PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

moikka moi..paljon onnea kaikille plussainneille ja haamun saaneille,kyllä se siitä vielä vahvistuu :heart:
ja :hug: kaikille sitä tarvitseville..
nyt päätty meidän selibaatti :LOL: vieläköhän ois mahiksia tärpätä,kierrot jotain 21/30
 
HUomenta kaikille!En oikein joutanu kirjottelemaan. Se hetki jonka näin aamuisin kerkeen koneella olla,menee yleensä sivun päivitykseen ja uutisten lukemiseen. :ashamed:
Veerat lisäsin tuonne haamujengiin, Huudelkaa sitten kun teidät voi siirtää plussanneisiin!! :attn:
Tänne ei kummempia. OVista odotellessa.. ;)
Ja Akulle: :hug:
 
Onnittelut plussan ja haamun saaneille ja iso :hug: nille jotka sitä tarvitsee.

Mä tein tänään elämäni ensimmäisen ovistestin ja testiviiva oli vaan ihan pikkuisen haaleempi kuin se kontrolliviiva.. alkaiskohan olee kohta sellaset hetket käsillä... :D ja kp:t on tänään 12.
 
Täällä onkin päivittäjä vaihtunut viime näkemän :) Kiitos ittnafele uudesta pinosta!

Näytämpä minäkin täällä vielä roikkuvan :wave: Tosin tässä kierrossa en saanut kuin kp 14 haalean vivan ovsitestiin ja sit loppui testit kesken. Pitkästä aikaa sellainen olo, etten ovuloinut ollenkaan tästä kierrosta :/ No se selviää varmaan ensi viikolla, kun on se lääkäri.

cristinalle ja Veeralle plussa++++++
 
ja tietenkin toi ukko meni ja otti täksi viikoksi iltakeikan.. eli on ainakin 20-21 asti töissä. :( ja varmaan menee suoraan melkein nukkumaan kun tulee. :headwall:
Noh, täytyyypi kattella miten väsynyt on. :D
 
Onnea kaikille haamuilijoille!! :flower: Vahvistukoon viivanne tummanpuhuviksi... :D

Akulle :hug: ja onnea uuteen kiertoon.

).( Taitaa taas tädin oottamiseksi mennä. Meneillään nyt dpo8 ja ei oireita mitä ei voisi selittää muuksikin kuin niiksi oireiksi. ;) Välillä tulee vilunpuistatuksia (meillä varmaan kylmä kämppä ), mahassa nipistelee välillä (on kai taas tullut syötyä jotain laktoosipitoista ) ja väsyttää koko ajan (auttas varmaan asiaa jos ei valvois puolta yötä... :D ) Mutta jatkamme jännäystä siihen asti kun täti kurvaa ferrarilla kylään. :)
 
anskuliini onnea plussasta :flower: :heart:

lumikuningatar multa löytyy myös samanlaisia oireta, eli siis mitkä sopii sekä raskauteen, että tädin tuloon. Kyllä täs kokoajan on pelko perseessä kun vessassa käy...mut samalla myös jännitys päällä :kieh:
 
Anskuliini! Paljon onnea! :flower:

Lumikuningatar: Jospa nuo oireet ois sitä itseään! :)

Täälläpä ei tässä vaiheessa uutta, jännityksen sekaisin tuntein ensi viikon loppua ootellaan. Missä vaiheessa mahd. niitä r-oireita voisi tulla, jos tullakseen? En yhtään muista esikoisesta, kun niin pitkä aika jo ;) . Sen muistan silloin, että kuljin monta päivää rätti housuissa, kun tuntui että menkat alkaa, kun kouristeli mahaa ja oli aivan niinkuin menkka kivut ja tissit oli vähän arat, mutta en muista missä vaiheessa tämä alkoi. Valaiskaa joku! :)
 
MOikka taas!
hui ku en meinannu löytää tätä keskusteluu , mut sit tajusin :)
En oo käyny vähään aikaan taas täällä... kiirettä pitäny :whistle:
edelleen oottelen jotain merkkiä jostain.. sunnuntaina tein testin,mut negaa näytti..
on tää niin hölmöö.. koskaan en enää pillereitä ala käyttää ku kroppa menee näin sekasin!!!

inhottavaa vaan tää oottelu..
 
Ooooonnea anskuliini :heart: :flower: !!! Toivon hyvää odotusta :)


(.) muuttokiireitä, ovis varmaan menny eikä oo keritty hyödyntää.. :D ja sit mulla koko ens viiikko iltavuoroo ja huhhhuijaa mikä härdelli koko ajan.. No jospa ens kierrossa edes vois oviiksen hyödyntää ku rauhottuu tää kiirus :D

:wave: nemsku
 
Iltoja :wave:

Onnittelut plussanneille :flower: nythän niitä tulee kun sieniä sateella,toivottavasti jatkuu samaan malliin =)

