Hakutulokset

  1. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Heipä hei, Tänään käytiin sitten siinä kokoarviossa..vaavelin paino nyt n.3,4kg..ja keskikäyrän vähän yläpuolella mennään. Mulla iso maha joten epäilin jättiläistä (kaikki kauhistelee mun masua |O ) Meinas että noin 3,8kg syntyessään..mulle ihan sopivan kokonen kun oon synnytänyt 4400kg pojan...
  2. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Oikein paljon ONNEA jonz ja Uneksija :flower: :heart: Kumpa pääsisi jo synnyttämään..tämä olotila ei ole hurmaavaa.. :ashamed: Painoarvioon aika tiistaina..jänskättää :p En jaksa enempää kirjoitella..huonosti nukuttu yö takana |O Aurora ja kultapieni 37+3
  3. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    elinamaria toivottavasti vaaveli päättää vielä kääntyä..Tsemppiä :wave:
  4. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Onnea hääparille jasmin :flower: :flower: Onkohan vaaveli syntynyt samaan menoon.. :heart: :D snowball mullaki ihan sama juttu..jalat on kuin olis täyteen ilmaa laitettu. Onpahan omasta takaa vappupallot :laugh: Ja minäkään en sitten paikoillaan osaa olla..eilen varastoa siivosin ja...
  5. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Oikein paljon ONNEA koko perheelle ellen :heart: :flower: Tääläkin puutuu kädet..herään siihen joka aamu kun en tunne toista kättä :o Väsy ois mutta en saa nukuttua juuri ton puutumisen takia..ne puutuu muutenkin jos kohotan kättä esim. puhun puhelimessa. Johtuu kuulemma turvotuksesta...
  6. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Aurora72 mulla ihan sama juttu noiden jalkojen kanssa, ne ovat ihan hirveän näköiset, ihan muodottomiksi turvonneet. Miehelle olen saanut monia kertoja vakuutella ettei ole syytä huoleen, se on ihan normaalia, kun ei ole mitään muita oireita esim. raskausmyrkytyksestä. Oletko sinä saanut...
  7. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Täälläkin eilen n.21 astetta lämmintä ja ulkona tuli oltua koko päivä. B) Terassi tuli pestyä ja kukkapenkkiä siivottua.. ja grillattiin ekaa kertaa. Makkara maistu pitkästä aikaa hyvältä :p jo se grillin tuoksu on muka niin ihana.. :whistle: Mulla jalat turpoo entisestään..eilen aivan...
  8. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    ihanaa kun vaaveleita on alkanut syntymään :D :heart: Onnea Matildalle :flower: Täällä aloitettu ikkunan pesu puuhat.. jalat meinaa sanoa sopimuksen irti, mutta täytyy pestä pari ikkunaa per päivä. Mies lupasi pestä vaikemissa paikoissa olevat ikkunat. ;) Sauna lämpiämässä..tekee hyvää...
  9. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Oikein paljon ONNEA pikku prinssin syntymän johdosta! :flower: :D Ja toukotytysylle onnittelut kosinnasta :flower: :flower:
  10. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Heipä hei, Neuvolaan täälläkin pitäisi lähteä.. kokoarvioon aika vasta parin viikon päästä. Aika myöhäselle meni.. :/ Tupakin poltosta..mä vähensin jo ennen raskautta että poltin vain töissä muutaman päivässä. Polttaminen loppui heti kun tein plussatestin. Nyt tupakki haisee niin...
  11. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Tervetuloa uudet :wave: Tämänpäiväiset neuvola kuulumiset: Rv 35 Paino +1700 viikossa! Turvotus aivan kamalaa! Yhteensä n.13kg Turvotus + + RR 117/69 Hb 112 pissa puhdas sf-mitta 33 (sama kuin viikko sitten) tarjonta rt syke n.140-150 liikkeet ++ Sain lähetteen koko...
  12. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Huomenia, Minäkin laiska usein kirjoittelemaan :ashamed: Täällähän kaikilla näyttää olevan samanlaisia vaivoja ja oireita.. synnytys lähestyy ja kohta alkaa ensimmäiset toukokuiset syntymään :D :heart: Meillä tänään synnäriin tutustuminen..mies ekakertalainen niin sillä livulla...
  13. Aurora72

    35v+ odottajat, vol 3

    Heipä hei, Kirjoitanpa minäkin pitkästä aikaa..täällä ollaan jo loppusuoralla; tänään poksui 34 viikkoa täyteen. Kirjoittelen pääasiassa tuolla toukokuisissa..sinnekään en päivittäin. Sairaslomalla olen jo ollut 1,5kk ja nyt alkoi äippäloma. Kohdunsuu ollut vähän auki ja selkä reistailee...
  14. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Niin H&M ostin tänään vaavelille vaatteita..sinnekin oli tullut ihania juttuja..voin laittaa myöhemmin kuvan. Benettonilta ostin myös yhen paidan joka sopii molemmille. :heart: Hulluksi tulee tuolla kaupoissa..pitäis pysyä kotona :kieh: :D
  15. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Tämänpäiväiset neuvola kuulumiset: Painoa oli +800 eli 400 per viikko (yhteensä 12 kg) Paineet 107/69 Pissa puhdas Liikkeet ++ Tarjonta RT Sf 33 :o ku viimeksi 2 viikkoa sitte 29. Hyppäs yläkäyrän yli. Nyt oli kyllä eri mittaaja. Kontrolli tämän takia ens viikolla. Onkohan tämä...
  16. Aurora72

    Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

    Enemmin ero kuin pettäminen..monesti ollaan yhdessä lasten, omaisuuden jne..vuoksi. Se on surullista.
  17. Aurora72

    Yks kotiäiti aina leuhkii kun sen mies hoitaa lapsen kaikki illat

    Ajatelkaapas jos itse kävisi päivät töissä ja sitten hoitaisi yksin lapsia iltaisin..mies olisi harrastamassa ja kavereiden kanssa missä lie.. mitä perhe elämää se sellainen on jos toista ei näe vasta kun nukkumaan mennessä. Tämä oli nyt kärjistetty tilanne.. ;) Sopivasti harrastuksia/omaa...
  18. Aurora72

    Yks kotiäiti aina leuhkii kun sen mies hoitaa lapsen kaikki illat

    Muistakaa sitten se yhteinenkin aika miehen kanssa :heart: Ilman lapsia.
  19. Aurora72

    Yks kotiäiti aina leuhkii kun sen mies hoitaa lapsen kaikki illat

    Taas jotkut unohtavat lapsen edun..omaa napaa taas :o Kamalaa! Aikuinen osaa pitää puolensa mutta pieni lapsi ei. Toki on normaalia että äitikin pääsee joskus yksin jonnekin, mutta tämä työajan loppuminen siihen että mies tulee kotia..hirvittää. kun lapsen tekee niin se tarkoittaa vastuun...
  20. Aurora72

    Kuinka lyhyeksi aikaa jättäisit 5v, 2v8kk ja 8kk yksin kotiin?

    En koskaan! :o noh..ehkä postilaatikolla voisin käydä jos vaaveli nukkuu.

Yhteistyössä