PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Nemu laitatko mulle kp11. Mulla vähän kierto sekaisin... Ja onnea haamusta, toivottavasti vahvistuu selkeeks plussaks :flower:

Pahoittelut tädin vierailun kohteeks joutuneille :hug:

Ja kovasti plussatuulia kaikille ++++++ :whistle: ++++

).( ei paljon oo kertomista ollu. Pistellään taas menopuria vielä tän päivän ja huomenna pregnyl ja torstai toinen inssi. Sit sunnuntaina aloitan progesteron puikkojen käytön kierron tueks...
 
Se oli viivan paikka kävin äsken vessassa ku olin tekemässä testiä ja kuis ollakkaan vertahan sieltä löyty, v*ttu et on p*ska olo!!!!!!!!!! mä taidan luovuttaa... mä en oikeesti jaksa enää... :'( nyt on yk12 ja 1km välissä... miten tää voi olla näin vaikeeta...? sori omanapaisuus...

 
KP 2... :'(

Kierto jäikin sitten yllättävän lyhyeksi. Ei nyt sillai harmita hirveesti, kun ovis vähän missattiin, kun ukko reissutöissä niin ei voi koskaan oikein ajoitella etukäteen noita juttuja. Onneksi kotiutuu pysyvästi parin viikon sisään. :) Eli lähetään sitten toiselle yrityskierrolle toiveikkain mielin.

Nemu :hug:
 
Taidan tuppautua joukkoonne :wave: , koska päällimäisenä ajatuksena pyörii nykyään vaan raskaaksi tulo!!!! Hullu tämä naisen mieli.. :kieh:
Eli meillä esikoinen 0407, yksi tuulimunaraskaus 0808 ja nyt toivon raskautuvani pian uudelleen. En ole varma kierrosta, tais mennä edellisestä rask. sekaisin. Ultralla nähty tuleva ovis 24.9 (lääkäri meinas että ovis ois parin pv päästä), neuvoi odottamaan yhdet menkat ennen yrittämistä, en tiedä ovuloinko silloin, siitä 14-15pv tuli hiukan (todella todella niukasti) ruskeaa vuotoa jonka luokittelin menkoiksi. Niistä "menkoista" laskettuna 8pv:n päästä alkoi runsas liman eritys jota kesti pari pv jonka jälkeen limat loppui kuin seinään ja samoin halut
:LOL: , nyt lämmöt n.36.8, eli tais ovis mennä ennen aikojaan!!

Normaalisti mulla tarkka 28pv kierto,katsotaan nyt koska nuo menkat sitten tulevat..parempi kun ei tulis..eihän tälläista itsensä tutkiskelua kestä!!! :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nemu:
Se oli viivan paikka kävin äsken vessassa ku olin tekemässä testiä ja kuis ollakkaan vertahan sieltä löyty, v*ttu et on p*ska olo!!!!!!!!!! mä taidan luovuttaa... mä en oikeesti jaksa enää... :'( nyt on yk12 ja 1km välissä... miten tää voi olla näin vaikeeta...? sori omanapaisuus...
Nyt ei luovuteta, häntä pystyyn :hug: Eihän se yhtään lohduta, mutta ainakin meidän pitäis pystyä raskautumaan, kun vaan onni olis myötä!! Kovasti tsemppiä sinne!! Meillähän esikoinen tärppäsi ihan normaalisti yk 4, tämä toinen vaan ei :/

 
Sunnuntailapsi samoin meillä esikoinen tärppäsi yk4, mutta hitto et tää on vaikeeta. Ajattelin nyt unohtaa ovistikut ja kiertopäivienlaskemisen ym... otan ihan rennosti vaan ja tulee jos on tullakseen...

kiitos haleista, ootte ihania :heart:

Tervetuloa mammastiina :wave:
 
Nemu, Pikkumuksis, Treelo ja Sunnuntailapsi - mä NIIN tiedän miltä teistä tuntuu kun epätoivo ja kiukku iskee! Mulle tää viimeisin oli tosi vaikea paikka kun niitä haamujakin testeissä ehti vilkkua, tuntui ihan toivottomalta ja teki mieli hypätä kaivoon.

Kuitenkin...STINKKERI KOMENTAA ETTÄ KUKAAN EI SAA LUOVUTTAA!!!
|O

Se on meinaan sellainen juttu että tavalla tai toisella se toinenkin vauva tulee jos on ekakin tullut, nää on lapsettomuuslääkärin sanoja joten en oo ihan omasta päästä vetässyt :D
Osa meistä tarvitsee vähän apuja, mutta lopulta onnistutaan. Sunnuntailapsi mulle tuli hyvä mieli kun kerroit että tutkimukset alkaa teidän kohdallanne, olen aivan varma että saatte avun ja pian olet raskaana.

Meitä on täällä useita samassa veneessä, ja muistanette että tälläkin palstalla on pitkien yritysten jälkeen plussattu!

Omasta navanseudusta ei mitään kerrottavaa - ovistikuttelu alkaa perjantaina (nyt kp7).

Voimia kaikille ja uusille tervetuloa! :wave:
:hug:
 
Aku
Mä oon ehkä vähän taikauskonenkin ton raskautumisen suhteen.Esikoista yrittäessä meinaan hössötin hulluna ekat 3-4kk ja ei olin jo ihan epätoivonen kun ei tärppää..Sit tuli uuden kodin laittoa,muuttoa yms. eli vauvaprojeksti jäi hiukan taka-alalle ja kas kummaa plussasin seuraavassa kierrossa =)

Toivotaan että kakkonen sais alkunsa yhtä helposti.Nyt vaan on enemmän aikaa stressata kun on vielä kotona :snotty: Keväällä alkaa duunit ja toive olis että sillon olisin raskaana :)
 
Voi nemu ja kaikki muut tasapuolisesti :hug:

Me noustaan tästä..eiköstä vaan????
Mua paleltaa välillä edelleen ja välillä iskee kauhean kuuma...tätiä odotellessa.Mutta positiivisena pidän sitä että ovisplussan sain!!!!

