Hakutulokset

  1. M

    Toinen keskenmeno...

    Eli toinen keskenmeno nyt takana :( . Alkoi tuhruttamaan 9+ viikolla sunnuntaina, ti iltana tuli osa itekseen ulos ja ke kaavittiin loput. Sydänäänet oli jo pieneltä kuultu, mikä tekee asiasta vielä pahemman. Nyt mielialat todella vuoristorataa..pinna ei kestä mitään ja kun itku tulee se ei...
  2. M

    Varhaisultran hinnat

    Ultran hinnat kiinnostais..eli missä olette käyneet ja mitä maksoi? Soitin ja kyselin hintoja mutta tosi ympäripyöreitä vastauksia sain.. :kieh:
  3. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Nyt on testattu testiä testin perään ja vihdoin pärähti heti kaksi yhtä tummaa viivaa!! Siirryn tuonne odottajiin ja toivon ettei tällä kertaa tulla takaisin. Jään pitämään teille peukkuja ja puhaltelemaan pikkujouluisia ++++tuulia! :hug:
  4. M

    limatulppa

    Maanantai iltapäivällä lähti limatulppa ja vaavi synty ke aamuna 04. Supisteluja oli maanantaista asti ja tiistaina n.19.30 sairaalaan, paikat auki 6cm. Eli synnytys käynnistyi tulpan irtoamisesta mutta eteni hitaanlaisesti.
  5. M

    Raskaana olevat ja olleet ja muutkin kaikki apua!

    Jos ovulaatio on ollut myöhemmin..testiä vaan uudelleen! Ilmoita kuin kävi!
  6. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Huomenta kaikille! Nöttiäiselle :hug: , ei taida olla sanoja jotka suruun auttaisi. anskuliini ja melluli onnea!!!! :hug: Minullakin vielä epätodellinen olo ja teen vielä uuden testi huomenna. Jos testi näyttää vahvaa plussaa niin siirryn odottelemaan muita heinäkuisiin. Oli aika...
  7. M

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 1.

    Heissan kaikille! Onnea teille kun olette näin lähellä jo loppusuoraa :flower: . Itse unohdin tänne tulla kertomaan että raskaus keskeytettiin viikolla 11+, oli tuulimuna. :'( Mutta nyt siitä selvinneenä ja jalat ristissä istuvana taidan kohta osallistua tuonne heinäkuisten puolelle :)...
  8. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    Heh, kärsimätön olen kuin lapsi jouluna..eilen tein testi aamulla la pitäis alkaa menkat (jos ovis silloin kun luulen, keirto sekaisin vielä tuulimunasta) haamuakin haaleampi viiva tuli testiin jonka vain itse näin,mies ei :laugh: , äsken tein uuden ja vahvempi haamu tuli heti 5min aikana (one...
  9. M

    Apua, olenko raskaana? Oireet

    Oisko ollut ovulaatio tuolloin kun seksi maistunut.. Itsellä se on aika varma merkki siitä..mies on kummissaan muutaman päivän kuukaudesta kun muuloin saa melkein ruikuttaa seksiä :p Edellisen raskauden aikana ei ois voinut vähempää seksi kiinnostaa.
  10. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    Hyvää maanantaita kaikille!! Viikonloppu vierähti töissä jossa hetkeksi joutuu aina unohtamaan toivotun raskauden. Odotan ensi viikkoa jännityksellä koska silloin kuvitellusta oviksesta olisi n.14pv ja meinaan testa jos uskallan ja menkat eivät ole alkaneet. Rintoja on vihlonut jo...
  11. M

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    Taidan tuppautua joukkoonne :wave: , koska päällimäisenä ajatuksena pyörii nykyään vaan raskaaksi tulo!!!! Hullu tämä naisen mieli.. :kieh: Eli meillä esikoinen 0407, yksi tuulimunaraskaus 0808 ja nyt toivon raskautuvani pian uudelleen. En ole varma kierrosta, tais mennä edellisestä rask...
  12. M

    Kauanko teillä on kestänyt vuodot kaavinnan jälkeen??

    Nyt näyttäis vihdoin olevan vuodot ohi. Tiistaista asti ei ole tullut kuin muutama "haamuviiva" paperiin jos kovasti rehkinyt. Lääkäri arveli että ois nyt ollut menkat putkeen eli kierto ois sama kuin ennen. No sehän selviää vasta kun uudet menkat tuleva.
  13. M

    kohtutulehduksen oireet?kokemuksia?

    Olisiko ovulaatio???
  14. M

    Kauanko teillä on kestänyt vuodot kaavinnan jälkeen??

    Eli kuinka pitkään teillä kesti vuodot kaavinnan jälkeen? Mulla on nyt kestänyt jo kuukauden päivät, lukuunottamatta välissä vuotamatonta viikkoa. Tarkastuksessa olen käynyt ja kaikki kuulema "kunnossa"??? Tuntuu todella toivottomalta!!!
  15. M

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    Kyllä täällä kohta :'( . Vuoto vaan lisääntyy ja kättäriltä neuvotaan vain odottamaan ja seuraamaan tilannetta. Alkuviikosta sinne jos vuoto ei ala vähenemään. Kysyin myös mitä testejä ottivat..vastaus oli KLAMYDIAnäyte ainoastaan!!!!!???? :kieh: Eiväthän ne voi tietää millaista elämää elämme...
  16. M

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    Hei härkä-68 ja :hug: tapahtuneesta. Ollaan aika samanlaisessa tilanteessa. Mä ymmärsin että aika ihme olisi jos noin nopeasti tulisi menkat, mut tiedä sitten!! Mulla ei vuoto sitten loppunut vaik välillä siltä näytti. Nyt vielä lisäksi kipuilee alavatsa, mietin että voisko olla sitten...
  17. M

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    Samalla tavalla toivottavasti menee mulla.. mulla tais olla kaavinnasta 25pv ja eilen ultran jälkeen tuli vuotoa enemmän, mut nyt tuntuis rauhoittuneen. Kutkuttava ajatus on että ovis ois lähipäivinä... :) uskaltaisko testata tärppiä vai odotella ne yhdet kuukautiset. Ehkä olis parempi pelata...
  18. M

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    Nyt on ultrattu ja syytä vuodolle ei löytynyt..paikat näytti olevan kunnossa ja ovulaatio tapahtumassa lähipäivinä eli ei menkat. Nyt vaan odotella jatkuuko vuoto menkkojen jälkeen. Vuoto kyllä lisäänty tutkimuksen jälkeen.. :(
  19. M

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    Olen soittanut useammin kuin kerran kys. sairaalaan. Huomenna aamusta menen tarkistamaan tilanteen. Ilmoittelen olinko aiheesta huolissani. Toivon parasta ja pelkään pahinta. Lohdutan itseäni sillä että ei muita oireita tulehduksesta ja vuoto on tosi niukkaa!!! Aikansa kun ajattelee ja lukee...
  20. M

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    Eipä loppunut vuoto..vielä tulee sen verran että just paperista huomaa, mutta muuttui punaisemmaksi. Pitäiskö varata aika gynelle vai odotella??? Kun ei mitään muita oireita.

Yhteistyössä