Hakutulokset

  1. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    TERVEHDYS!!!! MOI IHANAINEN PERUNANKUKKA :wave: :wave:! On tosi kiva että saan kärvistely kaverin joka käy täällä usein!!!!! On jo ollut aika hiljaista täällä meidän palstalla mutta eipä meitä montaa olekkaan jäljellä joten kirjoittelun harveneminen ei ole yllätys. ONNEA MUCHO...
  2. Hepotyty

    P-K:n keskussairaalassa synnyttäminen

    Mäkin tykkäsin tosi paljon henkilökunnasta ja hoidosta kun siellä vierailin -03 ja -05. Mitään kivunlievityksiä en ehtinyt saamaan kun oli tytöt niin nopeita tulemaan. Esikoisen kanssa ehdin olla vain 3h salissa ja kun lievitystä pyysin niin oli jo myöhäistä antaa ja toinen raketti syntyi...
  3. Hepotyty

    Muita toivonsa menettäneitä??

    Muakin jo tää odottaminen tympäsee. Viikkoja on jo kasassa 40+5 mut ei ole sellaisia synnytys tunnelmia... Muutoin ei niinkään tympäsis mut kun 14pv ois esikon 4v synttärit ja kyll todellakin toivoisin että siihen mennässä ois vaavin kans kotona. Yliaikaiskontrolli on 7pv ja kun se...
  4. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    HELLOU!!!! :wave: Kyllä aika kuluu hitaasti... No odottavan aika on pitkä niinhän sitä sanotaan... Täytyy taas tänään yrittää vaavia ulos ajella saunassa... Ois kyl niin ihana kun syntyis ilman käynnistystä (ja tietysti mahd pian!) ku se käynnistely voi kestää ja ne synttäritkin lähenee...
  5. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Tosi kiva että löytyi vielä muitakin odottajia!!! Mä jo todella luulin olevani viimeinen! No me saadaan kesävauvat pian kaikki! IIIHANAAA!!!!! Jaksamista kaikille!!!! Hepotyty ja toko 40+4
  6. Hepotyty

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    TERVEHDYS tällekkin puolelle! Ei tullut meille toukovauvaa vaan yhä nyyttiä odotetaan.... No enää ei ole paljon jäljellä. Jaksamisia teille kaikille vauva arkeen!!! Pian se koittaa meilläkin :saint: ! Hepotyty ja toko 40+4
  7. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    TERVEHDYS!!! Eipä tullut meille toukovauvaa mutta eipä se kyllä ollut iso yllätys. No ei onneksi enää kauan mee kun vaavin saa... =) ! Oletan että mennään tällä ketjulla loppuun saakka kun meitä iso mahoja ei enää montaa ole jäljellä ja ei tänne enää niin paljon tekstiä tule... Ja...
  8. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Heipä hei!!!! Tänään siis kävin neuvolassa ja kaikki oli niinkuin pitääkin. Seuraava käynti maanantaina ja sitten torstaina yliaikais kontrolli joensuussa ellei vaavi sitä ennen synny. Lapsiveden määrän tarkistuksen aikana Toko jopa oli niin kiltti että näytti jalkovälinsä ja paljastui...
  9. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA MAJI VAUVASTA :flower: :flower: :hug: ! FANG ANN hyvää matkaa ja onnea sullekkin kohta saat jo nyyttisi! :flower: :hug:
  10. Hepotyty

    Laitetaanko painonnousuja...

    Mulla rv 40+2 painoa tullut n. 3kg. Esikoisen kanssa tuli painoa n. 12kg (lähti kyl synnytyksessä) ja toisen kanssa n 4kg. mutta näitten kahden jälkimmäisen kanssa on kyllä ollut varaa laihtua kun paino salakavalasti raskauksien välissä pääsi nousemaan.. :D
  11. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Heipä hei :wave: ! Mä vaan vieläkin odotan... Aamulla ois neuvola mut koko ajan toivon että tää vaavi alkaisi tulla... Mut menee kyl aika varmaan kesäkuun puolelle mut eipä sille mitään voi. Yliaikais kontrolli käynti on 7 tai 8 pv ja silloin aion kyllä keksiä kaikki mahdolliset syyt että...
  12. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Osanottoni anri82 :hug: :hug: Voimia ja jaksamisia koko perheelle suuren surunne keskelle! :hug: :hug:
  13. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: !!! Munkin la siis meni ilman vaavia... Mutta kuten olen monesti sanonut niin ei mee enää kauan! Mua kans tympäsee se kysely että etkö vieläkään oo menny... Varsinkin kun meillä on kyllä ollut tapana heti ilmoitella kun lähtö tulee...
  14. Hepotyty

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    MOI!!!! Kysympä täältäkin että haluaako joku sen äippä laatikon mukana tulleen kestovaipan? Mä en ole ite ikinä käyttänyt enkä siis aloitakkaan joten voin sen antaa jos joku sen haluaa... Kysyin tuolla toisellakin puolella että tarviiko joku mut ei ainakaan kukaan vielä ole vastannut. Tytöt...
  15. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: !
  16. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    LA TÄNÄÄN! Eipähän se mitään tarkoita mutta nyt alkaa oikea odotus että milloin pääsee tosi toimiin. Ei voi mennä enää hirmu kauan! Enköhän minäkin jo kohta puoliin pääse kertomaan ilo uutisia. Toivon yhä vaan että syntyis tässä kuussa mut aika alkaa käydä vähiin.. Vielä kyl hyvin ehtis...
  17. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    HELLOU! Mullakin laskettu aika HUOMENNA! Saunassa yritin eilen ajaa vaavia ulos mut enhän siellä jaksanut kauaa olla joten se siitä... Muutenkin alkaa tuntumaan turhalta kaikki koti konstit joten taidan vaan tyytyä odottamaan ja toivoa että vaavi syntyisi pian. Mun täti tilas syntymä päiväksi...
  18. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    MOI TÄNNEKKIN!!! Käväsin vauva puolella lukemassa uutisia. Voi että kun sais nyytin jo itsellekkin kainaloon... Viime yönä ehdin jo toivoa että lähtö tulee kun oli niin tukala olo pari tuntia mutta eipä tullut ei. Mulla kun ei ole ollut aikasempien kanssa tollaisia vääriä hälyjä vaan kun...
  19. Hepotyty

    *** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

    MOI!!!!! Tulin tuolta kärvistely puolelta kurkkaamaan kuinka täällä menee... Itse siis yhä vaan odotan pikkuista kainaloon. LA ois maanantaina. Viime yönä oli jopa sellaisia tuntemuksia että ehdin toivoa lähdön tulevan mutta eipä tullut ei :/ . Mulla kun ei ole ollut tollasia vääriä...
  20. Hepotyty

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug: ! Voi kun itsekkin pääsis sit noin nopeasti laitokselta kotiin... Mä kun olen molempien kanssa joutunut olemaan ekstraa... Miekin yhä vaan odotan ja odotan... Ihana ois päästä jo tosi toimiin mutta en kyllä oikeasti usko että tämä...

Yhteistyössä