PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

nyt taas vähän päivittelin listaa. Ei ollu niin kauheen vaikeeta.=) '
ja cassy saa munkin puolesta olla just niin kauan kun haluaa täällä meidän seurana. :) pitäskö lisätä tohon taustailijoiden jälkeen lista: Plussanneet mukana roikkujat?:D
 
Saankohan mäkin vielä olla täällä ku en oo vielä tonne odotuspuolelle tohtinut mennä....??? Meillä on ens ke varhaisultra illalla.. jännittää ihan järkkypaljon :eek:

Jatkuva ällötys on ollut jo yli viikon. Todella inhottavaa ku koko ajan oksettaa ja mitään ei tee mieli ja väsyttää... vali vali :D :D

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!
 
Heippatirallaa!!

Käytiin eilen katsomassa uutta kämppää ja oli ihan törkeen hieno :heart:

mut veikkaan ettei me kuitenkaan sitä saada :(

täällä ovista odotellessa... plaaaah.... ja niitä tikkuja en oo tilannu enkä tilaa!!!!

Cassy ja Lumipyry tottakai ootte täällä niin kaua ku lystäätte :heart:
 
Mustakin on kiva että plussanneet käyvät kertomassa välillä kuulumisia!

Sit taas omaa napaa... Mulla on usein käyny niin, että menkkojen ollessa vasta lopuillaan tuntuu tosi voimakasta juilintaa munasarjoissa. Eilen taas tuntui tosi lujaa ja limaakin tuli. Ja tänään ei enää mitään. Ja nyt tosiaan vasta kp 8! Eikai ole mitään mahista että ovis tulisi näin aikaisin??!! Tuntuis kyllä mahottomalta. Ku viimeks tuli (jos tuli) kp 19. Rasittavaa, nyt se tuntemuksien kyttäys alkoi taas toden teolla :kieh: :kieh:
 
Aku
Grrr :kieh:
Kp miljoona ja tätiä ei näy.Eikä minkäänlaisa tuntemuksia suuntaan tai toiseen.Tulis nyt ne menkat et pääsis uuteen yrityseen!

Ja kiitos päivittäjälle,olit lisänny mut listaan =)
 
Mäkin täällä olen, mutta vähän jää vähemmälle tuo kirjoittelu :ashamed: Käyn kyllä teittii kahtomassa!! lähihoitaja olen minäkin!!
Nyt on kiertopäivä 22/ ? jos siit km-vuodosta laskee, oireitakin löytyy, suurin osa kuitenkin luulotautia, jota multa kyllä löytyy :LOL: Hcg oli nyt kontrollissa 1, joten oletetun oviksen aikoihin se on luultavimmin ollu enempi, joten uskon et täst kierrost ei natsaa :(
 
Heippa.

Mä sit palaan tänne TAAS...
Eli mut voi poistaa tuolta heinäkuun plussanneista, uus yritys päällä TAAS...

Eli enkelivauva 16.10.08 rv:llä 18+0.
Uutta kuumeillaan, KP:stä ei mitää hajua...

Mutta pvä kerrallaan, toivottavasti parempi onni myötä tällä kertaa. Mihinkään korkeampaan voimaan en enää usko, kaikki hyvä on onnesta ja tuurista kiinni.

Plussatuulosia kaikille ++++++ :whistle:
 
oikein hyvää päivää kaikille. mulla tuli raskaustestiin haalea plussa tänään mutta tuli kuitenkin, on niin epätolellinen olo ja ihana ja pelottava siis täysin sekava =) :heart: Voinko kuitenkin vielä olla täälläkun en uskalla siirtyä vielä odotuspuolelle? Teen viikon päästä uuden testin kun sillon on ainakin vahvempi viiva, toivottavasti =) plussatuulia teille kaikille =)
 
Stinkkeri on yhä mukana!! (ikään kuin jollekin olisi jäänyt epäselväksi :LOL: )

Mä olen tosin ensi viikon auringon alla, mutta palaan sitten kertomaan kuulumisia (toivottavasti hyviä uutisia :heart: ). Uskonpa että saatan käydä hotellilla kurkkaamassa myös teitä, en taida malttaa pysyä poissa =)
 
Välillä tulee sellainen olo, että onko luoja päättänyt suoda meille vain yhden pienokaisen.
Nyt taas ovis aikaan olin kipeä, angiinassa, eikä todellakaan tehnyt mieli/kyennyt sänkypuuhiin :'(
Pari kuukautta sitten olin vatsataudissa yli viikon...
Mutta täytyypä tänään sitten pienen tauon jälkeen taas heilutella peittoja, ei ainakaan vielä saa luovuttaa.
Täytyy myöntää, että usein olen jo ajatellut, että näinköhän sitten kolmistaan elellään.
Toisaalta helpottaa stressi yms. mutta kun niin halutaan isompi perhe.
Itse olen 33v ja mies 41v, joten ei tässä montaa vuotta ole aikaa...

No, pikkasen helpottaa purkaa tänne ajatuksia :)
Lähden tästä kauppaan, ihanaa kun kaupat taas su auki.
Mukavaa sunnuntaita kaikille :flower: =)
 

Yhteistyössä