PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Kiitos.

Suuri suru edelleen ja kulkee mukana aaltoina. Välillä helpottaen, välillä otettaan lujittaen.
Mutta kuten sanoin pvä kerrallaa yrittäen samalla uskoa että kyllä mekin vielä se vauva syliin saakka joskus saadaan. Toivottavasti.
 
Nöttiäinen :hug:

Anskuliinille onnea. :)

Edellisessä ketjussa oli muistaakseni puhetta ammateista.. Ite oon tietojenkäsittelyn tradenomi suuntautuneena ohjelmointiin, mutta työtilanteen vuoksi opiskelen tällä hetkellä enemmän tai vähemmän sairaanhoitajaksi. :)
 
Nöttiäinen: :hug:

anskuliini: Oikein paljon onnea, ihanaa!

Joo, mut olikin jo mustattu.. Ja siis tännä ois kp 25, jos ittnafele voit vaihtaa. Jos huomenna tai tiistaina testailis, ei oo kyllä mitään olotiloja että uskonpa etten raskaana oo.
 
Täällä tänään bongattu hailakka haamuplussa!!!

Mulla on jo jonkun aikaa ollut semmoisia tuntemuksia jotka sitten herättivät epäilykset; menkkajomotusta mut ei menkkoja, kauheeta väsymystä, äklöö oloo, päänsärkyä, rintojen aristusta niin että imettäminen tuntuu epämukavalta...

Oireet on samat ku esikkoa odottaessani.

Nii ja ku testasin niin haamu! Teen uuden testin muutaman päivän kuluttua niin toivottavast sit näyttää jo vahvempaa plussaa.

Ei kyl mitää hajuu mikä rv ois.... :/
 
Minä täällä vielä hengaan kesken matkalaukkujen pakkauksen :whistle:

Mimmelille, jos tilaat ennen klo 16 niin ainakin kotitesti.fi:stä mulle on tullut seuraavana päivänä. Ja hätätapauksessa Citymarketista saa RFSU:n ovistestejä myös :)

Nyt Stinkkeri alkaa painua punkkaan jotta jaksaa herätä puoli kuusi :eek: ja lähteä KYPROKSELLE! Juhuuuuuuuu!!!! B)

Tuon kaikille plussia tuliaisiksi!
+++++
 
Huomenta kaikille!

Nöttiäiselle :hug: , ei taida olla sanoja jotka suruun auttaisi.

anskuliini ja melluli onnea!!!! :hug:

Minullakin vielä epätodellinen olo ja teen vielä uuden testi huomenna. Jos testi näyttää vahvaa plussaa niin siirryn odottelemaan muita heinäkuisiin. Oli aika lyhyt kierto kun haamut tuli jo kp 20-22 yleensä ollut päivälleen ja melkein tunnilleen 28/28.

+++++tuulia kaikille!

Kuulemisiin :wave:
 
Kiitos tiedosta, Tinkerbelle.
Nyt on tilattu ovistestit, mitähän toi ukko mahtaa siitä sanoa, kun se ei oikein perusta tollasista. Sen mielestä pitäis kierron lopussakin odottaa, että menkat on joku kaks viikkoo myöhässä ennen ku tekee testin. (ei taida olla yhtä malttamaton kun minä) :D
 
Nöttiäiselle suuri lohtuhali. Voi kuinka surullista. Mutta ihanaa että jaksat jo haaveilla tulevaisuudesta ja seuraavasta vauvasta. Paljon voimia sulle!

Anskuliini, Melluli ja Mammastiina onnea plussista/haamuista! Peukut pystyyn että vahvistuu!

Nemu tiedän sun fiilikset! Ja onnea! Meillä sama tilanne viime kesänä: nähtiin ihana kämppä mut olin varma että ei me sitä saada. Mutta niin vaan saatiin ja onnellisena nyt tässä asutaan!

Tinkkis tuo vähän aurinkoa sieltä mukanasi tänne harmauteen kun palaatte B)
 
Nöttiäiselle :hug:

ja heti tökerösti perään onnitteluja plussanneille!

Mut voi siirtää taustalle, ei ole aikaa kirjoitella ja fiiliksetkin on jokseenkiin negatiiviset joten parempi hiipiä taustajoukkoihin. Palailen, kunhan taas saa potkua yritykseen!

Plussatuulia puhaltelen teille kaikille! :wave:
 
Arvaatkaapa mitä? Tein tuossa äsken testin ja tuli haamu! Eli ehkä mun täytyy testata myöhemmin uudestaan ja sitten ehkä alkaa varaileen ultraan.. Kun oli se ku viimesin ja sillon sanottiin että mahollisimman pian ultraan.

Ei voi oikein uskoa, että taas tämä kävi näin helposti.. Kun on varautunu jo kaikkeen. Toivotaan, että tällä kertaa olis kaikki oikealla paikalla! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aku:
Grrr :kieh:
Kp miljoona ja tätiä ei näy.Eikä minkäänlaisa tuntemuksia suuntaan tai toiseen.Tulis nyt ne menkat et pääsis uuteen yrityseen!
samoppa muuta... alkaa jo kohta hermostuttamaan...

Nöttiäisell :hug:
Anskuliini, Melluli ja Mammastiina onnea plussista
ja Veeralle myös
 

Yhteistyössä