Mä oon aivan karmeissa kipunoissa näitten halujeni kanssa...apuva.. ;) menkat kesti sen niukin naukin 4päivää ja olivat sellaset normaalia niukemmat.Yleensä tulee hyytymiä ja verta kun härän silmästä mutta nyt ei. Ja oon sit paniikissa jo siitäkin että mikähän on vikana kun kierto venähti nuinkin pitkäksi ja nyt vuoti vain 4 päivää,tää on niin epänormaalia mulle. Ja nää halut.. mies jo kysykin et meinaakko että mulla tavara riittää sit kun oikeesti pitäis lastia saada muhimaan... :ashamed: oikeessahan se on,ei pidä liiaks rasittaa sitä tai muuten ei heru. :p mut minkäs sitä haluilleen mahtaa?
Mä tilasin mammaksilta ovistikut nyt tähän kiertoon,saa nähdä onko niistä mitään apua ja et tarviiko jatkossa ees käyttää jos se menee sellaseks kyttäämiseks sit vaan. Toivotaan et tää olis nyt viimenen yrityskierto sit seuraavaan 9kk:een :D

Meil on pikkuneiti kipeenä ja ite sit oon nukkunu vähän huonosti kun toinen itkeskelee pitkin yötä. Tuntuu et nyt on kokoajan jotain lenssuu ja lunssaa liikkeellä,onks muilla samoja vai sairastellaanko meillä vaan sit kokoajan?

Täytyy koittaa täs nukahtaa hetkinen,josko jopa huomisaamuun asti :)
öitä kaikille kanssasisarille! :wave:
 
Hei taas pitkästä aikaa.Muutto suoritetu ja siitä hengissä selvitty =)
Lääkäri tuloksia: Miehellä superhyvät simpat ja liikkuvia 60%(yleensä arvo on 50-70%).ja tavaraa oli 144miljoonaa/ml...saatte yksityiskohtaisia tietoja :LOL:

Mulla putket auki ja kaikki kunnossa..mutta kun mulla toi kierto mennyt aika epäsäännölliseksi niin tammikuussa aloitan jonkin clomien tapaisen lääkkeen.Lääkäri oli sitä mieltä etten välttämättä ovuloi joka kierrossa.Ja tästä kierrosta kuulemma tulossa taas pitkä kierto..muniksia kuulemma tosi hyvin munasarjoissa.Eli ensi kierrossa pitäisi ruveta popsimaan niitä...toivottavasti myös tulosta tulee =)
 
UniUnna kiitos ja kyllä tää on jo toinen inssi. Ekalla kerralla täti yllätti viikkoa etuajassa, joten nyt oon sit saanu progesteroneita (tai jotain semmosia) kierron tueks. Kyl täs alkaa olee ihan hermoraunio ja oottaa vaan et päivät menis nopeesti ja koittais sunnuntai :D Se olis kyl niin ihana isänpäivälahja miehelle antaa :heart: Toisaalta tulee aika epätoivoinen olo kun viime vuonna samaan aikaan jännitin oisko raskaana vai ei :/

Shenda Hienoa et kaikki oli kunnossa. Toivotaan et lääkitys auttaa ja saat pian plussan :)
 
Apua, miulla on kp:t jo noin pitkällä (kp12), eikä meillä ole miehen kanssa ollu mitään hommeleita :attn: :attn: :eek:
Miulla on mieli ollu vähän maassa tän kakkosprojektin suhteen, kun meillä kuitenkin sitä lapsettomuutta historiassa, niin välillä ei halua miettiä koko asiaa ja kattoa kalenteriin päinkään |O TJOT on mielessä, mutta ihan kun se miulta sujuisi :kieh: Katellaan...
 
Tarttis varmaan huomioida muitakin, eikä vaan omaa napaa :ashamed:

Aku Pahoittelut menkoista :hug: Uutta yirtystä nyt sitten vaan, niinkun itekin totesit =)

anskuliini ONNEA plussasta :heart: :flower:

Oireiden kanssa miettiville pidän peukkuja, että olis SITÄ b:)d

shenda Ihanaa, että teillä on kaikki kunnossa :hug: Meillä kans miehellä kaikki ok, mutta miulla munanjohtimet todnäk tukossa (ei saatu 100% varmuutta) ja kiertokin + ovulointi epäsäännöllistä :/ Että yritä nyt tässä saada penskaa alulle :kieh: Tällä hetkellä olen niin luovutusfiiliksissä...
 
oih,miten paljon plussanneita,paljon onnea vaan kaikille :heart:
tinjamin :LOL: hyvähän se on että on haluja,meikäläisellä kun niitä ei nyt tunnu hirveesti olevan :ashamed:
shenda olipas mukava kuulla että kaikki oli molemmilla hyvin,miltä se putkien tiirailu tuntu?mä nyt kyselen kaikista kauheista asioista jos itekki uskaltas sellaseen mennä
:D
 
Nyt on testattu testiä testin perään ja vihdoin pärähti heti kaksi yhtä tummaa viivaa!!
Siirryn tuonne odottajiin ja toivon ettei tällä kertaa tulla takaisin.

Jään pitämään teille peukkuja ja puhaltelemaan pikkujouluisia ++++tuulia! :hug:
 

Yhteistyössä