Hakutulokset

  1. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    HELLOU!!! :wave: :wave: Mäkin olen yhä elossa. Oli vaan aika kiireelliset 4pv kun isukki oli reissussa. Eipä ollut vapaa ajan ongelmia, koko ajan oli joku mukula vailla jotain. HUH! Onneksi oli iltaisin hetki aikaa itellekkin... Meidän poju kuuluu kans noihin valvojiin. Poju nukkuu...
  2. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    Hyvää iltaa =) ! Nyt on sitten meidänkin pikku mies kastettu. Koko nimeksi tuli Kasperi Paavo Antero! Poju vähän ääntä avasi kasteen aikana mutta mitään suurta huutoa ei ollut... Heti seremonian jälkeen oli hurja nälkä ja sit hymy ukkona seurusteltiin loppu aika. Sylikummi suoriutui...
  3. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    MOI! :wave: Ihana kun vihdoin täällä meilläkin aurinko näyttäytyy B) ! Kyl on ollut äitin hermo koetuksella kun kun kaikki kolme ihanaista vaatii huomiota yhtä aikaa ja isukki ei ole paikan päällä.... No onneksi itku ei ole haitallista kun on ollut pakko antaa ukkelin välillä itkeä ja...
  4. Hepotyty

    Kokemuksia kun ikäeroa 2 vuotta

    Mun esikko 6/03 ja toinen 2/05 eli ikä ero n 1v 8kk.Näiden kahden välillä ei ollut mustasukkaisuutta eikä ongelmia ollenkaan. Iso sisko oli mielellään apuna. Nyt tuli taloon pikku veli 6/07 eli ikä ero vanhempaan 4v ja nuorempaan 2v 4kk ja tää nuorempi sisko on vähän mustis. Hän heittäytyy...
  5. Hepotyty

    Minkä ikäinen kerrossänkyyn?

    Meidän neidit sai kerrossängyn eilen. Iät vähän reilu 4v ja vähän vajaa 2 ja 1/2v. Isompi nukkuu ylhäällä ja oppi jo eilen muutaman harjoittelu kerran jälkeen itse ylös nousemaan ja tulemaan alas. Me tilattiin sänky ON24 online sisustustarvike liikkeestä malli TP-5343. Reunat on tosi korkeat...
  6. Hepotyty

    Onko jollain ilokaasu oikeasti auttanut kipuun?

    Ei se muakaan esikoista tehdessä yhtään auttanut. Tuli vaan paha olo ja pää oli sekava... Seuraavat kaksi onkin sit tullut niin vauhdilla ettei mitään apuja ole niitten kanssa ollutkaan...
  7. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    Moi! :wave: Kylläpäs inhottaa kun täällä tulee vaan vettä joka päivä... :( Meillä oli tarkoitus lähteä kesämökille saareen pitämään "oikeaa" lomaa ennen ristiäisiä mutta eipä sitten päästykään. Meidänkin poju syö kuumalla tosi paljon ja tiheään ja on sitten myös pulautellut enempi...
  8. Hepotyty

    nopeesta synnytksestä?

