Saan kai päästellä vähä höyryjä?!!!

Taitaa olla ukolla joku kolmekympinkriisi, eilen ilmotti mulle, että on tarjonnu meidän toista autoa ja kannettavaa vaihdossa mönkijään! Voiko älykkäämpää kulkuneuvoa olla kaksilapsiselle ja kaksi koiraiselle perheelle, ku kummanki pitää pystyä kuljettamaan lapsia |O
Se oli sitte päättäny, että jos se on illan kotona hoitamassa lapsia, niin minä meen sillä kirotulla mönkijällä töihin ja sille jää auto :kieh: Turha toivo, että mut saa sillä kulkemaan mihinkään. Mä kyllä eilen ilmotin, että jos se tosiaan sen vaihtaa, niin saa ruveta ettimään uutta akkaa, joka kattoo tuommosta, jos omin päin päättää noin isosta asiasta |O Just vasta kovalla työllä hankittu tuo auto, että päästään paremmin kulkemaan ja nyt se tuommosta suunnittelee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
voi ei... :LOL: tuli mielikuva mammasta kruisailemassa mönkijällä töihin... *tirsk* anteeksi ei sais nauraa mutta laitat sen ukon nyt aisoihin.. eihän tuommoinen käy!!
Juu, mäki voi just kuvitella... kauppapussit sarvissa roikkuen :headwall: Ukko vaan kertoi, että mönkijällä ajelu on tosi hauskaa, eikä siinä edes huomaa, että sataa tai että on kylmä... joo, ei varmaan :kieh:
 
:LOL: Sori, tuo rupes naurattaa toi "kauppapussit sarvista roikkuen". Mut mun ukko on ihan samanlainen. Vaihto toisen auton tilalle mönkijän, mut ei tod odota, että minä sillä ajelisin, sen oon tehny sille selväks. Ite se sillä töihin ajelee ja mulla on auto. Jos illalla tarviin autoo nii ukko on lasten kanssa kotona!! :hug:
 
Nii ja semmosta vielä et mulle on oikeestaan ihan sama millä se ite ajelee, kunhan mun ei tarvii sillä kulkee. Pihassa on kiva pieni lenkki sillä heittää mut en kyllä lähtis minnekkään ihmisten ilmoille sillä ajelemaan!! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ei taida olla kovin kätevä ajaa työmatkoja jos sataa vetta tai räntää.. :whistle:
Juu, ja sitte ku vielä yleensä teen ostokset ku pääsen töistä. Sitte joutuis ensi ajelemaan kotiin ja kotoa takas töihin ostoksille, että saa ruuat kuljetettua kotiin. Toivotaan, että tuo ukko nyt järkiintyy |O
 

Yhteistyössä