Hakutulokset

  1. M

    Lapsi naarmutti oman perheen auton pilalle. Korvaako vastuuvakuutus???

    Äläs nyt, ei se koulutuskaan aina auta. Johan ne aikuisetkin tekee typeriä virheitä. Odota kun vetää kunnon kännit mitä sitten saa aikaan :stick: No joka tapauksessa väitän, että kenenkään lapsuus olisi "virheetön". Meillä ainakin lapset saa elää =)
  2. M

    Lapsi naarmutti oman perheen auton pilalle. Korvaako vastuuvakuutus???

    Kuljetatko lapsesi myös kouluun kädestä pitäen ... entäpä koulussa? Kuka herranen aika siellä heitä vahtii JOKAINEN SEKUNTI ;)
  3. M

    Lapsi naarmutti oman perheen auton pilalle. Korvaako vastuuvakuutus???

    Vai niin :whistle: Haluaisinpa nähdä sen perheen, jossa lapset eivät ole koskaan tehneet mitään pahaa ja ovat jokainen sekunti valvovan silmän alla koko lapsuutensa ajan :laugh: Onhan se vähän kurjaa lastakin kohtaan, jos ei saa hetkeäkään rauhaa vanhemmiltaan...
  4. M

    Lapsi naarmutti oman perheen auton pilalle. Korvaako vastuuvakuutus???

    En osaa ottaa kantaa kysyttyyn, mutta te jotka ihmettelette miten toisten lapset onnistuvat tekemään tällaista, niin lapset kun ovat kekseliäitä, välillä tekevät asioita miettimättä seurauksia (niin paitsi eihän teidän hellantuutelit tietystikään mitään kiellettyä ikinä.....) mutta meidän...
  5. M

    Pakko ottaa kantaa naisten lihomiseen

    Mä taas olen huomannut, että pikkuisen pyöreä luokitellaan nykyään lihavaksi, joten suotakoon terve pyöreys naisille :)
  6. M

    Olemme lähdössä Tukholman risteilylle. Mitä lasten kanssa Tukholmassa?

    Junibacken on nähty, mitäs muuta? Alle kouluikäisiä mukana :whistle: Vai kannattaako jäädä laivaan? Onko laivalla satamassa mitään ohjelmaa pienille?
  7. M

    Korvien putkittaminen

    Erittän helppo ja nopea toimenpide. Meillä pysäyttänyt korvatulehdukset kokonaan. Uinnin ajaksi suojataan korvat pannalla :)
  8. M

    Kun nyt on ollut puhetta näistä etikettivirheistä pukeutumisen suhteen...

    Tietääkseni kevytkenkäinen ei kuitenkaan liity tähän kuinkaan? Ei kai peruspositiivinen ihminen joka ei jaksa turhista marista, ole heti kevytkenkäinen? :)
  9. M

    Kun nyt on ollut puhetta näistä etikettivirheistä pukeutumisen suhteen...

    Noudattaisin, mutta ystäväni eivät onneksi ole sellaisia :) Ajattelevat samoin kuin minä :)
  10. M

    Kun nyt on ollut puhetta näistä etikettivirheistä pukeutumisen suhteen...

    Valitettavasti en ole niin itserakas, että loukkaantuisin tästä. Minusta tärkeintä on läsnäolo, ei se miltä näyttää :) En jaksa kauhistella turhanpäiväisiä asioita!
  11. M

    Kun nyt on ollut puhetta näistä etikettivirheistä pukeutumisen suhteen...

    Tätä juuri tarkoitan, minusta tämä on ahdasmielistä. Olisin vain onnellinen, että ystäväni/lähiomainen saapui paikalle! Se riittää :)
  12. M

    Kun nyt on ollut puhetta näistä etikettivirheistä pukeutumisen suhteen...

    Kuten sanoin, minun häihini vieraat voisivat VARSIN hyvin tulla juuri näissä mainitsemissasi asuissa :) Jos ne ovat mukavat ja heidän mielestään hyvä valinta. Tällaiset tuntemattomien ihmisten juhlallisuudet ovat asia erikseen. Mutta nyt puhuttiin häistä ja hautajaisista. Juhlista, joihin...
  13. M

    Käykö jompikumpi mekoista hautajaisiin?

    Noh, tein tästä jo uuden ketjunkin mutta eikö pointti ole, että käydään jättämässä jäähyväiset vainajalle. Jokainen tehköön sen tyylillään. Tuskin vainaja kääntyy haudassaan.... Ihmiset on nykyään niin ahdasmielisiä ja kaavoihin kangistuneita... Käytöstavat eivät mielestäni liity...
  14. M

    Käykö jompikumpi mekoista hautajaisiin?

    Mutta miksi ei? Tumma mekko. Voi kai sitä surra värillisessäkin puvussa? Keneltä se on pois?
  15. M

    Kun nyt on ollut puhetta näistä etikettivirheistä pukeutumisen suhteen...

    Nimenomaan, mutta on tässä maailmassa nyt muutakin murehdittavaa ku Sirkka-Tädin kukkamekko hautajaisissa? Relatkaa ihmiset hieman! MITÄ VÄLIÄ? Keneltä se on pois mitä Sirkka-Täti päällensä laittaa?
  16. M

    Kun nyt on ollut puhetta näistä etikettivirheistä pukeutumisen suhteen...

    ...ja moni oli kauhuissaan vieraiden pukeutumisesta häissään ja nyt tuolla hautajaismekko -keskustelussa niin kauhistellaan näitä mekkovalintoja.. Mä olen ainakin sen verran avoin ja iloinen tyyppi, että minä en TODELLAKAAN ota suurta stressiä siitä mitä muut päällensä laittavat, eikä tulisi...
  17. M

    Käykö jompikumpi mekoista hautajaisiin?

    :O Miksi ei käy? Kyllä mä ylemmän voisin laittaa. Esillepano hämää tuossa kuvassa kun on noin iloinen tipu kuvassa mutta aivan hyvin voit laittaa!!
  18. M

    Haluan nyt täälläkin tunnustaa julkisesti

    Mutta en pysty käsittämään sitä koska kukaan ei konkreettisesti auta sinua tässä asiassa vaan sinä vain uskot että auttaa niin eikö tähän riittäisi sitten myös usko vain siitä että pystyt muuttumaan. ihan oman itsesi avulla? :)
  19. M

    Olisiko aika erota?

    Itse en oikein ymmärrä, että miksi on kaikki tuo rakennettu jos alusta alkaenkaan asiat eivät ole tuntuneet "oikealta" ? Mutta koska tilanne nyt on tuo, niin itse ottaisin asiat puheeksi ja punnitsisin vaihtoehdot miehen kanssa. Kuuntele, mitä mieltä mies on asiasta ja tee päätöksiä vasta sen...

Yhteistyössä