Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yö tällainen! En unta saa…
Kuun valo loistaa kaikkialla.
Kirkastaa muistot tämä yö,
Nuoruuden menneen mieleen tuoden.
Elämä viekas sinut sai
luulemaan leikkiä rakkaudeksi.
Mitäpä siitä, minut kuu
herätti – olen valveilla nyt.
Kuu rohkeasti valaisee
vääntyneet, vinot piirteemme: et
rakastaa osaa enää, et
lopettaa, kuin et aloittaakaan.
Niin saapuu rakkaus kerran vain,
tuo ainoain et sinä ole.
Ei auta kutsu lehmusten,
ne alleen syvä hanki peittää.
Tiedänhän minä, sinäkin:
kuun kajo, kylmän sininen, ei
keväiseen kukkaan puita saa,
vaan kuuraan käärii jäiset oksat.
Ei rakkaus meitä jättänyt,
vaan sinä minut, minä hänet.
Ja niin on samantekevää
esitys tää jos vielä jatkuu.
Siis nainen: mua suutele,
hukuta intohimoon, syvään!
Keväästä minä uneksin –
hänestä joka menneessä on.

Sergei Jesenin
 
vierailija
Samassa kaupungissa ollaan n. 20 vuoden ikäerolla. Yhteinen nimittäjä on musiikki.
20 vuoden ikäero on tietysti todella paljon mutta hei ei toki mahoton, suomilegenda Katri Helenan ja manageriTommin ikäero 33 vuotta ja nainen eli kaunis Katri on se vanhempi osapuoli vieläpä. Harvemmin se niin päin menee.

He rakastuivat hullun lailla ensikohtaamisella jo, ovat puhuneet lehdille niin. Tulipa vain mieleen kun iltis kirjoitteli nyt tänään, kuinka Helena ja Tomppa muuttaneet yhteen ja naimisiin menossa. Onko teillä m vanhempi vai n? Sieluhan on tavallaan iätön ja ikuinen ja sukupuoleton, aina ajan ulkopuolella ja se sielun yhteys toiseen nimenomaan merkitsee eniten. Luulisin niin. (sivueri)
 
vierailija
Oispa iiihanaaa nukkua alasti kanssasi sylikkäin tiukasti kiinni toisissamme saman peiton alla. Rakasteltais spontaanisti pitkin yötä 5 kertaa. Aamulla yhdessä suihkuun. Ovella hellä pusu ja heippa. Tiukka hali. Illalla taas seksimaraton..
Jossain välissä pitäis ehtiä nukkuakin..😄 tai no, eihän se toisaalta ihan välttämätöntä ole.🙂😌
 
vierailija
Onko teistä kukaan koskaan ihastunut tai rakastunut naapuriin? Itselläni kummittelee edelleen naapuri 6 vuoden takaa. Rakastuimme aivan silmittömästi ja palavasti, mutta kumpikin meistä piti vuositolkulla vain tiukkaa pokerinaamaa useasta syystä johtuen tilanteen pakottamana. Tuo rakkaus häneen on ja asuu yhä vain minussa, vaikka oon jo kolmatta vuotta toisen kanssa avoliitossa.
 
vierailija
Onko teistä kukaan koskaan ihastunut tai rakastunut naapuriin? Itselläni kummittelee edelleen naapuri 6 vuoden takaa. Rakastuimme aivan silmittömästi ja palavasti, mutta kumpikin meistä piti vuositolkulla vain tiukkaa pokerinaamaa useasta syystä johtuen tilanteen pakottamana. Tuo rakkaus häneen on ja asuu yhä vain minussa, vaikka oon jo kolmatta vuotta toisen kanssa avoliitossa.
Kyllä semmonen kokemus naap.ihast. löytyy. Seinän taakse muutti mies. Homma kehittyi kuuden ja puolen vuoden suhteeksi ja yhteiseen tyttäreen. Miehen kaapissa koko suhteen alkuajan ollut päihdeongelma ja väkivaltainen käytös lopulta kuitenkin johti naapurukset saman katon alta eroon. Hän muutti seinän takaa 22 m yksiöstä minun 58 m kotiini, jonne lapsemmekin mahtui.
 

Yhteistyössä