Ohhoh... oonkin ollut kauan pimennossa Muutettiin isompaan asuntoon ja pojan kanssa oon saanu kamalasti touhuta tässä, et useimmiten oon päikyillä kanssa... nyt aattelin, et nyt on pakko tulla katsomaan teitä
Viikkoja on nyt 37+1 ja eilen kävin äitipolilla kääntymässä omituisen ylävatsakivun kanssa.... mitään vikaa ei löydetty... liekö sitten lihasperäinen kipu... painoarvio ois nyt 3,4kg, rt:ssä on ollu jo moooonta viikkoa, alkanu kiinnittyyn kaveri.
Kaikki muukin oli hyvin ja seuraava neuvola ois torstaina ja sit taas äitipolille seuraavalla viikolla kontrolliin... seurataan sen yhden hemmetin paastoarvon takia nyt iahn hulluna, ettei vaan tuu sokerivauvaa... ja arvot kotona on kaikki ollu ok. Alkaa tympiä tää touhu... ei se niin paljoa ottais aivoon, jos ois oikeesti varaa maksaa niitä poliklinikka maksuja monta kertaa... nyt jo 6 äitiplokäyntiä ja kaks keuhkopolia ja 26 ekee pala.... samalla rahalla ois hommannu jo vaikka mitä muuta. Onhan se hyvä että seurataan, mut jomku raja siinäki pitäis olla mun mielestä, kun kert ei mitään hälyttävää ole. Kallista tää raskaana oleminen...
grillikausi avattioin meilläkin eilen...ja haaveilin kylmästä oluesta... sitä tosin ois ollu kyllä jääkaapissa, mut en viitsi pojan nähden kyllä ottaa edes yhtä... kun haluaa kumminkin maistaa samaa mitä äiti juo... katsotaan joskos sit joku ilta saunan jälkeen... nyt kun on oma saunakin=) ja ihanasti neliöitä vauvan sänky ja hoitopöytä mahtu mukisematta makkariin. Hirveesti otti voimille toi muuttaminen, eikä voi oikein vieläkään sanoa, et kämppä ois kunnossa... mun vaatehuoneeseen en edes mahdu ja niinpä vaatteet kiertääkin lähinnä pyykkiin-koneeseen-kuivumaan-päälle kierrosta=) eipä niitä vaatteita tosin kovin montaa enää ole jotka päälle mahtuisi, et ihan turhaan niitä sinne hyllyille viikkailisin=)
tosi paljon on tullu oltua ulkona, nyt kun on ollu hyvät kelit...on raivattu edellisen asukkaan köynnösviidakkoa pihasta ja suunniteltu "omaa" pihaa sen verran ku mahdollista, kun vuokralla ollaan.
Astma on saatu tasapainoon ja toistaseksi leppää vastaan oon taistellu pelkällä nenäsumutteella... joka ilta pitää kyllä käydä suihkussa ja vältää päivällä tuulettamista... hirvittää vaan toi koivun kukinta... sais jo alkaa, ettei vauvan kanssa tarvii sit tukkoilla heti.
Jokos alkaa olla vauvakamat hankittuina??? Osteskelin tossa harsoja yks päivä lisää, jos sitä jaksais sit harsoilla ja villiksillä alottaa vauvan kotielämää(haaveet on kovat, mut todennäkösesti ekat viikot menee niin tohinalla, et taitaa kertavaippa olla paras ratkasu=) ) kosteuspyyhkeitä ostin ja liivinsuojat kaivoin kopasta odotteleen... vauvalle pitäis joku mobile saada ja vähän kuvia seinään vielä... mut kerkeehän sitä... just eilen mietein, et jos hommasikin semmosen ns. hyttysverkon pinnarin päälle, eikä mitään verhokatosta... mut todennäkösesti sekin jää vaan haaveeksi=) tuplarattaita oon kovasti nyt kattellu, enkä edelleenkään tiedöä mitä sen asian kanssa tekisin.... jahka sekin sit valkenee vauvan synnyttyä=)
mut nyt hetkeksi huiliin, ennen ku esikon kummitäti tulee käymään...
ihanaa kevättä kaikille ja hyviä vointeja!!!!
Maariana83 + pikkuveli(?) 37+1