Hakutulokset

  1. Hepotyty

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    Meidän pikku herra kans osaa nauttia nukkumisesta ja on jo tottunut koti ääniin. On kyl tosiaan kiltti ja rauhallinen eikä marise ainakaan vielä turhasta. Nyt onkin ihanan rauhallinen hetki kun poju nukkuu ja tytöt on isin kanssa leikkikentällä. Paitsi että just alkaa isännän ääni kuulua joten...
  2. Hepotyty

    oliko tämä nopea synnytys

    Mun esikoinen 7h; ponnistus muistaakseni 13min. Toinen vähän alle 5h ponnistus noin puoli tuntia kun ambulanssin hoitaja setä kielsi ponnistamasta kun yrittivät ehtiä laitokselle. Tyttö kutenkin syntyi autoon kun en sitä voinnut sisälläni väkisin pitää. Kolmas syntyi 3pv sitten ja kesti 1 1/2h...
  3. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Mä kyl olin satavarma että mä jään vipoksi mut tuo raketti-paketti sit yllätti kaikki ja tuli tosi ryminällä :D ! Valtavasti jaksuja sulle perunankukka :hug: kyl se vaavi vielä tulee! FANG-ANN ONNEA SULLEKKIN :flower: :flower: :hug: ! Hepotyty ja Kasperi 3pv
  4. Hepotyty

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    Ilmoittaudun tälle puolelle kun meidänkin poju päätti syntyä 5.6.07, synnytyskertomus odotus puolella.
  5. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA VAUVAUTUNEILLE!!!!! :flower: :flower: :hug: Meidänkin pikku prinssi syntyi tiistai yönä! Paino 3835g ja pituutta 51.5cm rv siis 41+1! Täs lyhyesti myös synnytys kertomus: Heräsin noin klo2.45 sellasiin vähän napakoihin supistuksiin. kuuntelin niitä noin tunnin kunnes herätin...
  6. Hepotyty

    Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

    Esikko 40+4 noin 7h kesti teko. Toka 41+2 ja vajaa 5h(tuli ambulanssiin) ja nyt viikot tasan 41 ja toivon että pian tulis!
  7. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    MORJENS!!!! Mäkin siis kävin tänään neuvolassa ja kaikki oli hyvin! Paineet hyvät, pissa puhdas ja kaikki muukin kunnossa... Mäkin sain ajan kontrolliin torstai aamuksi mut vielähän tässä ois pari päivää aikaa ennen sitä... Mun oma neuvolan täti sanoi että pahimmillaan voivat venyttää...
  8. Hepotyty

    Ei isää synnytyksessä

    Meidän isukki oli esikoisen teossa koko ajan mukana ja välillä kävi ilmoittelemassa suvulle kuinka homma etenee. Aika kului nopeammin kun oli koko ajan joku jolle puhua. muutenkin oli mukava kun oli tuttu ukko (ja osa syyllinen :D )läsnä. Toisen kanssa isukki kovasti yritti olla läsnä...
  9. Hepotyty

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    TERVEHDYS TÄNNEKKIN! Mä vaan vieläkin omaa nyyttiä odotan syntyväksi. Torstaina yliaikais kontrolli ja toivon että silloin viimeistään tän vaavin saan. Mut kohta neuvolaan ja ei kun vaan jatkamaan odotusta! Ei kyllä voi enää kauan kestää kun mäkin pääsen tänne!!!! Onnea ja iloa...
  10. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Heipä hei :wave: ! Hiljaista on jo tällä palstalla.... Taitaa kaikki muut olla jo vauvoja hakemassa! No mäkin toivottavasti viimeistään torstaina pääsen nyyttiä tekemään kun on se kontrolli silloin. Siihenhän olis sit enää 3 päivää joten ei mene kauan kun mäkin poistun tältä palstalta...

Yhteistyössä