Hakutulokset

  1. M

    Muistan joskus ihmetelleeni, että koska sitä osaa lopettaa lapsienteon?

    Apua, voiko se siis vielä tulla? :kieh:
  2. M

    Muistan joskus ihmetelleeni, että koska sitä osaa lopettaa lapsienteon?

    Pelkäsin etten osaa lopettaa koska pidän raskausajasta ja rakastan lapsia ja syntymän hetkeä. Joku kuitenkin muuttui kahden lapsen jälkeen. Nyt olen varma etten halua enempää lapsia sillä rakastan sitä, että saan myös aikaa itselleni. Nautin kun lapset kasvavat ja alkavat pärjäillä hieman jo...
  3. M

    Mä en jaksa mennä töihin, enkä hoitaa lasta kotona :(

    Mikäs kotirouva se semmonen ois joka laittaa lapsen hoitoon :D
  4. M

    Mä en jaksa mennä töihin, enkä hoitaa lasta kotona :(

    Tunnen pari tällaista ihmistä, jotka valittavat jatkuvasti töistään/elämästään ja elämän "vaikeudesta" ja "rankkuudesta" kun töissä pitää käydä. En kertakaikkisesti ymmärrä näitä patalaiskoja ihmisiä jotka kuvittelevat että täyttä liksaa pitäisi tulla käteen työstä jota ei edes jaksa tehdä...
  5. M

    Powerpark oli uskomattoman hyvä paikka. Varmaan Suomen paras huvipuisto.

    Samaa linjaa täälläkin. Suomen ykköspuisto ja kannattaa käydä kauempaakin!! :heart:
  6. M

    Mies suunnittelee loma-asunnon ostoa Espanjasta. Onko kokemuksia?

    Mitä lentoyhtiötä käytätte? :)
  7. M

    Mies suunnittelee loma-asunnon ostoa Espanjasta. Onko kokemuksia?

    Te joilla on vapaa-ajanasunto esim. Espanjassa, onko se vuokralla silloin kun ette itse ole siellä? Jos on, hoitaako jokin välitysfirma sitä? Onko reittilennot kalliita? Minusta ajatus kuulostaa hullulta, mutta en lähde ilman taustatyötä tätä kieltämäänkään :whistle:
  8. M

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Jään odottamaan, että mikä tilanne...
  9. M

    mikä on kaikkein rauhallisin koirarotu?

    Tästä olen ymmärtänyt että on jo liian jalostettu rotu, että aivot eivät mahdu enää kasvamaan normaaleihin mittoihin ja tästä syystä mm. erittäin paljon sairauksia!
  10. M

    Imetysongelmia, apua!

    Voi oppia ja niin hullulta kuin se kuulostaakin niin vauvat ovat todella usein rinnalla.. Siinä yksi syy miksi moni ei halua imettää koska se on "raskasta". Muista imettää myös öisin, jolloin maidontuotanto kasvaa :)
  11. M

    Kuinka ihmeessä hoikka jaksaa syödä enemmän kuin minä, pläski?!

    Äläs nyt, hirvittää oikein ajatella millä mallilla mun "sisäarvot" oikein on.. kolesterolista puhumattakaan! Ja kai mulla on kuitenkin pieni mahalaukku koska ravintolaruuista jää aina reilusti syömättä ja kotona syön vain pieniä annoksia lämmintä ruokaa... Herkuille kyllä on tilaa ;)
  12. M

    Kuinka ihmeessä hoikka jaksaa syödä enemmän kuin minä, pläski?!

    Tästä tuli mieleeni, että mihinköhän perustuu ylipäänsä se, että "toiset lihoo helpommin kuin toiset"... Eikö tän pitäis olla ihan silkkaa rakettitiedettä, että kalorimäärät/ruoan laatu ratkaisee? Itse olen puputtanut VUOSIA VUOSIA herkkuja joka ikinen päivä. Karkkia, jätskiä, sipsiä.. mitä...
  13. M

    Onko sähkökäyttöinen rintapumppu huonompi kuin manuaalinen?

    Aventin on vaan niin mahtava (manuaalinen) ettei sitä mun mielestäni voita mikään. Kaikki muut mitä kokeilin, oli pelkkiä nänninvenyttäjiä :whistle:
  14. M

    samsung galaxy y

    Facebookista kun tulee viesti niin mulla ainakin tulee puhekuplan kuva. Ota siitä ylhäältä kiinni ja vedä alaspäin niin tulee semmonen vetovalikko :) Eli ota siitä puhekuplasta kiinni ja vedä alas...
  15. M

    millä tehdä itse korvareiät korviin??

    Maksaa paljon? Perus korvikset maksaa joku 10 - 20 e ?
  16. M

    Olemme lähdössä Tukholman risteilylle. Mitä lasten kanssa Tukholmassa?

    Tiedätkö mikä tämä "iso puisto" on nimeltään tai missä se sijaitsee?
  17. M

    Lontoonkävijät kertokaa!

    Ihana paikka, suosittelen lämpimästi. Itse olin joulun alla joten ruuhkaa kyllä oli mutta ei haitannut! Palvelu pelaa joka paikassa ruuhkasta huolimatta :) Metrosysteemin oppii todella nopeasti alkujärkytyksestä huolimatta. Yhdessä viikonlopussa oli jo varsin selvä peli :heart: Itse aion...
  18. M

    Lapsi naarmutti oman perheen auton pilalle. Korvaako vastuuvakuutus???

    Mitähän sitten tapahtuu jos vielä petyt? Varaudu kuitenkin katsomaan sinisten silmiesi takaa :saint:

Yhteistyössä