Se on meinaan sellainen juttu että tavalla tai toisella se toinenkin vauva tulee jos on ekakin tullut, nää on lapsettomuuslääkärin sanoja joten en oo ihan omasta päästä vetässyt
Ton jutun sanoi lääkäri mullekkin.

Miehen kanssa päätettiin että jos huhtikuuhun mennessä ei ole mitään tapahtunut niin sitten varataan aika fertinovaan.Mä kävin siellä luovuttamassa munasoluja ja ne oli tosi kivoja ja ammattitaitosta porukkaa siellä.
 
Nemu :hug: Älä kuitenkaan luovuta! :( Pitäkää taukoa yrityksessä välillä, jos tuntuu, ettei jaksa, mutta ei vauvahaaveesta pidä luopua ennenkun lääkäri sanoo viimesen tuomionsa!

sunnuntailapsi Onnea teille hoitoihin :wave: Toivotaan, että tärppää pikaisesti :) Meillä tärppäs toisella alkionsiirrolla ;)

Miulla edelleen menkat tulematta (kp 28/24-29), eikä yhtään tunnu siltä, että olis edes alkamassa. Tissit on arat samalla tavalla kun menkkojen alkaessa, mutta vatsaa ei nipistele tavanomasesti vaan niinkun olis alkuraskauden repäsykipuja. Luulin, että johtu ummetuksesta, jolle mie olen altis, mutta nyt mahakin toimii ihan ok ja silti kirpasee välillä kummallakin puolella. Ja pissattaa ja viluttaa.... Nää oireet voi toki johtua miun ylettömästä kahvinjuonnista ja siitä, että meillä oli talo "kylmillään", kun oltiin pitkä viikonloppu reissussa.
Mies lähti just apteekkiin hakemaan lääkkeitään niin huikkasin, että tuo testin samalla :p Jos testais uudemman kerran ens viikolla, kun siitä kummallisesta kp 20 ovistesti-plussasta on 2 viikkoa... Ellei täti siihen mennessä tule.

Tervetuloa Mammastiina :wave:
 
No niin, kolmen viikon päästä on aika Felicitakseen. Väestöliittoon ois ollut vasta joulukuussa :eek: eka aika, sitä ei kyllä jäädä ottelemaan!! Siihen mennessa tulis varman jo ne tk-sta lähteneet kutsut!

Nemu, pitäistköhän sun kuitenkin testata uudelleen jos ne menkat loppuu?
 
pahoittelut negan saaneille ja tädin kohdanneille :hug:
masua jomottelee,ovis juttusia vissiin..tää kierto kyl jää ihan välistä mulla..muakin alkaa jo ärsyttää ku mitään ei tapahdu vaavi rintamalla :headwall:
mut toi juttu et jos on jo lapsen saanu nii toinenki tulee kyllä ei päde mun kummini kohdalla,ovat saaneet 20 vuotta sit pojan ja siitä lähtien yrittäny toista,ei oo onnistunu..esikko tuli kuitenki luomuna ja nyt ei tärppää hoidoillakaan,kymmeniä keskenmenoja,kummassakaan ei oo vikaa :/
 
Tinkerbelle sulle on yv:tä.

Meillä meni tää kierto ohi. Mulla alkoi tuhruttelu jo ennen ovista. Luulisin että menkat alkaa huomenna. Ylihuomenna mulla on aika gyne-polille. Takki on aika tyhjä jotenkin nyt....
 
Moi!
Oliko täällä jollakin hormoonipääkipua/migreeniä?
Mulla on ja se aina tulee ku menkat tekee tuloaan ja kestää 3 päivää.Joskus se on oviksenkin aikaan mut harvemmin.
Tosi vittumaista.
Tämä on tullut synnytyksen jälkeen,aiemmin ei ole ollut.
 
Noppis
t 77 mulla on ovismigreeni... se on järkkyä. :x Ja muutenkin pupuiluttaa ihan väärinä päivinä. Mulla on ovis kp 17-18, ja pupuiluttaa lähinnä kp 8-14. Sit ei enää yhtään, ja kaiken lisäksi rakasteleminen oviksen aikaan sattuu. Johtuneeko taaksepäin kallistuneesta kohdusta, mene ja tiedä.

Joten ei ihan luksusta oo meille tää vauvan yrittämisen aika... meille ei siis ainakaan vahinkovauvoja tule kovin helposti, se on varma! :LOL:

Niin siitä migreenistä... jonkinlaista päänsärkyä edeltää muistaakseni myös menkkoja, mut toi migreeni on mulla kyllä vain ennen ovista.


Nemu tsemppiä, toivotaan! =)

Cassy :hug:
 
Noppis,onko sulla ollu sitä aina vai tuliko se synnytyksen jälkeen?
Onko sulla siihen mitään lääkitystä? Mää vetelen aina panadol zappia(vai mikä se nyt oli). Se on ainoa,joka vähä jeesaa mut ei aina. Sit perinteisesti kylmäpussi otalla.

Plussanneille suuret onnittelut ja tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille lohdutus :hug: .
Ite en etes tiiä tarkkaa kiertoa,joten taidanpa vilkaista eka sivulta.Luulen kuiten tädin saapuvan vajaan viikon sisällä. Vaikka ovisaikaan oltiinkin.
 

Yhteistyössä