PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Nemu mulle vois laittaa kp 31/40.Ovis tuli melkeen viikon myöhässä.

Piiperö ja t77 toivotaan et vielä plussat tulis.

Stinkkerille mukavaa matkaa ja tuothan pienen salamatkustajan mukanas tuliaisena :D

).( Kohta taas alan kehittelemään oireita...dpo5 nyt |O
 
Mä oon ammatiltani hmm.... en ihan ammattinimikettä laita, kun olen varmaan ainoa maailmassa. :D Mutta sanotaan että logistiikan ylempi toimihenkilö.

Kenellä alkais oleen päivät täynnä, niin että vois testailla? Heinäkuisiin kaivataan lisää porukkaa, ja mä olen päättänyt ottaa kaikki mahdolliset täältä mukaan! :wave:
 
Noppis
Meikäläisellä vielä 2-3 päivää tädin tuloon, ja taas testattu aamulla nega. En silti vielä heitä kirvestä kaivoon, koska heräsin aamuyöllä kovaan nipistykseen alamasulla. Kaikenlaisia jomotuksia on ollut aiemmissa kierroissa, muttei tällaista nipistystä. Toivossa on hyvä elää... :LOL: ...sitten tosin tippuu vielä korkeammalta, mutta niin tämä mamma aina. :headwall:
 
Heh, kärsimätön olen kuin lapsi jouluna..eilen tein testi aamulla la pitäis alkaa menkat (jos ovis silloin kun luulen, keirto sekaisin vielä tuulimunasta) haamuakin haaleampi viiva tuli testiin jonka vain itse näin,mies ei :LOL: , äsken tein uuden ja vahvempi haamu tuli heti 5min aikana (one step pregnancy testillä). Nyt alkoi pelottamaan että mitäs jos ne menkat kuitenkin alkaa..täytynee jatkaa testailua ja odottelua.
 
t77 pitäiskös sun testata uudestaan?

mammastiina toivotaan et viiva vahvistuu :heart:


(.) kävin tänään työhaastattelussa ja sain töitä :) nyt äkkiä etin muksulle hoitopaikan ja sillee :)



NYT IHAN OIKEASTI KUKA ALKAA PÄIVITTÄMÄÄN TÄTÄ PALSTAA KOSKA MULLA EI PIAN ENÄÄ AIKA RIITÄ :whistle: En mä viitteis teitä jättääkkää ilman päivittäjää, mut pian on pakko.. :ashamed:
 
Naffeli voisitko tosiaan olla niin kultainen että pävittelisit? Nemu varmasti opastaisi eikä siitä tarvitse ottaa stressiä - ketään tuskin haittaa jos et joka päivä ehdi muokkaamaan! Se ei taida muuta vaatia kuin että marraskuun alusta laitat ihan uuden ketjun (vol. 11) johon kopioit tuon etusivun. Sulla on sitten nääs muokkausoikeus siihen.

t 77 testaile uudelleen parin päivän kuluttua jos tilanne on yhtä kummallinen!

Nemulle
onnea työpaikasta, hieno juttu :flower:

Mulla on myös sellainen työ joka vaatii yksityisyydensuojaa, mutta ihmistyötä teen. Lisäksi akateemisia jatko-opintoja, toivottavasti tohtoriksi väittelen 10 v. sisällä :whistle:

Meidän ipana katselee pikkukakkosta alakerrassa ja on kovin hiljaista. Se on aina merkki siitä että täytyy rientää! :eek:
 
ittnafele sitten ku oot tehny sen alotuksen, eli lainannu tuolta 1 sivulta tuon mun tekemän jutun (ja mennyt "vauvakuume" etusivulle ja sieltä +aloita uusi keskustelu) ni sitte näät ku siellä on tuo päivämäärä, niin vaihdat jokapäivälle sen :) ja sitte siin ollaan kaikki peräkkäin ja lisäät jokaiselle yhen päivän lisää.. sit ku jollain on esim. kp1 kopioit sen kohdan ja liität siihen päivämäärän alle ensimmäiseksi.. Koita vaan :) mulla meni hetki ennenku tajusin mut allusmamma osasi kyl selittää paremmin kun mä :)
sit noita hymiöitä saa vaihdeltua tuolta jostaki sivulta apua olikohan se glittergraphics.com, jos niitä haluat vaihdella siis...
Kyl sä osaat tai ainakin opit ;) ei kukaan mun mielestä oo ikinä täällä mulle suuttunu vaikka möhlin koko ajan :D

Joo tosi epäselvästi kerrottu, toiv. tajusit!! :)
 
Noppis
Nega testattu 10-herkkyydellä dpo 12, et kyl se oli sit siinä tän kierron osalta. Yk 5:een siis, tuntemukset on sellaiset et tästä päivästä saattaa vielä se kp1:kin tulla.
 

Yhteistyössä