En tiedä. Varmaan uusi elämänvaihe stressaa. Eilen aloitin työt ja lapsi aloitti päivähoidon, nyt lapsi on kipeä. Itse menen iltavuoroon ja mies tulee kesken päivän kotiin. Eli tänään olen hoitanut kipeää lasta ja menen illaksi töihin.Mikä sua vaivaa?
Ymmärrän jos olet väsynyt tai masentunut, mutta et kai näe tuota oikeasti vaihtoehtona?
Minkälaista työtä sä teet kun noin äkkiä väsyit?En tiedä. Varmaan uusi elämänvaihe stressaa. Eilen aloitin työt ja lapsi aloitti päivähoidon, nyt lapsi on kipeä. Itse menen iltavuoroon ja mies tulee kesken päivän kotiin. Eli tänään olen hoitanut kipeää lasta ja menen illaksi töihin.
Hei c´mon nainen! =)En tiedä. Varmaan uusi elämänvaihe stressaa. Eilen aloitin työt ja lapsi aloitti päivähoidon, nyt lapsi on kipeä. Itse menen iltavuoroon ja mies tulee kesken päivän kotiin. Eli tänään olen hoitanut kipeää lasta ja menen illaksi töihin.
Hei, tätä on kulunut sulla nyt kaksi päivää. Tottakai alku jännittää ja stressaa ja rytminvaihdokseen tottuminen vie aikansa. Töihin nyt vaan sitkeästi ja katso tilanne uudelleen vaikka kuukauden päästä.Ei se työ mua väsytä, vaan jatkuva kiire. Mut kai tähän tottuu... Eilen jännitti uuden työn aloitus ja lapsen päivähoito niin kovasti että oksentelin ja maha oli kuralla enkä pystynyt syömään.
Tuntuu jotenkin rankalta kun koko päivän oon kipeää itkuista lasta hoitanut ja vielä pitää töihin mennä... Yöllä nukuttiin huonosti ja väsyttää tosi paljon.
No, ei auta valittaa...
Voe taevas!!! Mitähän sinustakin isona tulee.Ei se työ mua väsytä, vaan jatkuva kiire. Mut kai tähän tottuu... Eilen jännitti uuden työn aloitus ja lapsen päivähoito niin kovasti että oksentelin ja maha oli kuralla enkä pystynyt syömään.
Tuntuu jotenkin rankalta kun koko päivän oon kipeää itkuista lasta hoitanut ja vielä pitää töihin mennä... Yöllä nukuttiin huonosti ja väsyttää tosi paljon.
No, ei auta valittaa...
Mikäs kotirouva se semmonen ois joka laittaa lapsen hoitoonToki jos perse (rahatilanne) sen kestää.
Sehän ois unelmatilanne vai mitä? Kotirouvana olo.
Hienoa. Kyllä se siitä lähtee, kun saat uudet rutiinit pyörimään.Hei tulin vaan kertomaan että työpäivä meni hyvin ja mies oli hoitanut lasta hyvin. Tänään oli suht aikainen herätys kun olis pitänyt lapsi viedä päiväkotiin, mut huomenna nukutaan niin pitkään kuin nukuttaa, kun ei ole kiire.
ISO kiitos teille "Lex", "Lissu", "Cindy" ja "Yrittäjä"!