meneekö muilla hermot 3v kanssa

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
viers
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
mun mielest ton ikäsille ihan oikeesti sattuu vahinkoja... näin muistaisin mun kolmelle lapselle sattuneen lähes joka kerta ku oli jotai juomaa mukissa... on kuulemma jotai kömpelyyttä... mut jos tekee tahallaan se on tietty eri asia...
Toinen vaihe on jossain koulunmenon aikoihin ja vielä murrosiässäkin. Ovat jotenkin kömpelöitä tunareita.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Meillä on kans toi leikki imuri mut kun se kiinnostaa tasan sen verran et laittaa sen päälle ja jättää huutamaan ja se huutaa ihan myötäinsä. Kun sen sammuttaa niin se on kohta taas päällä.
Joo,meillä ihan sama juttu! Se on väkisin saatava päälle se imuri ja sit sekunnin kiinnostaa ja imuri huutakin yksin jossain sohvan takana. Mut auta armias jos meet sammuttamaan.. :D

kinuski
Mua ei haittaa yhtään toi lähes 3v ja sen temput, mua lähinnä naurattaa sen uhmailu. Joo, no välillä pitää vähän puuttua kun menee ihan mahdottomaksi, mutta ylipäätään mä kestän sen kitinät ja uhmailut. Mutta... toi hankala 7v ajaa mut hermoraunioon!!!!!!!

vieras
Siis näköjään ihan sama teillä minkä ikäinen lapsi ja hermot vaan menee, vielä 9-vuotiaankin kanssa. On kyllä aika outoo, mitä oikein niille teette vaan ootteko ite niin hermoheikkoja.
Neljä saanut kasvatettua viimeinen tulossa murkkuikään, eikä koskaan hermo mennyt, eikä lapset juuri kiukutelleet tai temppuilleet. Onko lapseni erityiskilttejä vai eikö mulla ole hermoja?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis näköjään ihan sama teillä minkä ikäinen lapsi ja hermot vaan menee, vielä 9-vuotiaankin kanssa. On kyllä aika outoo, mitä oikein niille teette vaan ootteko ite niin hermoheikkoja.
Neljä saanut kasvatettua viimeinen tulossa murkkuikään, eikä koskaan hermo mennyt, eikä lapset juuri kiukutelleet tai temppuilleet. Onko lapseni erityiskilttejä vai eikö mulla ole hermoja?
En usko. *muoks tai sitten sä olet aina antanut muksuillesi kaiken periksi niin ei oo tarvinnut kiukutella? :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En usko.
Mun mies ei oikeesti koskaan riitele. Eikä just menetä hermojaan, ei mulle eikä hankalalle pomolle töissä. Silti siltäki välillä palaa päreet 3-vuotiaan kanssa. Korottaa ääntään jne.

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Meillä on kans toi leikki imuri mut kun se kiinnostaa tasan sen verran et laittaa sen päälle ja jättää huutamaan ja se huutaa ihan myötäinsä. Kun sen sammuttaa niin se on kohta taas päällä.
Joo,meillä ihan sama juttu! Se on väkisin saatava päälle se imuri ja sit sekunnin kiinnostaa ja imuri huutakin yksin jossain sohvan takana. Mut auta armias jos meet sammuttamaan.. :D
Otan kyllä osaa, se ääni osaa olla todella ärsyttävä. Täytyy odotella ei ne patterit loputtomiin voi kestää.

Yhteistyössä