisen pitäis olla aika kivassa iässä..? Meillä 12-vuotias pikkuteini, joka joskus luulee tietävänsä vähän enemmän kuin mitä oikeasti tietää. Mutta muuten ihan mukava, vielä... ;)

Yhteistyössä