    Mulla oli ihan sama pelko tän kolmannen kanssa. Esikoisen teko kesti noin 7h ja toisen noin 5h.Toka viel alkoi epäsäännöllisillä supistuksilla ja loppujen lopuksi en sitten synnärille ehtinyt vaan tyty syntyi ambulanssiin... En halua lisätä sun pelkoa mut sit tän kolmannen kanssa kävi niin...
  9. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    Terve!!!! Poika koko ajan kiermurtaa sylissä joten pika kuulumiset. Neuvola oli eilen. Mitat 55.3cm ja paino 4630g eli hyvin on ukko kasvanut! vähän on ollut meillä levotonta kun iso siskojen leikkien äänet on niin kovia ettei oikein ukko malta nukkua... Sit väsyneenä kiukutellaan... No...
  10. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    Moi :wave: :wave: ! FANG-ANN:meidän ukko laittaa kans melkein joka kerta ennen nukahtamista käden naamalleen. Se on kyllä tosi suloista =) ! Huomenna on neuvola ja samalla reissulla käydään etsimässä kummi kehykset. Tänään pitää siis päättää ukkelin toinen nimi.... :o .Sitä nimeä on...
  11. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    HEIPÄ HEI :wave: :wave: ! Täällähän oli taas paljon luettavaa... No sitähän se on kun ei pääse niin usein käymään uutisia lukemassa. Meidän pikku ukko on pysynyt tosi kilttinä vieläkin. Vitamiineistäkään ei ole tullut maha vaivoja. Vähän Kyllä tosi kuumina päivinä on levotonta kun...
  12. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    Ai niin sain jopa laitettu profiilin pojun kuvan kuvassa poju 3vko ja 1pv(eli tänään otettu kuva)!
  13. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    MOI!!! :wave: Kiitti peppi kun laitoit pojun nimen listaan :flower: ! Nyt on jätkän ristiäis päiväkin sovittu. Juhlat pidetään 15.7. =) Nyt sit alkaa suuri kummi kehys jahti kun haluan saada samanlaisen kehyksen kuin mitä tytöilläkin on. Uskon kyllä että niitä kehyksiä ei ole kovin...
  14. Hepotyty

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    MOI!!!! :wave: :wave: KIITTI PEPPI UUDESTA LISTASTA!!!!!! Mun kohtaan voit laittaa pojan nimeksi Kasperi vaik nimeä ei olla viel virallisesti annettu. Toiset nimet on vielä hakusessa mut etunimi on jo siis varma. Poju on nukkunut ihanat 3h päikkärit joten varmaan ihan kohta tulee...
  15. Hepotyty

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    HEIPÄ HEI! Mäkin yhä elossa B) . Koneella en kylläkään hirveästi ehdi olemaan kun kiirettä riittää. Tänään ois tarkoitus lähteä lasten kanssa käymään aleissa kylillä. Saas nähdä mitä siitä tulee... :D ! ONNEA KAIKILLE KASTETUIILLE :hug: :hug: :flower: :flower: ! Olette kyl antaneet...
  16. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA ÄIPPÄLIINI TYTÖSTÄ :flower: :flower: :hug: !
  17. Hepotyty

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    MORJENS :wave: ! Meillä kävi just neuvolan täti vauvaa katsomassa ja olihan tuo pojun paino yli syntymä painon että hyvin poika kasvaa :) ! Kilttikin jätkä on ei kyllä olla turhia valvottu. Aamu aurinko on jätkän heikkous kun unohtuu sitä aamu yöllä tuijottamaan kun sattuu aurinko suoraan...
  18. Hepotyty

    KEHU KÄTILÖÄSI

    Mä haluan kyllä kehua mun omaa kätilöä. Mun vaavi syntyi noin 1 1/2 tunnissa terveyskeskuksen ensi apuun ja kätilönä oli mun "oma" neuvolan täti joka kyllä teki tosi hyvää työtä! Jos ei ois ollu tää täti mukana niin ois varmaan taas yrittäneet ambulanssi miehet päästä joensuuhun ja silloin ois...
  19. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA PERUNANKUKKA TYTÖSTÄ :flower: :flower: :hug: ! Nyt taitaakin olla jo kaikki toukomasut vauvansa saaneet.... Tai ainakin tosi vähissä jo iso masut on... Mut jatketaan juttua vauva puolella sen mukaan miten kukin ehtii! Hepotyty ja Kasperi 6pv
  20. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: ! Jokohan Perunankukka on mennyt vauvan hakuun... Käyn aika tiheään täällä kurkkimassa milloin loputkin vaavit tulee. Kirjoittamaan harvemmin ehtii. Nytkin on poju sylissä nukkumassa että voi vähän kirjottaa... Jaksuja! Hepotyty ja...

Yhteistyössä