Heippa kaikille :wave:
Voimia kaikille, joiden vauvoilla kitinöitä ja masukipuja :hug: :hug:
Onnea kastetuille
:flower:
Oli mukavaa kuulla Commanderista, Virpistä, Tirlittanista ja Rassesta
Ja tietenkin kaikista muistakin
Meillä oli tosiaan kastejuhla lauantaina ja kaikki meni täydellisesti nappiin, ihan loistavasti! Maija oli nukkunut ennen juhlaa reilun kaksi tuntia (antoi äidin tuusata vielä viimehetken juttuja
) ja pelkäsinkin, että mitenhän itse kasteen aikana sujuu... Siskoni parikymppinen poika oli meillä sylikummina ja hän oli niin ylpeänä Maikkuli sylissä
Onneksi sisareni seurasi poikaansa tarkkana ja toi hänelle tuolin jossain vaiheessa, koska olikin tosi lähellä, ettei hän pyörtynyt
Jännitys oli tietenkin kova, ilma lämmin, paljon ihmisiä, puku päällä.... Kaikki sujui kuitenkin hienosti ja välillä hän sitten vain istui Maija sylissään
Itse toimitus kesti kuitenkin aika kauan, koska samalla avioliittomme sai siunauksen ja tahdomme edelleen :heart: Pappi oli ihanan rento koko ajan ja kysyikin vierailta sen jälkeen, kun olimme sanoneet "tahdon", että tuliko yhtä vakuuttavasti kuin 10v sitten
No, ehkä vielä vakuuttavammin
"Maija" on nyt sitten virallisesti Maija Sofia :heart: Kahvittelun jälkeen aloitimme grillaamisen ja siirryimme takapihalle viettämään ihanaa kesäiltaa. Säät kyllä suosivat koko juhannuksen ajan B) Maijalle riitti vientiä ja sylissä pitäjiä
Kivat oli kekkerit =)
Minä olen pitänyt Maikkulia tuossa rintarepussa myös ja liputan kovasti sen puolesta! Meillä on Baby Björnin reppu, se Active malli, on muuten paaaaaljon parempi selälle kuin se tavallinen malli. Meillä oli aiemmin lainassa se tavallinen malli ja siinä minulla väsyi selkä melko nopeasti. Tämä malli tukee kyllä hyvin selkää, ainakin minulle sopii hyvin.
Kovasti tykkäisin kantaakin liinan kanssa, mutta vähän huono olen niitä sidontajuttuja tekemään :ashamed: Tai paremminkin siis laiska :ashamed:
Mutta kiinnostuin kyllä kovasti tuosta
Moonlightin Huggiksesta =) Kun kirjoitit, että voisit siitä luopuakin ja myydä pois... Laitatko mulle yv:tä, jos olet sitä edelleen myymässä? Minä voisin sen sinulta ostaa pois :wave:
Aika vain tuntuu menevän edelleen kuin siivillä, Rassekos se kirjoitteli samaa asiaa
Maija on kasvanut kovasti ja hänellä alkaa olla ihan selkeä rytmi jo. Nyt on mennyt kolme yötä niin, että Maija itkee vähän tuossa 22-23 aikoihin ja sen jälkeen syö vielä tissiä ja nukahtaa. Sitten laitan hänet omaan sänkyyn masulleen nukkumaan ja seuraavan kerran heräilee syömään siinä 5-6 aikaan aamulla
Cuplatonia annan minäkin aina jos vain muistan, aluksi annoin kyllä säännöllisesti sitä. Minä olen tehnyt niin, että puristan vähän maitoa pieneen lusikkaan ja tiputan siihen tipat, ja annan sen tilkan sitten Maikkulin suuhun. Silloin alussa minulla oli pieni lautanen yöpöydällä, johon laitoin lusikoita, ettei yölläkään tarvinnut lähteä niitä keittiöstä hakemaan. Käytön jälkeen nostin ne vain paperin päälle, niin pysyin yölläkin kärryillä mitkä oli puhtaita ja mitkä käytettyjä
Meillä alkaa miehellä viikon päästä arkijaksot, eli tarkoittaa sitä, että hän on kolme viikkoa Helsingissä töissä ja käy viikonloppuisin kotona. Huh, huh, en oikein viitsi edes ajatella koko tulevaa kolmea viikkoa
Varmasti tulee hetkiä, että taju tuntuu lähtevän
Mutta yritän tsempata itseäni sillä, että tämä nyt kestää taas tämän hetken ja sitten on taas toisin
Ja onneksi olen kehittänyt kaikkea mahdollista ohjelmaa meille jokaiselle viikolle
Heinäkuun viimeisellä viikolla sitten kiitos seisoo, kun mies lopettaa arkijakson, niin pääsemme viikoksi lomalle sellaiseen leirikeskukseen
Kun tiedän, että se odottaa meitä, niin seison yhden viikon vaikka päälläni
Mutta nyt makuuhuoneesta kuuluu vähän ähinää, taitaa Maija-neiti heräillä :heart:
Voikaa kaikki oikein hyvin ja voimia!! :hug: Onneksi on kesä ja lämmintä!
Parasta aikaa ja Maija 2kk 1vko
Päivitetty kuva profiilissa, Maija kastepäivänä :heart: