Hakutulokset

  1. M

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    28pv normaali kierto. Tuota ajattelin itsekkin, mutta kun kyselin sairaalasta niin pitivät aika ihmeenä jos jo menkat..tosin eriäviä lausuntoja tuli eri ihmisiltä..toinen sanoi että on madollista että on menkat. Toivottavasti oli menkat että pääsee ovista odotteleman. :p ja ens vkl:na ois...
  2. M

    Voiko olla menkat vai jotakin muuta..

    Minulla todettiin tm viikolla 11+ jotain. Sain kohdun tyhjennykseen lääkkeet joista niin hirveät vuodot, sen takia kaavintaan seuraavana päivänä. Kaavinta tehtiin 28.8 jonka jälkeen vuoto loppui 2.9 ja alkoi taas "tuhrua" tulla 14.9 joka loppui 21.9(toivottavasti). Ei lämpö, hajua eikä kipuja...
  3. M

    Lääkkeelinen tyhjennys..alkanut...

    Joo mulla oli huonoa tuuria myös tuon vuodon kanssa ja taisin mieheni pelästyttää oikein kunnolla. Vieläkin käy tarkistamassa että olenko pyörtynyt jos hetken poissa näkyvistä. Täytyypä jatkaa vitamiinejen popsimista, jos siitä olisi apua. Tosin miten minä tuon tuulimunaraskauden ymmärsin...
  4. M

    Lääkkeelinen tyhjennys..alkanut...

    Täällä kanssa tuulimunaraskaudesta toipuva:'( . Juuri ehdin monelle kertoa kun viikkoja oli kasassa jo 11. Viikkoa ennen jouduin töihin ilmoittamaan, olisi pitänyt hoitovapaalta palata. Tuhruvuotoa alkoi tulemaan 11+2 ja 11+3 soitin päivystykseen ja pääsin käymään siellä heti. Ultrassa sitten...
  5. M

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Heipä hei! Jo on pitkä ketju jo tullut.. :D Ilmoittaudun mukaan..toista odotellaan ja viikkoja on 7+0 ja LA 15.3 (tällä hetkellä). Esikoinen on huimat 1v 3kk. Ajateltiin että toinen saa tulla sitten kun on tullakseen ja sehän päätti yllättää vanhemmat ja tulla heti (kesäkuun puolella...

Yhteistyössä