Iltoja :wave:
Onnittelut plussanneille :flower: nythän niitä tulee kun sieniä sateella,toivottavasti jatkuu samaan malliin =)
Mä oon aivan karmeissa kipunoissa näitten halujeni kanssa...apuva..
menkat kesti sen niukin naukin 4päivää ja olivat sellaset normaalia niukemmat.Yleensä tulee hyytymiä ja verta kun härän silmästä mutta nyt ei. Ja oon sit paniikissa jo siitäkin että mikähän on vikana kun kierto venähti nuinkin pitkäksi ja nyt vuoti vain 4 päivää,tää on niin epänormaalia mulle. Ja nää halut.. mies jo kysykin et meinaakko että mulla tavara riittää sit kun oikeesti pitäis lastia saada muhimaan... :ashamed: oikeessahan se on,ei pidä liiaks rasittaa sitä tai muuten ei heru.
mut minkäs sitä haluilleen mahtaa?
Mä tilasin mammaksilta ovistikut nyt tähän kiertoon,saa nähdä onko niistä mitään apua ja et tarviiko jatkossa ees käyttää jos se menee sellaseks kyttäämiseks sit vaan. Toivotaan et tää olis nyt viimenen yrityskierto sit seuraavaan 9kk:een
Meil on pikkuneiti kipeenä ja ite sit oon nukkunu vähän huonosti kun toinen itkeskelee pitkin yötä. Tuntuu et nyt on kokoajan jotain lenssuu ja lunssaa liikkeellä,onks muilla samoja vai sairastellaanko meillä vaan sit kokoajan?
Täytyy koittaa täs nukahtaa hetkinen,josko jopa huomisaamuun asti
öitä kaikille kanssasisarille! :wave: